טורניר הפריק השבועי כל התשובות לכל השאלות (או לפחות לחלק :)

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

שלח תגובה
sakura
MTGil Apprentice
הודעות: 22
הצטרף: 28/6/2005 , 18:09
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

טורניר הפריק השבועי כל התשובות לכל השאלות (או לפחות לחלק :)

שליחה על ידי sakura »

טוב חוץ מיזה שייש הרבה שאלות לגבי זה גם אני עתניינתי בנושא ובדקתי אני מציע סתם לסים את הנושא הזה בדביק לאחר שאני יסיים אותו או בתהליך כדי לימנוע הודעות מיותרות.

אוקי ככה עשיתי בדיקה קצת באתר של פריק http://www.freak.org.il/ זאותי הכתובת למי שמעוניין לגבי הטורניר שלהם שדי נשאל בזמן האחרון ניכנסתי לאירועים ושם מצאתי את זה
אירועים:
* מדי יום ב', ב-16:00: ליגת מג'יק - ליגת השחקנים הרשמית של אזור תל-אביב והמרכז. ליגה המעניקה שלל פרסים איכותיים וניקוד DCI אבל ידידותית ופתוחה לכל לקוחותינו מכל הגילאים. בהנחיית דניאל זיסרמן. בתשלום עשרה שקלים למשתתף, המקנה זכות לקחת חלק בליגה ולזכות בפרסים.

בנוסף לתחרות זאותי יש מספר תחרויות מענינות נוספות כמו פוקימון יוגי הו ואפילו מעיין דיון צביעה שווה בדיקה למי שמתעניין.


לגבי מיקום אני מעריך שהמיקום יהיה בעזור החנות אבל לכל מיקרה שלחתי מיכתב בשביל שזה יהיה על בטוח ולא סתם לישלוח אנשים לשום מקום ליקראת יום ראשון אני צפוי לקבל את התשובות ולהוסיף אותם לכאן.

לגבי התחרות עצמה אני מיתקוון ללכת לשם ולנסות אותה ואני ירשום אם היא מוצאת חן בעיני :P :P וימצליץ אם מתאימה לאיזה רמה של אנשים ואם בכלל כולל מה האוירה בעזור(אני ברמה שלי מתחיל ככה שסביר להניח שהרמה שלי שונה מחלק ומחלק לא אבל אני ינסה לתת דיווח מתאים ולא אישי רק לגבי הרמה שלי אלה ידרג את התחרות לפי רמות)
,בנוסף לקחת שלכתי במיכתב שאלה לגבי סוג הדק ולגבי זה אני גם יוסיף בקרוב.

הכשיב לגבי המעודון חברים של פריק אני בודק אם אחזקת הכרטיס שלהם תהיה שימושית בקבלת נקודות פריק לקניית בוסטרים או כל דבר אחר לאחר מיכן לגבי זה גם יחזרו אליי באי מייל
בכל מיקרה הינה מה שהם מצאים:
מעודון הפריק:
מועדון החברים של פריק

קהילת "פריק", קהילה של עשרות אלפי שחקנים וגיימרים מכל תחומי העניין, הגילאים והישובים בארץ, מחפשת אתכם - האנשים אשר אוהבים ונושמים את העולם שלנו. אתם, שאוהבים את נושאי הפנטזיה, מדע-בדיוני, משחקי לוח וקלפים, משחקי תפקידים על כל סוגיהם, קולנוע וקומיקס, וכמובן גם משחקי מחשב ופלייסטיישן... כאן המקום בשבילכם.

ב"פריק" אנחנו נעזור לקהילה להתארגן - עם משחקים ותחרויות, קורסים ואירועים, וגם מאגרי נתונים אשר יעזרו לשחקנים למצוא חברים למשחק בכל המקומות בארץ... ועם הזמן, גם מקומות מפגש ומשחק. בשביל זה אנו זקוקים לכם - להרשם ולהרתם למאמץ להביא את כל השחקנים וחובבי התחום הישראליים תחת מניפה אחת. חנות הדגל של "פריק", במרכז וייצמן בתל-אביב, תהיה נקודת המרכז של הקהילה, במרחק דקות ספורות מהרכבת, עם חניה מסודרת, וכמובן עם אירועים יחודיים ושולחנות משחק פתוחים לכולם.

רוצים להרשם? לפניכם שני מסלולים:

מסלול א' - כרטיס חבר המועדון

רוצים להיות שותפים לעולם העשיר שלנו ולקהילת "פריק"? רוצים לקחת חלק בתחרויות ואירועים יחודיים? רוצים לקבל הנחה לכל המוצרים שלנו ושלל הטבות מצטברות? בעלות 30 ש"ח לשנה, אתם יכולים לרכוש את כרטיס חבר המועדון שלנו, ולקבל כרטיס מגנטי נוצץ (ברור נוצץ, הוא של פריק -:) ), רק שלכם ובשבילכם, ודרכו תוכלו לבצע רכישות ולהשתתף באירועים.

זה ניראה נחמד אם אתם במלאה הולכים לתחרות והכל אז שיותר מאוחר תוכלו ליקנות מיספר בוסטרים בנקודות או קלף או כל דבר אני שלחתי גם לגבי זה מחתב ואני יודיע לכם שהם יחזירו לי תתשובות אם זה שמיש בתחרות או לא.

טוב אז ככה מה הדברים שיתווספו לפו בעתיד:
תשובות מהמכתב שלי לגבי
המיקום המדויק של התחרות.
סוג הדקים השמישים בתחרות.
האם כרטיס המעודון שלהם יוכל להביא לאיזה שהיא תועלה בתחרות(לקניית בוסטרים ומיגוון מוצרים אחרים).
בנוסף לתשובות המיכתב אני יוסיף את הדעה שלי לגבי התחרות אחרי שאני יהיה שם לגבי ההאוירה והכל,אני ישמח אם עוד אנשים ישלכו לי את מה שניקרה "החוויה" שאם עברו אם הם היו שם כולל העבירה ורמת השחקנים אם תוכלו תישלחו לי לפרטי בבקשה(לישלוח לפרטי בבקשה שאני יוכל לצרף כמובן שאני יוסף לזה את השם שלכם).

טוב מה שנישאר זה לדעת מה דעתכם על זה שימושי לא שימושי .אם אפשר לעשות לזה סטיקי אני ישמח :green: :green:
Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie »

טוב שזה כמה שאלות ולא פרסומת =\
שלח תגובה