Standart Preimer Event-12th Place Report

זה המקום לדבר על כל דבר שקשור במג'יק ממוחשב, כולל מג'יק און-ליין (החלפות, בעיות טכניות, קלאנים, והודעות על אירועים שם), אפרנטיס, נטדראפט, מג'יק וורקסטיישן וכולי

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
S_C_epter
The ScepterChant
הודעות: 2871
הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
מיקום: פתח תקוה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

Standart Preimer Event-12th Place Report

שליחה על ידי S_C_epter »

בטורניר השתתפו 24 איש.
סיבוב ראשון-nonsugar
היריב שלי שיחק Tooth and Nail שמשתמש בCloudpost להאצת המנה.
משחק ראשון:
אני מוריד Exalted Angel הפוכה תור שלישי. אני שומר מנה כדי להביא לו Rewind בתור רביעי ולהפוך את Exalted בסוף התור, אבל הוא שיחק Triskelion, אז נתתי לו לעבור, כדי לשמור את הRewind לTooth and Nail שלו. אני הבאתי לו מכות עם הExalted שלי, והוא הרביץ לי בחזרה עם Triskelion ו-Stalking Stones. היה לו Cloudpost אחד במשחק, ואני מכניס את השלישי. הוא מביא עליו Reap and Sow בתורו, אבל אני לקחתי מנה, וכל אחד מ-2 הCloudpost שלי נתן לי 4 מנה, בגלל שלו גם היה Cloudpost, מה שגרם Decree of Justice שמן של 7 Soldiers להגיע. הוא חטף מהיצורים שלי, ובתורו הוריד Oblivion Stone ותקף. בUpkeep שלי, כדי לצמצם את הסיכויים שיהיה לי Stifle ביד, הוא ירה בי עם הTriskelion ופוצץ את הStone. הלוח הלך, אני הייתי על 3 והוא על 5. הורדתי Eternal Dragon, והוא נכנע בתורו כי הוא לא שלף שום דבר שיציל אותו.
משחק שני:
פתחתי את המשחק עם הרבה Cloudpost-ים, שנתנו לי להביא לו Decree of Justice מהיר ל-7 Soldiers. הרבצתי לו והעברתי את התור. בתורו, בגלל שלא שלפתי מספיק קאונטרים, הוא הצליח להעביר Mindslaver, ואני הייתי בצרות. בסוף התור עשיתי סייקל לוונג'נס כדי שהוא לא יפוצץ לי את הSoldiers, אבל בכל מקרה היה לו Oblivion Stone במשחק. הוא גם לי להטיל Wing Shards על עצמי, וDecree of Justice על 0. בתורו הוא פוצץ את הOblivion Stone ושיחק Tooth and Nail לנצחון.
משחק שלישי:
אני פותח עם Cloudpost, וגם הוא. אחר כך אני משחק Island, Plains, Flooded Strand ומביא איתו Island. זאת אומרת שיש לי בתור רביעי 5 מנה, בזכות הCloudpost שלו. הבאתי Bribery באותו התור, ואין יותר מדי דקים שיכולות להתמודד עם Darksteel Colosus תור רביעי. gg.
סיבוב שני-FriedM
היריב שלי שיחק Tooth and Nail שמשתמש בUrza Lands להאצת מנה.
משחק ראשון:
הוא שומר יד עם לנד אחת, כי היה לו המון האצה ב-2 מנה, ומשלם על זה. הוא מוריד את הלנד השנייה שלו רק בתור השישי, ובתורי הבא אני מוריד Eternal Dragon. הוא מאיץ את המנה מהר מאוד, ואיכשהו מגיע לUrzatron מלא תוך 2 תורות. למזלי, הוא לא שלף Tooth and Nail, והOblivion Stone שהוא ניסה לפוצץ לי על הדרקון במתקפה הסופית שלו חטף Stifle.
משחק שני:
הוא הצליח להעביר Tooth and Nail מאוד מהיר, ואני לא שלפתי קאונטרים.
משחק שלישי:
לפי היד הפותחת שלי, החלטתי ללכת על Exalted Beatdown. אבל משום מה לא שלפתי לנד רביעית, אלא עוד Exalted Angel שירדה הפוכה. ואז שלפתי עוד Exalted Angel, למרבה ההפתעה. הוא כבר צבר המון מנה, אבל עדיין לא שלף Tooth and Nail. הוא הרס לי אחת מהלנדים עם Reap and Sow, מה שהשאיר אותי עם 2 לנדים. המשכתי בשליפות של קאונטרים וסוויפרים רנדומליים, ולא הייתה לי מנה כחולה בגלל שהReap and Sow הרס לי את הIsland היחיד. כמה תורות אחר כך הוא גם הביא לי Creeping Mold על אחד מ-2 הPlains שנשארו לי. הוא שיחק Duplicant והעיף לי אקסולטד הפוך, הוריד Oblivion Stone. בנקודה הזאת כבר פרשתי, וראיתי שגם בתור הבא לא הייתי שולף לנד. נהדר.
סיבוב שלישי-sundruid
היריב שלי משחק, למרבה ההפתעה, Tooth and Nail עם Cloudpost להאצת מנה.
משחק ראשון:
הוא פותח הרבה יותר טוב מדי, מביא 2 Darksteel Colosus למשחק בתור 5, אחרי שהוא הרס לי את אחד מ-2 הIslands שהייתי צריך לRewind שלי. הוא תקף, ולמרות הWing Shards שלי, שהורידו לו אחד מהColosus, ירדתי ל-11 כי חסמתי לו את השני עם Exalted Angel הפוך, והוא שם בי Fireball שסיים את המשחק.
משחק שני:
השתמשתי ב-2 Mana Leak בתורות הראשונים כדי לעקב אותו, ואז הבאתי Bribery, שמצא את הDarksteel Colosus שלו בתור החמישי. בתורו הוא הוריד Mindslaver. בתורי התקפתי אותו, הוא ירד ל-9. הוא השתמש בMindslaver עלי בניסיון למשוך עוד תור אבל שמתי על זה Stifle.
משחק שלישי:
פתחתי עם 2 Cloudpost ו-Decree of Justice ביד, ובגלל שהוא שיחק על Cloudpost בדק שלו החלטתי שתוכנית המשחק שלי היא לעקב אותו, ולתת Decree שמן ומנצח. בעזרת כמה Mana Leak-ים שהאטו אותו, וRewind שנתן לי לעשות Untap לCouldpost, שיחקתי Decree of Justice והבאתי 10 Soldiers. הם תקפו, והוא חסם עם Wood Elves שהוא הכניס בתורו וירד ל-10 בגלל שהוא השתמש בתחילת המשחק בWooded Foothills. בתורו הבא הוא שיחק Starstorm על 1 שחטף Rewind, ואחר כך שיחק Solemn Simulacrum, והשתמש בWooded Foothills השניים שלו ולקח mana burn של אחד מהCloudpost, מה שהוריד אותו ל-8 ונתן לי לתקוף בדיוק מספיק לנצחון עם 9 הSoldiers שלי, למרות שהSolemn שלו שם.
סיבוב רביעי-Rancor_S
היריב שלי משחק פונזה, בגרסה שאני מכיר באונליין-משתמשת בAvarax וSlith Firewalker כדי לנצח.
משחק ראשון:
הוא מוריד Slith Firewalker תור שני, ואני חוטף ממנו 6 נזק עד שמגיע Wrath of God מצידי. הוא משתמש בשרשרת של Avarax-ים, ואני לא מצליח לעצור אותו.
משחק שני:
הוא עושה לי 4 Land Destruction ברצף, אבל בעזרת Eternal Dragon וThirst for Knowledge אני ממשיך להוריד לנדים. אחר כך מגיעים Mana Leak-ים על המשך הLand Destruction שלו, ואני מתחיל להחזיר דרקון כל תור. אחר כך גם יורדים Cirlce of Protection: Red, וSacred Ground, אז הצעתי לו לפרוש. הוא לא פרש, ושיחק בהמשך Culling Scales שנפתרו לי מהCoP ו-Ground. אבל כשהיכולת של הScales הייתה על הstack, השתמשתי בCoP כדי למנוע נזק מהDwarven Blastminer שלו, וה-1 נזק הזה היה קריטי, כי הוא היה מוריד אותי בדיוק ל-0 חיים עם Arc Slogger שהוא הוריד בהמשך התור אם לא הייתי מונע. שרדתי את התור והתחלתי לשחק Pulse of the Fields. המצב היה מצויין בשבילי. הזמן בשעון שלו היה קרוב ללהיגמר, זאת אומרת שאם אני מנצח אז הוא יפסיד את הmatch כמעט בוודאות. רק טעות קריטית אחת שלי גמרה את המשחק. הדרקון שלי היה זקוק לעוד תקיפה אחת כדי להרוג אותו. הורדתי עוד CoP: Red, למרות הCulling Scales שלו, כדי למנוע נזק מהArc Slogger בUpkeep ולנצח בתורי. היו לי 6 אדמות Untapped, ורציתי לבטל את הArc Slogger ו-2 הפעלות של היכולת שלו. זאת אומרת שנשארתי עם 3 מנה, והיה לי Rewind ביד, שלא שמרתי מנה בשבילו. הוא תקף אותי עם Solemn Simulacrum והוריד אותי ל-11, ואז שיחק Fireball עם כל המנה שלו. הFireball עשה לי בדיוק 15 נזק, זאת אומרת שגם הPulse of the Fields שהיה לי ביד לא יכל להציל אותי. שילמתי מאוד ביוקר על הטעות, כי תיאורתית יצאתי top 8 בגללה.
סיבוב חמישי-blurblur
הוא שיחק Tooth and Nail, אלא מה, עם Urza Lands.
משחק ראשון:
למרות שהוא התחיל, שמחתי על היד שקיבלתי-4 לנדים, Exalted Angel, Eternal Dragon ו-Wing Shards. התכוונתי להכניס לו מכות עם הExalted לפני שהוא מספיק להגיע למנה לTooth and Nail, ואז לעצור אותו לעוד זמן עם Wing Shards. לצערי, הוא שלף מושלם והטיל Entwined Tooth and Nail בתור 4. הWing Shards לא עצר לו את 2 היצורים.
משחק שני:
שוב הלכתי על beatdown עם Exalted Angel. הפעם שלפתי 2, ותור אחרי שהשנייה נכנסה הפוכה למשחק הוא עשה Tooth and Nail, בתור 5. לא הצלחתי לעצור אותו, כי לא יכלתי לעשות morph ל-2 האקסולטד שלי.
סיימתי את הטורניר במאזן 3-2 לרעתי. באתי מוכן מבחינת הסייד לTooth and Nail ו-Ponza, אבל לא היו לא מספיק עותקים מקלפי הsideboard בהתחשב בזה שהם היו כל הmatch-ים שלי. אני אכניס לפעם הבאה Sacred Ground רביעי ועוד זוג Bribery לסייד.
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

דיווח יפה :wink:

יש לי שאלה, למה כמעט אף אחד לא משחק בתחרויות קונסטרקטד באונליין?
כל השחקנים הישראלים עושים כל הזמן דראפטים אבל בקונסטרקטד הרייטינג שלהם נמוך מ- 1600 אז זה אומר שהם הפסידו בטח פעם אחת או שתיים ואז הפסיקו להתחרות בקונסטרקטד.
מה זה עד כדי כך קשה קונסטרקטד באונליין? זה גם עולה רק 5 כרטיסים אז אפילו אם מפסידים זה לא כזה נורא לעומת אם מפסידים דראפט.
Seeker Of Rain
Moderator
הודעות: 2410
הצטרף: 03/9/2001 , 2:00
מיקום: עמק חפר (ח.צ)
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Seeker Of Rain »

אין קלפים ...

אם היו לי הרבה קלפים לבנות חבילה תחרותית בהחלט הייתי משחק גם בהם... אבל אין :)
Ergil
Single Star
הודעות: 2572
הצטרף: 27/9/2002 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Ergil »

למה bribery ולא acquire?
Not even Elminster would like to see a volcano appearing under his ass
S_C_epter
The ScepterChant
הודעות: 2871
הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
מיקום: פתח תקוה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי S_C_epter »

Ergil כתב:למה bribery ולא acquire?
כי אין פיפט' דאון באונליין. נתת לי רעיון נחמד בכל מקרה. תודה.
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה
Canopy Crawler
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 5493
הצטרף: 25/3/2003 , 21:52
מיקום: באר-שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Canopy Crawler »

שיקחת מול שחקן 1 מתוך 5 שלא משחק טוט' אנד נייל?! זה די מוזר.

דני.
S_C_epter
The ScepterChant
הודעות: 2871
הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
מיקום: פתח תקוה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי S_C_epter »

Canopy Crawler כתב:שיקחת מול שחקן 1 מתוך 5 שלא משחק טוט' אנד נייל?! זה די מוזר.

דני.
ככה זה במג'יק אונליין. אגב, בטורניר טייפ 2 קטן שעשיתי מיד לאחר מכן ניצחתי בסיבוב הראשון מישהו שהגיע לטופ 4 בטורניר שלי. כמובן שגם הוא שיחק טוט' אנד נייל. אפשר לפתוח דיון מטה גיים של מג'יק אונליין. הדקים המשוחקות ביותר הם טוט' אנד נייל, בלו וויט קונטרול, ופונזה. לעיתים מזדמן לשחק נגד גובלינים, ושיחק מולי בנאדם שחשב על פתרון יצירתי לאובדן הקלמפ בשבילם, שאותו אני אשמור לעצמי כרגע, אולי אני יעשה עם זה משהו.
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

Seeker Of Rain כתב:אין קלפים ...
מוזר אני מכיר אנשים שיש להם סטים שלמים ואפילו בפויל ועדיין הם לא משחקים בטורנירים קונסטרקטד אלא רק בדראפטים.
אני חושב שאני אולי יעשה מתישהו השקעה קטנה לאונליין וינסה להשיג חבילה נורמלית לשחק איתה.
Seeker Of Rain
Moderator
הודעות: 2410
הצטרף: 03/9/2001 , 2:00
מיקום: עמק חפר (ח.צ)
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Seeker Of Rain »

זהו שההשקעה נורא גדולה (בערך שווה ערך ל 100$) אם רוצים חבילה תחרותית.

אני החלפתי הרבה מהדברים שאספתי כדי לעשות חבילה של קומונים ... אבל לא הייתי משקיע אפילו tic אחד לטורניר איתה - היא תפסיד לכולם :)

אבל היא כייפית סתם ככה
נטע
MTGil Wizard
הודעות: 1896
הצטרף: 14/4/2003 , 15:12
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי נטע »

דווח ( :wink: ) , מעניין ( :thumbl: ) והעיקר,בלי קללות ( :alien: ) .
נטע
BLcrazzy
Curls of Fury
הודעות: 681
הצטרף: 02/2/2004 , 23:30
מיקום: RHA CT
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי BLcrazzy »

Seeker Of Rain - תקרא את הדיווח שלי "יום בחייו של דילר" זה כל כך קל לעשות כרטיסים.
תשאל את S_C_epter בתוך יום + הצלחתי להשיג מספיק כרטיסים לקנות 4 וונג'ס ועוד נשארתי עם מספיק רווח בשביל להמשיך לגלגל סחורה.
Southern trees bare strange fruit
Blood at the leaves and blood at the roots
Black bodies swinging in the open breeze
Strange fruit hanging from the poplar trees
dubroben22
MTGil Wizard
הודעות: 342
הצטרף: 11/3/2003 , 18:34
מיקום: הרצליה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

היי

שליחה על ידי dubroben22 »

אפשר לארגן חבילה תחרותית גם ב-30-40$

חוץ מזה כל הישראלים באונליין בדרך כלל מלווים קלפים אחד לשני (אני הלוויתי 4 oblivion stone מדימה עד שהשגתי אותם בעצמי)
Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy »

אחלה דיווח. גורם לי לרצות לשחק MTGO בצורה קצת יותר רצינית (או לעשות Trading בצורה קצת יותר רצינית, הבעיה היא שאין לי מושג איך, :\).

SPS
שלח תגובה