counter

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

המנהלים: sliver, Navidshi

פרסם תגובה
controlFreak
MTGil Apprentice
הודעות: 34
הצטרף: 04/3/2016 , 11:32

counter

הודעה על ידי controlFreak » 15/5/2016 , 12:51

can a spell counter itself?

סמל אישי של המשתמש
מרווין
מארגן טורנירים
הודעות: 3918
הצטרף: 12/7/2005 , 14:16
מיקום: חיפה

Re: counter

הודעה על ידי מרווין » 15/5/2016 , 16:29

קודם כל, קסם לא יכול לטרגט את עצמו, כך שלא.

שנית, גם אם הניסוח לא היה מערב את המילה target (נניח הוא אומר "Counter all spells") אם האפקט של הקינטור קורה זה אומר שהקסם כבר נפתר, כך שהקסם לא נחשב למקונטר.

controlFreak
MTGil Apprentice
הודעות: 34
הצטרף: 04/3/2016 , 11:32

Re: counter

הודעה על ידי controlFreak » 17/5/2016 , 15:18

תן לי להסביר קצת יותר בפירוט
בהנחה ושיחקתי spell ומישהו מנסה לקנטר, אני יכול לשחק משהו שמשנה את המטרה של הקסם שלו לקסם עצמו במקום שלי? ואז פשוט לא יקרה כלום

PopperThingi
Dragon Food
הודעות: 2002
הצטרף: 09/8/2007 , 16:51
מיקום: בנימינה

Re: counter

הודעה על ידי PopperThingi » 17/5/2016 , 21:15

אם הבנתי את המקרה נכון, אתה משחק (דוגמא) [card]Lightning Bolt[/card], היריב משחק [card]Counterspell[/card] על הבולט שלך, ואתה רוצה להשתמש ב-[card]Misdirection[/card] לדוגמא בתור קאונטר מאולתר? התשובה היא שזה אפשרי, אבל אתה לא תוכל לשנות את [card]Counterspell[/card] להיות המטרה של עצמו, כי קסם לא יכול להיות מטרה של עצמו. מה שאתה כן יכול לעשות זה בעת הפתירה של [card]Misdirection[/card], הוא עוד נמצא על הסטאק ואתה יכול לשנות את המטרה של [card]Counterspell[/card] להיות [card]Misdirection[/card], ולאחר ש-[card]Misdirection[/card] יסיים להיפתר, [card]Counterspell[/card] יימצא את עצמו ללא מטרה חוקית ויקונטר ע"י חוקי המשחק (מה שנקרא fizzle).
מקווה שעזרתי.
הקיוב שלי ב-CubeTutor נסו בעצמכם!

controlFreak
MTGil Apprentice
הודעות: 34
הצטרף: 04/3/2016 , 11:32

Re: counter

הודעה על ידי controlFreak » 18/5/2016 , 11:29

מאוד, תודה

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים