תגובה לטענות על אליפות הארץ

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

תגובה לטענות על אליפות הארץ

שליחה על ידי Antrax »

שלום,

הייתי מגיב בת'רד הרלוונטי, אבל כנראה המצב כל כך קשה שכבר אי אפשר לרכז את הטענות בת'רד אחד, אלא צריכים לפתוח שניים פלוס טענות בכל דיווח על הטורניר. במקום זה, התגובה הרשמית שלי תמצא כאן, ואני מבקש מאנשים להגיב בת'רד הזה, כדי שיהיה אפשר לרכז את הדיון.

בכל מקרה, אני שמח לראות שכולם מרגישים חופשי לספר מה היה שם באמת. חבל שבדיווחים האלה יש לא רק טעויות עובדתיות בוטות, אלא גם פרשנות אישית שלכם למה שהלך שם. אף אחד לא שם לב שבדיווחים של אנשים שונים מסופרים סיפורים שונים?
לא צריך לעשות עליהום. טעויות היו, והן תטופלנה, ככל הנראה. זה לא מעניק לאף אחד זכות לסלף את העובדות ולכתוב פרשנות שלו למה שקרה כאילו הייתה האמת המוחלטת. להלן העובדות של האירועים בטורניר, כפי שאני רואה אותן. מי שמעוניין במשהו פחות יבש, אני אפרסם לינק לדיווח שאני שולח לוויזארדס, למרות שגם הוא יהיה יחסית מעוקר מפרשנות. אין שום מטרה להטחת האשמות אישיות. וויזארדס מסוגלים לרדת לעומק העניין גם בלי דעת השחקנים המלומדים מי אשם במה.

בתחילת הטורניר, לאחר הרישום, פורסמו פיירינגס. מספר שחקנים ניגשו אלי והודיעו שאינם מופיעים. הם הוכנסו, ובוצעו פיירינגס מחדש. גם לאחר הפיירינגס השני נגשו אלי שני אנשים, ובמקום לעשות פיירינגס מחדש, הם זווגו אחד נגד השני ידנית.
הדרפט התחיל בזמן המתוכנן, והתנהל כשורה, לאחר מעט בלבול בכמה שולחנות. בסוף הדרפט, ניתנו 30 דקות לבניית דק. בסוף הזמן הזה, לא היו לשחקנים אדמות או רשימות לכתוב בהן את הדקים. האדמות שבסוף סופקו היו במצב גרוע, שחייב אנשים להשתמש בפרוטקטורים. הפרוטקטורים שנמכרו באירוע היו ברובם פגומים, מה שמאד הקשה על אנשים לשחק עם דקים שאינם מסומנים.
לאחר שהתקבלה החלטה לרשום את הדקים על מה שהיה, התגלה שהשחקנים כבר התערבבו בינם לבין עצמם, מה שהעלה ספקות כבדים לגבי טוהר הדרפט - כל מה שהיה צריך כדי לרמות זה להביא קלפים מהבית. הסיבוב הראשון של הדרפט הוכרז, ובמהלכו פתרון נמצא לבעייה הקשה - דרפט מחודש.
כדי למנוע רמאיות בדרפט השני, הוחלט על סימון קלפים, מה גם שבינתיים סופקו דק ליסטים. אבל, האמצעים הפיזיים לרישום הדקים גרמו לתהליך להיות איטי מאד, כך ששחקנים נאלצו לחכות כמה שעות בזמן שהצוות סימן את הקלפים.
לאחר שהסתיים הסימון, הדרפט המחודש יצא לדרכו, והתנהל בצורה תקינה. כולם סיימו לרשום דקים בזמן, הגישו רשימות, והלכו הביתה.
ביום השני התקבל אישור מחברת וויזארדס לקצץ את הדרפט השני מהתחרות, ולהחליפו בעוד סיבוב של משחקים בדרפט הראשון. השחקנים יודעו על כך לאחר הסיבוב השני של הדרפט. ארבעת סיבובי הדרפט התנהלו בצורה ראויה, למרות בעיות טכניות ברורות שנגרמות כששמונה אנשים צריכים לשחק ארבעה משחקים אחד נגד השני, בלי לחזור על משחק פעמיים.
לאחר סיום הדרפט, שוחקו עוד שלושה סיבובי קונסטראקטד, שהסתיימו בסך הכל בשעה ארבע וחצי, 30 דקות לאחר מועד הסיום המשוער. בנקודה זו, כפי שתוכנן, נקבעו משחקי הטופ 8, כששלושה זוגות בחרו לשחק במקום, ואחד למחרת, יחד עם משחקי הטופ 4 והגמר.
ביום שבת שוחקו משחקי חצי הגמר והגמר עצמו, והטורניר הסתיים.

מנקודת מבטי, כל הבעיות הארגוניות קרו ביום הראשון, ונבעו ממספר גורמים מצומצם. התנהלות הטורניר בהחלט לא הייתה סדירה, אולם הטיפול בבעיות שנגרמו עקב הארגון הלקוי היה מקצועי ויעיל. בכל מקרה, אתם מוזמנים להגיש תלונה לוויזארדס, כמו שכבר אמרתי בטורניר עצמו. זה הלינק:
http://www.wizards.com/default.asp?x=dci/appeals

אשמח לכל תגובה שאינה מערבת הצהרות שהאדם המפרסם אותה אינו מסוגל לגבות.
אנטרקס
נערך לאחרונה על ידי Antrax ב 04/4/2004 , 14:17, נערך פעם 1 בסך הכל.
Storm Tyrant
Weather Manipulator
הודעות: 1370
הצטרף: 15/3/2003 , 21:29
מיקום: תל-אביב
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Storm Tyrant »

i wasnt there, but from my point of view after reding the facts youv mentioned, i think you (the managment) acted right, and did everything you can regarding the mess and the problems.
ROFL | trades ONLY by phone : 056-425293
itayhi כתב:nimrod pwnz j00, he's 1337, j0ure not, j0ure not zup3ri0r 47 411, muh4h4h4
ben
MTGil Wizard
הודעות: 2636
הצטרף: 07/6/2003 , 12:27
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ben »

לא מדוייק בכלל זינגר, ההודעה על השינוי ביום השני היתה לאחר 2 סיבובי דראפט אם אני זוכר נכון, או אחד במקרה הטוב. זה לא קרה בשום פנים לפני תחילת המשחקים.
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

לאחר סריקה של הת'רדים הרלוונטיים, יש כמה נקודות שראויות להתייחסות:
  • אפשרות הרמאות בדרפט.
    אכן היה ניתן לרמות בדרפט. ניתן לרמות בכל משחק. כל מה שאפשר לעשות זה להקשות את המלאכה על הרמאים, ולתת עונשים מרתיעים. לא אכנס כאן לדיון לגבי מה היה צריך לעשות בדיוק כדי לרמות, ולא על האלטרנטיבות שנפסלו לשיטת הסימון הזו. בשנה הבאה רמאות בדרפט תהיה אפילו יותר קשה.
  • מבנה הטורניר.
    הפורמט של אליפות הארץ מוכתב על ידי וויזארדס. חריגה ממנו עלולה להביא לביטול הטורניר כולו. במהלך היום הראשון ניסינו ליצור קשר עם חברת וויזארדס, על מנת לקבל אישור לשנות את סדר הסיבובים - 6 קונסטרקטד ולמחרת 6 דרפט. מארגן הטורניר לא הצליח להשיג את האישור המיוחל, ולכן נאלצנו להמשיך עם הטורניר כמתוכנן.
  • הגינות המבנה החדש
    אין שום שחר לטענה כאילו "עוד סיבוב דרפט עוזר רק לחזקים". זה קשקוש מוחלט, ואת אותו הטיעון ניתן להעלות נגד כל סיבוב של כל פורמט. זה הרעיון, שחזקים מנצחים. מה שכן, אילו היה ידוע מראש למישהו שזה יהיה המבנה, היה עדיף להפסיד בכוונה באחד משלושת הסיבובים הראשונים, כדי לקבל דרפט יותר קל, שמשתלם במאזן 4-0. אבל, איש (כולל המארגנים) לא ידע שזו תהיה ההחלטה שתתקבל, ובשלב שבו זה הוכרז, לא הייתה שום דרך לאף אחד להשיג יתרון לא הוגן מזה.
  • האפשרות של לערוך אליפות ארץ חוזרת
    אני לא מאמין שזו תהיה ההחלטה שוויזארדס יקבלו. לפי ראייתי את המצב, כל פגיעה בשחקנים פגעה בכולם - רוצה לומר, הטורניר היה דפוק, אבל כולם נדפקו, וזו צורה של הגינות. אני לא מאמין שהתוצאות אינן משקפות את רמת השחקנים או את רמת המוכנות שלהם. היה יתרון קל למי שהיה עם מאזן 2-1 אחרי שלושה סיבובים על פני מאזן 3-0, והיה יתרון לשחקנים שעדיפים בקונסטרקטד, שכן הטורניר היה 40% לימיטד ולא 50% כפי שתוכנן. אני לא חושב שאף אחד מהגורמים האלה מצדיקים משהו חמור כמו ביטול האליפות שנערכה. אני כן מאמין שוויזארדס יחקרו את העניין, והאחראים לארגון הקלוקל יינזפו או יענשו בדרך אחרת.
אנטרקס
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

ben כתב:לא מדוייק בכלל זינגר, ההודעה על השינוי ביום השני היתה לאחר 2 סיבובי דראפט אם אני זוכר נכון, או אחד במקרה הטוב. זה לא קרה בשום פנים לפני תחילת המשחקים.
צודק לחלוטין, לא שמתי לב שזה הרושם שיצרתי. הפוסט המקורי נערך - ההודעה התקבלה ב10 (שמונה לפי שעון וויזארדס אירופה) ולכן הוכרזה רק אחרי הסיבוב השני של הדרפט. בכל מקרה, אני לא רואה בזה טעם לפגם.
אנטרקס
Psycho Camel
The shepherd of the flock
הודעות: 1876
הצטרף: 06/7/2003 , 15:58
מיקום: אבן יהודה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Psycho Camel »

זה שהיה צריך לעשות דראפט שאם היינו מוותרים לשחק אותו ושניגע ביום השני- היינו עפים מהטורניר.

זה ממש מכשיל אם מי שיש לו בעייה להישאר מאוחר.
אתה נולד בוכה,רעב וערום. אחר כך הכל נהיה יותר גרוע.
ben
MTGil Wizard
הודעות: 2636
הצטרף: 07/6/2003 , 12:27
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ben »

הטעם לפגם הוא שלו היתה ניתנת ההודעה בערב הקודם, היה נחסך לרבים מהמשתתפים זמן וכסף. מעבר לכך, אלו שראו שהדק שלהם חזקה וכנראה שיקבלו 3 נקודות בונוס, היו מרוצים מהמצב, וכמובן שאלו שלא שפר עליהם מזלם חשבו ההיפך, כך שלא היה ניתן להתייחס לעניין באופן אובייקטיבי.
Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie »

גרמת לעוד משהו להראות קטן...
אמרת הייתה עדיפות "קטנה" לאלו שלאחר שלושת הראשונים היו עם 2-1 מאשר 3-0...העדיפות הזאת גרמה לי להפסיד 4 סיבובי לימיטד בשולחן הראשון..
לעומת זאת עם היה עוד דראפט יכולתי לנצח 3-0 שם...וזה היה נותן סיכוי לטופ 8 (סיכוי ממש טוב כי הייתי בשולחן הראשון..)
ואם הייתי יודע מה יהיה בסוף הייתי מפסיד בכוונה סיבוב שלישי (או מסביר ליריב למה ועושה איתו תיקו....) וככה מקבל 4 סיבובי נצחון (במקרה הטוב אבל לא סביר ש2..) במקום 1..
Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie »

אהה ד"א...לדעתי מה שהלך שם באמת לא משקף את הרמה בארץ..
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

מיילדרך, הייתי שמח להוכחה לטענה שהעלית. על סמך מה אתה מחליט שבשולחן דרפט אחר היית בהכרח מנצח 4-0?
אנטרקס
Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie »

אופס,
אולי לא שמתי לב לאיך שגרמתי לזה להראות... :lol:
זה לא מה שהתכוונתי..
בכל מקרה היה לי שם סיכוי...(תאמת אפילו אחד טוב..לא 3-0 בטוח אבל סיכוי..)
lamootatarmzooian
MTGil Wizard
הודעות: 454
הצטרף: 22/10/2002 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי lamootatarmzooian »

בהתאם לבקשתו של זינגר העתקתי את התגובה שלי לתרד הרשמי


לדעתי השאלה אם צריך פיצוי היא בכלל לא השאלה כול בן -אדם עם שמץ שך הגינות מבין זאת

אך זאת לא הנקודה אני רוצה החזר כספי מלא! שלא תיהיה פה אי הבנה מה שהיה בטורניר הזה היה שוד לאור יום !

זה פשוט הונאה אין מילים אחרות זה לא מעניין אותי מי אחראי ולמה וויזארס אמרו או סבתה של אלן העובדות הן שאני שילמתי 150 ש"ח וזמן יקר וקיבלתי בלוף
הקבלה לזה היא לקנות מזון ולגלות שהוא מקולקל במסעדה.

יותר מזה אני אומר כול מי שיש לו ליגה תזמינו סחורה מהאינטרנט לאלתר עד אשר יודח אוריין מכול תפקיד במאגיק אם אלן לא יבין בנועם הוא יבין מהכיס

וחג שמח לכולם

חזרה למעלה
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

אני מסכים שהצורך בפיצוי ברור, ואוריין אכן הבטיח פיצוי. אולם, לא ברורה לי הטענה לגבי שוד לאור היום. כרגע סיימתי לכתוב את הדיווח שלי לוויזארדס, ולפי ראייתי הפגיעה בשחקנים היא:
1) שינוי מספר הסיבובים באמצע, מה שיכל לפגוע באנשים שתכננו תיקו מוסכם בשלבים מוקדמים של הטורניר.
2) בזבוז הזמן הבוטה ביום הראשון, בו נאלצו השחקנים לחכות עד שהצוות יסיים לרשום את הדקים.
3) מתן עונשים על סליבים מסומנים, למרות שהסליבים שנמכרו באתר היו מסומנים בצורה קשה.
4) שינוי מבנה הטורניר בצורה כזו שפגע בשחקנים שעדיפים בפורמטי לימיטד.
5) מבנה הטורניר החדש, שתעדף מעט אנשים שהלכו 2-1 בשלושת הסיבובים הראשונים, והקשה על אלה שהלכו 3-0 או 2-0-1.
לגבי עלות הטורניר, קטונתי מלהגיב, כי לי אין מושג בשיקולים כאלה. האם אתה רואה פגיעה אחרת בשחקנים, שמצדיקה החזר כספי מלא? האם לדעתך מה שציינתי פגם בטורניר כל כך עד שנאלצים לבטל אותו?
אנטרקס
lamootatarmzooian
MTGil Wizard
הודעות: 454
הצטרף: 22/10/2002 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי lamootatarmzooian »

ביטול הטורניר לא עומד על הפרק מכיוון שצריכים להסתכל על טובת המאגיק בארץ ככלל אך לגבי פיצוי מלא....

ניקח מצב היפוטתי נניח שנה שעברה בליגה הלאומית לכדור רגל כאשר היה מרוץ משולש לאליפות היו מודיעים לאחר 20 מחזורים שמקצרים את הליגה מ33 ל25 עקב חוסר כסף של ההתאחדות לממן את השופטים (למרות שהקבוצות משלמות עליהם להתאחדות) האם זה היה עובר בשתיקה ?
האם מי שהיה עומד בראש ההתאחדות לא היה נאלץ להסיק מסקנות(תיקון טעות... בהנחה וכול זה היה קורה במדינה מתוקנת) לא היו צריכים לתת פיצוי לאוהדים ששילמו מראש על מנויים ומה על בעלי הקבוצות ובכלל על הליגה שהייתה מאבדת כול ערך ספורטיבי.

הסיבה לפיצוי מלא היא פשוטה אני שלמתי למוצר מסויים שפורסם מראש וקיבלתי דבר שונה לגמרי. אותי לא מעניינות הסיבות באופן פשוט רימו אותי ואני דורש את כספי חזרה

אם היית מזמין אינטרנט מהיר ומקבל אינטרנט רגיל לא היית דורש לבטל את העיסקה ולקבל את כספף חזרה??

מה גם שהבעיות בטורניר נגרמו ישירות עקב אירגון קלוקל של מי שהיה אחראי שזה למיטב ידעתי אוריין... לא הוא היה צריך להכין דק ליסטים? לא הוא היה צריך להחתים את הבוסטרים מראש כמו שציננתי בתרד כולשהו פה?
Black Knight
The Dragon King
הודעות: 567
הצטרף: 05/2/2003 , 18:52
מיקום: קירית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Black Knight »

אני מסכים אם לשם ב100%.
קנית משו, קיבלת מוצר פגום, מגיע לך החזר כספי מלא, או מוצר חדש.
אז או החזר כספי מלא, או רי נאטס.
ודרך אגב אם לא יעשו את אחד משני אלה אני חושב שאת יתר הטורנירים שאני מארגן אני יעשה מבוסטרים באינטרנט.
(70 $ לבוקס זה 10 שקל לבוסטר! חצי ממה שבשוק.)
אל תכה בברזל כל עוד הוא רותח כי יעוף לך גיץ לעין!
PHIL
Foratog Foil
הודעות: 362
הצטרף: 02/2/2004 , 7:09
מיקום: פתח תקוה:S
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי PHIL »

החזר כספי מלא היה פה דבר נכון לעשות
עד כמה שאני רוצה רי נטס אני מאמין שאין סיכוי שבעולם שזה יקרה אבל פיצוי כספי של 70 עד 100 אחוז מדמי ההשתתפות יהיה דבר הגון לעשות
עקב ביטול אחד הדראפטים נגרם הפסד כספי מסוים, אומנם את 6 הבוסטירים המובטחים קיבלנו בדראפט שהיה והדראפט שביטלו אך נגרם נזק מסויים
לדוגמא העברתי גלימרוויד פיק שני עקב זה שרציתי שיצא לי דק טוב יותר וכאשר הדראפט בוטל נגרם לי נזק כספי כי כל הקלפים שקיבלתי היו קלפים טובים ללמיטד אך חסרי ערך מבחינת קונסטרקטד

הנחה גדולה לפרירליס הבא יהיה גם דבר הגון לעשות
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

לגבי הטענות על יוקר הקלפים - גם אילו שוחקו שני הדרפטים, הרי שלא הייתם עושים רר דרפטינג. לכן, הטיעון הזה אינו משכנע במיוחד. ההקבלה בין אינטרנט מהיר ואיטי אינה במקום - יש כאן הנחה שהמוצר שהתקבל הוא פחות טוב מהמוצר שהובטח. למעשה הובטח טורניר אליפות הארץ, וזה מה שהיה. אין טעם לדוש בעקרון של האם שינוי זה טוב או רע כאן. מה שאני רוצה לדעת זה מה הפגיעה בשחקנים, כי רק על זה ניתן לדרוש פיצוי.
אנטרקס
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

אנטרקס כבר סיכמת את מה שרציתי לכתוב אבל יש עוד כמה דברים שאני רוצה להגיד:

* לדעתי אוריאן חייב לכל משתתף 3 בוסטרים בלי קשר לפיצוי. הדראפט שבוטל זה היה באשמתו אז זאת לא זכותו לקחת לנו 3 בוסטרים על טעות שלו.
אם הוא לא יחזיר לנו אותם אז זאת באמת גניבה כי לשלם 120 או אפילו 150 כמו שחלק שילמו ולקבל תמורה של 3 בוסטרים ועוד 2 לפרס זה לא עסק.

* ישנם גם אנשים שבאו ליום השני בידיעה שיהיה עוד דראפט אבל אז הוא בוטל והם כיאילו הגיעו לחינם והם סתם ביזבזו את זמן היקר והרבה דלק.

* גם נושא הזמנים הוא מאוד בעיתי, אנשים ביטלו יום עבודה בשביל להשתתף בטורניר הזה. עיכוב הזמנים היה כל כך בלתי נסבל שרק על זה צריך להביא לנו פיצוי.
זכור לי גם שעל הפריריליס של מירודין של חיפה שעוכב קיבלנו פיצוי, אז על אחת כמה וכמה אנחנו צריכים לקבל פיצוי על עיכוב הזמנים בטורניר זה.

*זאת פשוט היה רשלנות, כי בפוסט בפורום אתה בעצמך רשמת שהקלפים יסומנו למניעת רמאויות. מה קרה, שחכתם לסמן? גם את הרשימות של החבילות לדראפט שחכתם?
אוריאן גם פירסם רק יום לפני התחרות כמה סיבובים יהיו בכל יום שרק זה מראה על זילזול. יש אנשים שמאוד חשוב להם לדעת אם יהיו 9 או 6 סיבובים.

אגב, שאמרתי שהסיבוב הרביעי פגע באנשים עם החבילות הפחות טובות ועזר לאנשים עם החבילות היותר טובות לא אמרתי שזה לא הוגן אלא לא היה הכרחי.
הרי תוצאות הסיבוב הרביעי כבר כמעט ידועות מראש ולדעתי הוא לא היה הכרחי כי הוא לא תרם לאף אחד חוץ מאשר לאלה שניצחו.
למה נועד בכלל הסיבוב הרביעי?? הוא לא מראה על שום דבר ששלושת הסיבובים הקודמים של הדראפט הראו.
מי שיצאה לו חבילה חזקה ניצח ומי שלא אז הפסיד.

לסיכום, רינאטס אולי מתבקש אבל זה בחיים לא יקרה. אני חושב שבמדינה אחרת היו רואים שלא מצליחים לסיים בזמן את הטורניר ואז היו מבטלים את הדראפט המחודש, מבטלים את כל הטורניר, מחזירים את רוב הכסף או את כולו למשתתפים וקובעים תאריך חדש לאליפות חדשה.
מכיוון שלא יהיה רינאטס אני חושב שפיצוי מלא או חלקי חייב להגיע אלינו.
ואני לא חושב שהנחה בטורניר הבא זה נחשב פיצוי כי אולי ישנם כאלו שלא יכולים להגיע לטורניר הבא.
אני חושב שצריכים להביא לנו פיצוי כספי או סחורה במקרה הכי גרוע.
מה גם אני חושב שאם ישנם פה אנשים רציניים, אני חושב שבמידה ולא נקבל פיצוי הולם אנחנו יכולים לתבוע את אוריאן על עוגמת הנפש והזמן היה היקר שבזבז לנו.
lamootatarmzooian
MTGil Wizard
הודעות: 454
הצטרף: 22/10/2002 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי lamootatarmzooian »

זה פשוט לא נכון מה שאתה אומר דורון הובטח טורניר אליפות עם כך וכך סיבובי קונסטרקטד וכך וכך סיבובי דראפט בכך וכך זמן

בפועל לא היו אותם מספר סיבובים שהובטחו, ולא עמדו בזמנים, עקב רשלנות של המארגנים כך שזאת טענה תקפה שהמוצר שקיבלנו פחות טוב

פגיעה בשחקנים

יש אנשים שפועלים טוב יותר בלחץ ויש כאלה שלא... הפגיעה בזרימת הטורניר וחוסר העמידה בזמנים כן פגעה בשחקנים(בכולם) כי יותר קשה לעשות דראפט לאחר 12 שעות של מאגיק מאשר 8 שעות ובלי שום קשר היו אנשים שיצאה להם דק פחות טובה בדראפט השני מהראשון עקב עייפות , כעס עקב ניהול קלוקל, מדאגה איך יגיעו הביתה וכד...
לבוא ולומר שזה פגע בכולם עוזר לטיעון של למה לא לעשות רינאטס אך לגבי הפיצוי נעשה פה אוול ויש צורך לפצות אנשים.

לבוא ולהגיד שחקן טוב ירכיב דק טוב פעם שניה היא חסת משמעות שכן אם הטורניר היה מתנהל כראוי מצב זה לא היה נידון ולכן יש פה פגיעה בשחקנים
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

מה קרה, שחכתם לסמן? גם את הרשימות של החבילות לדראפט שחכתם?
על זה דיברתי כשדיברתי על היומרנות של שחקנים. אל תגזים.
אם הוא לא יחזיר לנו אותם אז זאת באמת גניבה כי לשלם 120 או אפילו 150 כמו שחלק שילמו ולקבל תמורה של 3 בוסטרים ועוד 2 לפרס זה לא עסק
אני לא כל כך מבין את החשבון הזה. נעשו שני דרפטים, כלומר כל אחד קיבל שישה בוסטרים, שעליהם שילם. ההבדל היחיד הוא, שעם הדקים מהדרפט הראשון לא שיחקו. זה הכל.
ישנם גם אנשים שבאו ליום השני בידיעה שיהיה עוד דראפט אבל אז הוא בוטל והם כיאילו הגיעו לחינם והם סתם ביזבזו את זמן היקר והרבה דלק.
זו בהחלט בעיה. האם באמת ידוע לך על אנשים כאלה?
למה נועד בכלל הסיבוב הרביעי?? הוא לא מראה על שום דבר ששלושת הסיבובים הקודמים של הדראפט הראו
כלומר, גם סיבובי קונסטרקטד היה צריך לעשות רק שלושה? אוקיי.

הדיון לגבי מה הובטח ומה סופק יהיה קצת יותר מדי מופשט לטעמי - אפשר לבוא ולהגיד שמה שהובטח זה טורניר שקובע מי יותר טוב, בלה בלה. הנקודה היא שגם לדעתי יש לפצות אנשים על השינוי, רק פירטתי איך השינוי פוגע בשחקנים לכשלעצמו. גם אם היו עושים 4 דרפטים במקום 2 בלי להוסיף מחיר זה פוגע בשחקנים, בדיוק מאותן סיבות שציינתי, למרות שאז כביכול מקבלים יותר תמורה עבור הכסף.
אנטרקס
שלח תגובה