יום בחייו של סוחר מתחיל

זה המקום לדבר על כל דבר שקשור במג'יק ממוחשב, כולל מג'יק און-ליין (החלפות, בעיות טכניות, קלאנים, והודעות על אירועים שם), אפרנטיס, נטדראפט, מג'יק וורקסטיישן וכולי

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
BLcrazzy
Curls of Fury
הודעות: 681
הצטרף: 02/2/2004 , 23:30
מיקום: RHA CT
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

יום בחייו של סוחר מתחיל

שליחה על ידי BLcrazzy »

שלום לכולם,
אני מאמין שכולכם מכירים אותי כבר אבל למי שלא, קוראים לי לירן והיוזר שלי ב MTGO הוא BLcrazzy .
בעקבות רעיון מהפכני שהוכנס לי לראש ע"י שניר (aka: S_C_epter) התחלתי למכור קלפי מג'יק אונליין. הרעיון היה להשיג מספיק ברטיסים כדי לקנות את הקלפים החסרים לחבילת UWcontrol ואז לשחק איתה בטורנירים לנצח, לזכות בבוסטרים, למכור אותם, להרוויח עוד כרטיסים וחוזר חלילה. כך כמובן כל ההשקעה מוחזרת ואתה נשאר עם רווח נקי.

אז יצאתי לדרך, התחלתי את המכירות שלי כשהיו לי 8 כרטיסים ויתרה של 8+ דולר ב paypal, שאותם קיבלתי לאחר שמכרתי אוסף של כל מירודין uncommons.
מה paypal קניתי 9 כרטיסים בעלות של 0.94$ לכרטיס, כך שהיו לי 17 כרטיסים. התחלתי למכור קומונים במחיר של 64 ל 1 , כשבשוק אנשים מוכרים 32 ל 1. תוך כדי המכירות הסתובבתי לי ב auction room וכל פעם שהיתה מכירה של אנקומונים קניתי. ב auction מוכרים 32 אנקומונים ל 1 וכשיש מכירות גדולות זה בדרך כלל יוצא יותר מ 32. בזמן שהייתי ב auction יצא לי להיות גם neer (מי שמכריז על המכירות) וגם lister (מי שמקבל את הצעות המכירה), כמובן שכך יצא לי לראות מראש מה הולך להמכר ולשים לב למה שווה ומה שווה יותר. תוך כדי עבודתי שם קיבלתי גם טיפים, קומונים אנקומונים וגם ררים וכרטיסים חינם. האוסף שלי התחיל לתפוח.

יום אחד, בעודי מוכר בשוק, נתקלתי בהודעה שמשהו רוצה לקנות כרטיסים דרך paypal . עכישו למי שלא מכיר, paypal הוא מעין חשבון ווירטואלי שדרכו את יכול להעביר ולקבל כסף. כדי להיות בעל חשבון paypal אתה חייב להיות בעל כרטיס אשראי בינלאומי. בהרשמה לשירות אתה נותן את כתובת ה e-mail שלך וכך כל פעם שמישהו רוצה להעביר לך כסף הוא שולח אותו ל e-mail שלך וכך נכנס לך כסף לחשבון paypal. האנשים שנמצאים באירופה ובארה"ב יכולים אח"כ להעביר את הכסף לחשבון הבנק שלהם, אנחנו כישראלים לא יכולים לעשות זאת ויכולים רק להתמש בכסף שלנו לקנות דברים אחרים (ב ebay לדוגמא).
נחזור לענייננו, אותו בחור שרצה לקנות כרטיסים, רצה רק כמות קטנה מהם וכנראה כל שאר הסוחרים לא הסכימו למכור לו. פניתי אליו ואמרתי לו שאם הוא רוצה אני יכול למכור לו כרטיסים בעלות של 1.07$ , מחיר מופקע לכל מי שמבין בתחום (כרטיס רגיל עולה 1$ בחנות של מג'יק). הוא הסכים וביקש לקנות 12 כרטיסים במחיר של 12.84$ . לחשבון שלי הוא שלח 13$ וציין שזה כולל גם טיפ על השרות וההיענות המהירה (lol - אמריקאים לך תבין - lol). לאחר ש paypal גבו את העמלה שלהם (0.81$ - גנבים) נשארתי עם 12.19$ ועוד 0.55$ יתרה שהייתה לי מקודם, סך הכל 12.94$, שבהם קניתי עוד כרטיסים והפעם בעלות של 0.94$ שזה אומר 13 כרטיסים - סך הכל רווח של כרטיס אחד בפחות מ 20 דק'.

בשלב הזה הייתי כבר עם 22 כרטיסים שזו כמות שאתה כבר יכול להתחיל ולסחור איתה. בינתיים ראיתי שהמכירה של הקומונים לא מביאה רווח מהיר אז החלטתי לעבור לאנקומונים. בשוק אנשים מוכרים 16 אנקומונים ל 1 במקרה הטוב, אני התחלתי למכור 20 ל 1 . מיד קפצו עלי אנשים שרצו לקנות, אבל לצערי באותו הזמן היו לי רק 120+ אנקומונים למכור כך שהמבחר היה קטן וביחס ישיר למבחר כך גם כמות האנשים שבפועל קנו ממני. הקפאתי את העניין וחזרתי ל auction כדי למצוא מציאות. תוך כדי הכרתי שם אחד שגם סוחר באנקומונים ולאחר כמה שיחות והתאגדות משותפת לקניית כמות אנקומונים גדולה הוא התחיל למכור לי אנקומונים ב 32 ל 1 וגם שיתף אותי בעוד כמה ספקי אנקומונים שהוא משתמש בם. לאחר קניה ומכירה היו ברשותי כבר 30 כרטיסים ועוד כמות של 260 אנקומונים למכירה, אני לא מוכר אנקומונים שכבר הפסיקו להדפיס וגם לא כאלה שיש לי מהם רק אחד או כאלה שנחשבים טובים. פניתי לספק וקניתי ממנו 250 אנקומונים ב 8 , מיד אחרי שסיימתי את הקניה הלכתי לנסות למכור אותם. תוך פחות מחצי שעה כבר היו לי את 8 הכרטיסים שלי בחזרה וכמובן שנשארתי עם עוד הרבה אנקומונים שאני יכול למכור.

סיפור שלא כל כך קשור - פעם אחת מצאתי ב auction מישהו שניסה להפטר מה 8th core game pack שלו. למי שלא יודע מדובר בחבילה שכל הקלפים שלה נחשבים ל crap שב crap , עשיתי לבחור טובה וקניתי אותה ממנו ב 3 . אח"כ שסיפרתי זאת לאנשים הם קראו לי פראייר ומשוגע אבל אמרתי להם שמבחינתי עשיתי טובה למישהו שהתחיל וקיבל את הזבל הזה. מאוחר יותר באותו יום נכנסתי ל auction וראיתי שהמצב די יבש שם אז שלחתי ל lister הצעת מכירה - 8th core game pack (not booster) - no min . בהתחלה החשבתי שמהר מאוד ינפנפו את המכירה הזו ללא קונים וגם אם מישהו יסכים לקנות אותה ב 2 אני לפחות צמצמתי הפסדים. אתם בחיים לא תנחשו בכמה זה נמכר......... 5 כרטיסים ! אני הייתי מאוד מופתע ולא יכלתי להפסיק לצחוק, יצאתי ברווח LOL !!!

זהו זה להיום. עצה שלי לכל מי שמנסה למכור בשיטתיות בשוק, לאחר כשעה שאתה מפרסם את המכירה שלך קח הפסקה לשעתיים ואז תחזור, האנשים מחלפים ואלה שעדיין היו כבר הספיקו לשכוח ממך והם יכנסו שוב ואולי הפעם הם ימצאו משהו שהם צריכים. הדבר הכי טוב שיכול להיות לכל סוחר הוא שיש לו ספק שמוכר לו במחירי auction ויש לו לקוחות שקונים בקצת פחות ממחירי השוק, כך הוא מרוויח ביחס סביר ובזמן קצר.
Southern trees bare strange fruit
Blood at the leaves and blood at the roots
Black bodies swinging in the open breeze
Strange fruit hanging from the poplar trees
S_C_epter
The ScepterChant
הודעות: 2871
הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
מיקום: פתח תקוה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי S_C_epter »

תודה על הקרדיט :)
אבל לא נתת לי קרדיט על האנקומונים חינם. :wink:
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה
Seeker Of Rain
Moderator
הודעות: 2410
הצטרף: 03/9/2001 , 2:00
מיקום: עמק חפר (ח.צ)
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Seeker Of Rain »

הבעיה עם כל זה שזה ה-מ-ו-ן זמן.

ברור שאם תשקיע מספיק זמן תוכל לסחור עד שתיהיה לך כל חבילה אפשרית... הבעיה שזה דורש כמות מטורפת של זמן שאני לא רוצה להשקיע.

:)
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

מילא זמן... עכשיו חופש


אבל זה משעמם !
BLcrazzy
Curls of Fury
הודעות: 681
הצטרף: 02/2/2004 , 23:30
מיקום: RHA CT
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי BLcrazzy »

ביום יומיים שעסקתי בזה ברצינות הצלחתי להרכיב לי רשימה של 4 ספקים ושל 7 קונים קבועים שאני מודיע להם מתי יש לי סחורה חדשה.
כמובן שלהם אני גם זורק מדי פעם אנקומונים סבירים.
Southern trees bare strange fruit
Blood at the leaves and blood at the roots
Black bodies swinging in the open breeze
Strange fruit hanging from the poplar trees
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist »

בתור דילר ותיק אני יכול בפה מלא לא להמליץ לכם להיכנס לזה.
זה מוציא ממך את כל חדוות המשחק.
לגבי ה"פראייר" שלירן מצא. לירן בעצמו הוא הפראייר. העמלה שפיי פאל לוקחים על כל עסקה היא גבוהה ולכן אנשים ממעטים למכור כרטיסים בכמות של פחות מ-50 כי אחרי שמורידים את העמלה של פאייפל על מכירות קטנות לא נשארת טיפה אחת של רווח.
לגבי העיסוק עצמו. זה מאוד משעמם כשאתה מתחיל. כמות הכרטיסים שלך מזערית ולכן אין מרווח לטעויות ואתה רק מחכה שתבוא העסקה שתנפח לך את האוסף בכרטיס. זה קשה למצוא דברים כאלה.
כשיש לך מספיק טיקטס אתה יכול להרשות לך לקנות דברים בלי לדעת אם תמכור אותם מהר או לא. באוסף גדול אנשים מוצאים מה לקנות, וטפו טפו טפו הפראיירים במג'יק אונליין לא מתים , רק מתחלפים.
השיטה להשיג קלפים בזול בצורה הטובה ביותר הוא פשוט למצוא דראפט ג'אנקי שימכור לך את כל הקלפים מהדרפט במחירים מגוחכים רק בשביל לעשות עוד דראפט.
האוקשן הוא מקום טוב למצוא עסקאות אבל צריך לחשוב מאוד מהר במושגים של עלויות ולהיות הראשון שמציע , מכיוון שאם אתם מציעים יותר מהדילרים הכבדים אתם פשוט משלמים יותר ממה שצריך.
מי שמצליח לעשות רווחים באופן קונסיסטנטי מטורנירים של קונסטרקטד זה הרבה יותר כיף מלהיות דילר. אבל אני כבר מכיר המון חבר'ה מהאוקשן , ותמיד אני יכול להשיג בערך כל קלף (תמורת מחיר זול מהשוק במידה ויש אותו לאחד מהחבר'ה הטובים שם) .
שורה תחתונה , מי שנכנס לעניין שיחשוב טוב טוב לפני זה. בשביל להתייחס לזה ברצינות פשוט צריך להבין שזה עבודה , בשביל כסף , ובשביל כסף צריך לסבול.
לגבי המרה של קלפים לכסף יש את EBAY ששם תמיד משלמים יותר מידי .
קונים במשחק בזול , מוכרים במשחק , מרוויחים טיקטס ומשלימים סט. את הסט מוכרים באי ביי ואם הכסף של הפיי פאל או שקונים מוצרים שאתם צריכים באי ביי , או שקונים בוקס ומוכרים אותו לחבר'ה בארץ במחיר כדאי בשבילם וקח נפטרים מהחבילות מהר.
והכי חשוב להבין שבהתחלה זה מאוד קשה אבל ככל שיש לך יותר קלפים זה הולך ונהיה יותר קל. בהצלחה למזוכיסטים מביניכם שיחליטו להתחיל להיות דילרים.

נ.ב. לירן תפסיק עם המג'יק אתה בתקופת בחינות !!!
שלח תגובה