תגובות השופטים על האתגרים - אתגר III פורסם

זה המקום לכל נושא שאינו מתאים לאף פורום אחר, כולל דיונים בנושאים שאינם קשורים למג'יק.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

תגובות השופטים על האתגרים - אתגר III פורסם

שליחה על ידי Shefer »

טוב - תוצאה ראשונה מפורסמת בזאת - כל אחת תפורסם לחוד.
שיטת הניקוד היא שכל שופט נותן ציון בין 1 ל-10 ואנחנו מפרסמים רק ממוצע מעוגל ל-0.25 (עקב חצאי נקודות בציון). הציונים המצטברים הראשונים יפורסמו בתום ציוני האתגר השלישי.
סדר התגובות - כפי שהיה ב-thread הדיון.

נתחיל עם troynightstar
troynightstar כתב:

Charm of the wild
2G
enchantment
Sacrifice Charm of the wild: target creature gains +X/+X until end of turn, where X is the number of tapped forests in play.
"Hand of Sirany, grant me the power of nature..."

Charm of the dead
2B
enchantment
Sacrifice Charm of the dead: return target creature with converted mana cost of X from your graveyard to play, where x is the number of tapped swamps in play.
"Hand of sirany, grant me the life once lost..."

Charm of the wind
2U
enchantment
Sacrifice Charm of the wind: counter target spell with converted mana cost of X, where X is the number of tapped islands in play.
"Hand of Sirany, grant me the wind of changes..."

Charm of the sun
2W
enchantment
Sacrifice Charm of the sun: prevent the next X damage that would be dealt to target creature or player this turn, where X is the number of tapped plains in play.
"Hand of sirany, grant me the protection of the sun..."

Charm of the flame
2R
enchantment
Sacrifice Charm of the flame: charm of the flame deals X damage, divided any way you choose between any number of creatures and players, where X is the number of tapped moutains in play.
"hand of sirany, grant me vengence upon my enemies..."
תגובתו של זוהר -
הדבר הראשון שבולט לי לעין הוא שמדובר ב Seals ולא Charms, ואולי בגלל האינטראקציה עם כמות הלנדים שם אחר יתאים. בכל מקרה יש כאן משהו נחמד – enchantments שההשפעה שלהם תלויה במספר הלנדים שבטאפ. הם מושפעים גם מהלנדים של היריב, ככה שמשחקית הם מעניינים, ובונוס נחמד - הם עובדים טוב עם שוק-לנדס. כמו שאני רואה את זה יש כאן משהו שמבחינת פלייבור מתגמל את השחקן על שימוש מרבי במשאבי הלנדים שלו, ויכול להרתיע יריב מלהטיל כישופים. לטעמי הם מתאימים כקומונים חזקים, עדיין לא ממש ברמה של אנקומונים.
אני מזהה כאן בעיית חוקים אפשרית עם Charm of the wind ועם Charm of the dead, שכן המטרה צריכה להיות חוקית גם בהכרזה וגם בפתירה של היכולת, והיריב יכול ככה במחיר של מאנה ברן במקרה הגרוע לקנטר אותם. הכחול לא כל כך שחיק בעיני, אלא אם אתה רוצה לגרום לעצמך מאנה ברן, או מקווה שהיריב ישחק בדיוק כישוף שעלותו כמספר הלנדים שבטאפ. רצוי לשנות אותו ל"קנטר כישוף מטרה אלא אם היריב ישלם X". האדום לעומתו חזק מהאחרים והייתי מציע לשם האיזון שיגרום את הנזק רק לשחקן או יצור אחד. ה-Charms לא שווים בכוח שלהם, ולכל אחד מהם יש את האסטרטגיה שלו, מתי יהיה עדיף להפעיל אותו.
לסיכום: לא נפלתי מהכיסא, אבל בסך הכל די נחמד.

תגובתו של זינגר -
כללי - לסייקל יש שם לא מרגש במיוחד וגם הפלייבור די פשטני, אבל seal-ים זה תמיד רעיון טוב. הסייקל שלו מנוסח היטב (בהנחה שהוא באמת מתכוון שגם השחקן השני יתרום לאפקט) אבל כמעט הקלפים נורא חזקים, חלקם בצורה בלתי סבירה.
הירוק - פינישר חזק בצורה לא סבירה, שייתן המון גז לכל דק שמריץ ירוק כצבע עיקרי. זה אומר שאחרי המתקפה הראשונית, כל יצור מסריח שלך הוא פוטנציאלית game over. זה לא בלתי אפשרי להתמודד איתו, אבל זה ממש, ממש חזק. גם בלימיטד הוא יהיה פצצה, למרות שפחות.
מעבר לרמת כוח מוגזמת, אין בעיות מיוחדות עם הקלף.
השחור - הנה קלף עם אותה מכניקה שהוא לא שבור. הוא חזק אבל לא מדי (שוב הניסוח מדויק ומונע צרות שהיו יכולות להגרם אילו X היה הכוח, לדוגמה), נותן פוטנציאל לכל מני דקים מגניבים אבל שום דבר היסטרי.
הכחול - גם את זה אני אוהב. אני חושב שאולי power sink היה יותר מתאים מאשר spell blast, אבל סה"כ זה קלף די אינטלגנטי שאפילו עשוי לראות משחק בסייד של קונטרול נגד קונטרול. לדעתי הקלף הכי מעניין בסייקל, כי הוא היחיד שבו הטריידאוף בין אדמות טאפד לאפקט הוא באמת מהותי. לירוק ממש לא אכפת לחטוף ברן או סתם לשחק יצורים לפני התקיפה בשביל הפאמפ, ובטח שלא לשחור. רק כחולים מעדיפים לשמור מאנה פתוחה, ואם הם עושים לה טאפ בשביל לקנטר משהו עם זה, הם צריכים לוותר על היכולת לקנטר עם קלפים מהיד.
הלבן - קשה להגיד הרבה על הקלף הזה. הוא קיים, והוא נחמד ללימיטד, וזהו בערך.
האדום - חזק, חזק, חזק מאד. קודם כל, זה חזק לפחות כמו arc lightning, שהיה קלף משוחק וחזק מאד בלימיטד. שנית, הוא אפילו יותר נוראי מהירוק בתור פינישר, גם בגלל הצבע וגם בגלל האפקט (שלא נמנע על ידי רימובל או fog). בקיצור, הקלף הזה הרבה יותר מדי חזק, במינימום היה צריך שהאפקט ישוחק רק כסורסרי, וגם זה היה מאד, מאד חזק.

תגובתו של שפר -
קודם כל, מבחינת rarity - בהתחלה ראיתי אותם כ-common-ים חזקים, שיעשו הרבה בלגן ב-Limited ולכן אולי באמת עדיף שיהיו uncommons מבחינת ההשפעה.
מבחינת הקלפים עצמם - אני חייב להיכנס גם לעוצמה, כי הסינרגיה פה מושפעת מהם באופן טוטאלי...
הירוק והאדום שבורים בצורה מחרידה - הם פשוט יכולים לגמור משחק לבד.
הירוק נועד יותר ל-MGA, שם הוא יתן תור 4-5 את הפלוסים שלו ל-Ledgewalker ולילה טוב.
האדום פשוט ימשיך את השריפות, אבל הוא יכול להתאים גם ל-URW Control וזה כבר הופך אותו למסוכן פי כמה.
השחור והכחול טובים, אבל הם חסרי תועלת ב-mirror, כי X משתנה אם היריב עושה tap - במקרה הזה היה צריך להיות כתוב "X or less" על השחור ו-"... number of tapped islands when you sac this" - למשל.
השחור הוא "עוד zombify" מבחינתי, רק מוגבל יותר.
הכחול פשוט מעולה... רק שבטקסט הנוכחי שלו נגד כחול הוא חסר תועלת. אני לא מסכים עם זינגר בנקודה של "מאנה אחת בשביל פחות counter" כ"כ קריטי, כי פה זה קינטור מהשולחן.
לבסוף נשאר הלבן - היכולת שלו חלשה יחסית, הייתי מוסיף life gain על ה-prevented damage כדי לאזן אותו.

סה"כ -
rarity - סביר, כי תיקונים קלים יכולים לשנות את כל ה-cycle מ-uncommon סביל ל-commons מעולים.
color-pie - ההבדל בין האפקטים בסדר גמור, למעט הלבן.
סינרגיה - אין ספק שב-constructed הירוק והאדום יראו משחק (כן, כי הם חזקים מדי) ולדעתי גם השחור יכול לעשות זאת, מאחר ואפשר תמיד להפתיע עם יצור זה או אחר.

תגובתו של דני -
כמובן שאני מסכים שהאדום והירוק מטורפים לגמרי, בטח שלא יכולים להיות קומונים.
השחור מאוזן בצורה מצוינת, Zombify מוגבל ב-3 מנה זה אחלה, אהבתי, כמובן שגם חייב להיות אנקומון, זה פאקינג Reanimation ב-3 מנה.
הכחול אמנם נראה נחמד, אבל הוא חלש מידי, יחסית ל-Cancel או Hinder שנותנים אפקט טוב יותר וגם עם גורם ההפתעה וזה דווקא מתאים מאד להיות קומון.
הלבן די מאכזב, להבדיל משאר הסייקל אין בו שום פלפל, הייתי עושה משהו כמו Remove target creature from the game מבוסס על אותו רעיון. ובמצב הנוכחי של הקלף זה קומון בטוח.
סה"כ סייקל מעניין, קצת בעיות עם Rarity וPower Level.

ממוצע הציון של השופטים - 6.75 מ-10.
נערך לאחרונה על ידי Shefer ב 03/2/2007 , 18:09, נערך 3 פעמים בסך הכל.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

נמשיך עם Banuni -
Banuni כתב: תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
בנוני
תגובתו של זוהר -
תמונה
תמונה
תמונה
יש לנו כאן מערך אנצנטמנטים "משופרים", עם double mana שמצדיקה לכאורה את השיפור.
יכולת ה Can't be countered לא מסתדרת לי כאן. במגי'ק היא מוגבלת לצבעים ההפוכים. הירוק גם לא משהו, ורק השחור נראה מעניין.
לכחול, כלומר ירוק ואדום, אולי גם לכחול בתור כישופי last word, ככה שבסייקל הזה אין מבחינתי הרבה פלייבור. אז הרמנו יצורים לאוויר, חיזקנו אותם בהתקפה, בהגנה, נתנו להם ForestWalk, יופי. כבר עשינו את כל זה בעבר. מה הלאה? השחור עוד איכשהו מציל את הסייקל. אפקט של דיסקורד, עם הקטנה של גודל היד. אז נכון שכשלעצמו הוא כנראה לא אפקטיבי, אבל אפשר לראות את הפלייבור של שחור שמגביל ליריב את היד, ועם פוטנציאל לשימוש. 4 כאלה עם The Rack?

תגובתו של שפר -
מאחר והאתגר דרש color-pie, מה שזוהר אמר נכון, אבל מאחר וזו התכונה העיקרית הייחודית, אני יכול לראות אותה כמקורית, כי התכונה כיום אינה קיימת באופן גורף ולכן יש בה מן המקוריות, אבל הביצוע עצמו פשוט לא מתאים לי.
ה-uncommon-יות כאן היא סבירה -
Levitation ו-Castle הם uncommons רק בגלל limited. עם יכולת ה-uncounterable זה נראה יותר הגיוני. כלומר - במגבלת הכח של Uncommon, אבל טיפה יותר טוב. מה שכן, סינרגיה לסט אין לו.
Oriflamme היה פעם restricted גם במחיר של 3R והוא כיום uncommon מסיבה שלא ברורה לי ממש. ה-2+ הופך אותו ל-uncommon יעיל ולא "עוד" uncommon וזה סוף סוף שיפור.
הירוק פשוט וחביב - הוא מסתנכרן טוב עם Saprolings בסך הכל, אבל אני לא רואה מעבר לזה שימוש אמיתי. מה שטוב, ה-rarity power level טוב מאוד ומתאים לי מהבחינה של "אם יהיו saprolings' makers הוא יעזור, אם לא, לא נורא - לפחות הוא לא תפס לי מקום של crap rare".
השחור חזק יחסית לכל הסט והוא יותר מקורי, אבל לא מקורי מספיק. יחסית ל-Locust Miser הוא חזק והיצור היה Uncommon, שהוא 2/2 ואפשר לקנטר. אישית, את Miser הייתי מגדיר כ-common טוב ואת של נוני כ-Uncommon חזק מדי, אם משווים ל-Stupor בגלל האפקט המשולש והרב-המשכי. מבחינת סינרגיה עם The Rack, צר לי - הוא עולה יותר מדי בשביל זה. אני מעדיף Memontary Blink עם Ravenous Rats בחבילת utility מאשר כך.
מה שכן, זה קלף שככלל, הייתי רוצה לראות בסט.

סה"כ - הלבן והכחול פה עם טיפת מקוריות היו גורמים לי לראות את ה-cycle באור הרבה יותר טוב, עם כמה שהאדום לא מקורי - הוא פשוט יותר יעיל. הירוק חביב והשחור באמת הציל את הביקורת.

תגובתו של דני -
אני מסכים עם רוב מה שנאמר פה. לדעתי קצת חבל שהוא "העתיק" שלושה קלפים שבערך קיימים. זה לא משנה יותר מידי אם הוא העתיק את הקלפים בכוונה, עדיין יש בסייקל הזה שלושה קלפים כמעט זהים (רק מחוזקים מעט) לשלושה קלפים קיימים.
אם הוא היה לוקח רק את הכחול או רק את האדום וממציא יכולות חדשות לכל השאר זה היה נראה יותר טוב. הבעיה עם הסייקל הזה היא חוסר פלפל, קלפים יחסית פשוטים שלא הושקעה בהם יותר מידי מחשבה (ותסלחו לי שאני לא מחשיב סטייה מוחלטת מהColor Pie כמקוריות).
כשאני חושב על זה, האדום הוא לא די חזק, אלא ממש חזק. בדק אגרו הוא יכולל לתת 8 נזק שאי אפשר לקנטר בתור רביעי, זה מוגזם.

תגובתו של זינגר -
Tai's Command - זה פשוט Levitation משופר. זה בעייתי משתי בחינות. קודם כל כי הוא זהה בקוסט ובנדירות, אבל האפקט יותר חזק, מה שמרמז שהאיזון של הקלף לא טוב.
שנית, כי הוא מאד לא מקורי.
לגבי הקלף עצמו, הוא לא מאד מרשים -- לא לגמרי ברור מבחינת flavor למה אי אפשר לקנטר את הקלף הזה, ולמה שמישהו בכלל ירצה לקנטר אותו. בקיצור, זה פילר של סייקל.

Shor's Command - וזה Castle משופר. בדיוק אותן הערות.

Nio's Command - קצת יותר טוב. גם אני לא הכרתי את הקלף שדומה לו, גם הcan't be countered יותר מתאים לצבע, וגם הקלף טיפה יותר מועיל.

Lysp's Command - קצת לא סגור על עצמו. מצד אחד אי אפשר לקנטר אותו, מה שמרמז שהוא אנטי-כחול. אבל היצורים מקבלים Forestwalk? מה זה?

Eshi's Command - הקלף היחיד שאהבתי בסייקל, בעיקר כי הוא היחיד שממש מקורי, וגם מתאים לצבע שלו והיכולת Can't be countered סוף סוף קשורה. האמת אני מרגיש שהשחור והירוק היו קלפים שהוא חשב עליהם, וכל השאר פילרים.

ממוצע הציון של השופטים - 3.5 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

happyhappya היה הבא בתור...
happyhappya כתב:Novel of Bloodthirst - 3R
Enchantment - (U)
Whenever a creature you control deals combat damage to an opponent, draw a card.
If they come back with blood on they're swords, we now we won.
If they come back with blood on they're body, we shall have a great dinner.



Novel of Wisdom - 3U
Enchantment - (U)
Whenever an instant or sorcery spell you play targets a creature an opponent controls, draw a card.
Every little thing is smart, every pice of act is an inspiration.


Novel of Equality - 3G
Enchantment - (U)
Et end of turn, if the number of tapped lands you control is equal to the number of tapped lands an player controls, draw a card.
Equality is something the nature needs, and nature is known for returning favors.


Novel of Victory - 3W
Enchantment - (U)
Whenever a creature you control deals damage to a creature an opponent controls, draw a card.
Bravery is known for good in books.
All the heroes have it, expacially the dead ones.



Novel of Vengence - 3B
Enchantment - (U)
Whenever a creature an opponent controls that was dealt damage by one or more creatures you control this turn is put into a graveyard, draw a card.
What is sweeter than the sweet vengence? Not the smell of it, I'm preety sure
תגובתו של זוהר -
מערך אנצנטמנטים שנועד לאפשר לכל הצבעים לשלוף קלפים. איום ונורא. שום יכולות חדשות, שום פלייבר חוץ מזה שבטקסט, הוא לקח יכולת שהיא עיקרית לכחול וניסה להתאים אותה לשאר הצבעים. האדום והלבן די דומים (הלבן דווקא מעניין קצת, היות שהיריב ישקול אם עדיף לו לחסום בכלל את היצורים), השחור מסורבל וההגבלה שלו מיותרת, בטח לא התכוונו לכך אבל הירוק יכול לתפקד בסוף כל תור, והכחול יכול להסתדר טוב מאד בלי האנצנטמנט הזה. למרות שניסו להתאים את השליפות לצבעים אני מרגיש שלא הצליחו: במג'יק ירוק לדוגמא שולף בדר"כ כבונוס על יצורים חדשים (Primordial Sage, Nantuko Shaman, Kavu Climber) או שיש יצורים ספציפיים שנותנים לו את זה (Verduran Enchantress – דווקא סינרגיה מעניינת, Ohran Viper) ואצל שחור השליפה מלווה באיבוד חיים. המכניקות כבר קיימות, והיה צריך רק להעביר אותם לצורת אנצנטמנט. מנגד, יש צבעים שאני לא רואה שום הגיון שיהיה להם שליפות. בעיה נוספת היא שאין כאן בחירה בכלל – חייבים לשלוף קלף. בסוף האנצנטמנים עוד יגרמו למוות ממילינג.
לסיכום: צריך עוד הרבה עבודה.


תגובתו של זינגר -
כסייקל, הסייקל הזה הוא לא מוצלח. זה מגניב הרעיון של ספרים שנותנים אפקטים כתוצאה מזה שמי ששולט בהם עושה משהו אופייני לצבע, אבל זה שהאפקט של כולם זה "שלוף קלף" זה טיפה מנוגד לcolor pie, והדוגמה הכי חריפה היא הקלף הראשון שהוא שלח:

Novel of Bloodthirst - המנגנון whenever a creautre you control deals damage to an opponent, draw a card הוא לא אדום בעליל. זו המגרעה הכי חריפה של הקלף, וגם העובדה שהוא לא יראה משחק בconstructed וכנראה גם לא כל כך בלימיטד. הוא יקר מכדי להריץ בדקים מאד אגרסיביים, ודקים שהם יותר בכיוון של R/G שליטה לא כל כך צריכים אותו, כי אם הם פוגעים ביריב זה סימן שהם כבר מנצחים.

Novel of Wisdom - הקלף הזה בעייתי, כי להצליח לעשות טרגט ליצור של היריב זה לא ממש "הישג כחול". יותר מתאים משהו כמו להחזיר לו פרמננט ליד, או ברוח הקלף הירוק, משהו שמערב זה שלך יש הרבה יותר קלפים ביד מלו. הוא מקבל ציון לשבח על ניסוח זהיר, כי כמעט כל ניסוח אחר היה הופך אותו למנוע קומבו נוראי. כמו שהוא נראה כרגע, הוא חומר לא רע לfun decks, אבל לא שימושי מעבר לזה.

Novel of Equality - ראשית בעיית ניסוח: אני מניח שהניסוח שהמחבר התכוון אליו הוא If the number... is equal to the number an opponent controls, כי אחרת אתה תמיד תשלוף קלף בסוף כל תור.
הוא פחות חזק ממה שהוא נראה, כי פוטנציאל שליפת הקלפים שלו מוגבל ל1 בתור, וגם זה לעיתים נדירות (אלא אם הוא tapped out, הוא יכול לעשות טאפ ללנד כשהיכולת על הסטאק).
אבל, אני עדיין אוהב אותו. הוא כן מתאים לצבע שלו, הוא מקורי והוא מעניין.

Novel of Victory - שוב, זה לא ממש מכניזם לבן (הייתי הולך בדיוק על ההפך, כל פעם שיצור שלך חוטף נזק ושורד), והוא דומה מאד לשחור, יותר מדי למעשה. היה צריך לפחות לעשות את זה combat damage כדי שישב יותר טוב עם הפלייבור ושם הקלף, אבל עדיף בהרבה היה לעשות את זה כמו שהצעתי.

Novel of Vengence - הייתי משנה טיפה את הניסוח כדי לעשות אותו פחות מסורבל, אבל סה"כ הקלף בסדר גמור. המכניקה מתאימה לצבע, כן הייתי משחק את זה בלימיטד, רק השם לא ממש מתאים, כי במי אתה נוקם בדיוק? אתה הרגת אותם, ועכשיו אתה יורש. חולרה!


תגובתו של שפר -
זה לא cycle טוב. ה-rarity עוד סביר בקושי, ה-color-pie איום וסינרגיה ל-constructed אין פה ממש.
נניח שהיכולת if you do X, draw a card היא בסדר. במקרה הזה, זוהר, תשים לב -
האדום סביל, הכחול הוא היחיד שהגיוני פה גם ככה, הירוק מעניין, הלבן היה צריך להיות בסגנון Reparations והשחור הופך את יכולת הערפד מפלוסים לשליפה (שזה מקורי מספיק בשבילי).
עכשיו למעשה -
האדום - לא סינרגטי לכלום, לא ב-limited ולא ב-constructed וגם אם הוא היה common הוא לא היה עושה יותר מדי. unblockable שייך לירוק ולכחול (מקסימום שחור עם shadow and fear). זה שלאדום יש קלפים סגנון two-headed sliver ו-goblin war drums לא הופך את הקלף הזה לטוב.
הכחול - מאחר וברור לי שלא חסר לחשים כאלה, יש הגיון בקלף. סינרגיה שלו מחוץ ל-limited לא תהיה, כי אין זמן להטיל enchantment ב-4 ולסנכרן אותה עם שאר החבילה.
הירוק - האמת היא, שלא נראה לי שישחקו איתו, אבל הוא מאוד מאתגר. אפשר להשתמש בו נכון ולכן מעניין היה לראות אותו.
הלבן - ביצוע גרוע. אמנם הוא חזק יחסית ל-limited, אבל הוא גם בפירוש off-the-color-pie בצורה מחרידה. בתור rare ב-planar chaos כן יש לו מקום... אבל גם במקרה הזה הוא לא צריך להיות לבן.
השחור - כמו שנאמר כבר - צריך להיות פה הפסד של 1 חיים באפקט יותר פשוט. אפקט תנאי ערפד לצורך שליפה של ה-horrors של apocalypse (דוגמת Phyrexian Rager) הוא שילוב חביב, אבל לא סינרגטי.
סה"כ - מעניין, ה-rarity סביר, ה-color-pie לא ממש, אין פה ממש סינרגיה.

תגובתו של דני -
קודם כל, אני מסכים עם דורן לגבי זה שהרעיון די מגניב מבחינת פלייבור.
הלבן פשוט לא ממש שוה התייחסות, אולי אם היה לזה Flash ואפשר היה להטיל את זה אחרי הכרזת חוסמים.
הירוק מעט מסורבל וכמו שדורון אמר לא ממש הולך לשלוף קלפים. זה יותר קלף שאומר- אולי היריב שלך לוקח Burn של אחד.
השחור, למי שיש מעט ניסיון בלימיטד, יודע שVampire Ability זה I win more שגם אף פעם לא יוצא לפועל כמעט.
הכחול יחסית מגניב, בדקים מסוימים אני מאמין שהוא בעל פוטנציאל לקונסטרקטד באיזה Draw Go כבד.
האדום די חופף ללבן רק קצת יותר טוב, גם פה Flash היה עושה קלף מעניין יותר.
סה"כ סייקל סביר ומטה מבחינת סינרגיה ומקוריות, יש בו כמה רעיונות חביבים אבל הוא עדיין לא מעניין כל כך.

happy - תשים בבקשה גם לב לאנגלית ולמילים שנכתבו בצורה לא נכונה.

ממוצע הציון של השופטים - 3.5 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

נמשיך עם יובל -
יובל כתב:
Here are my cards for the Cycle challenge:

-------------------
Twist of Fate U
Sorcery - Uncommon
Target Opponent reveals a card at random from his or her hand.
If that card is green, <THIS> becomes green and target creature gets +3/+3 until end of turn.
If that card is red, <THIS> becomes red and <THIS> deals 3 damage to target creature or player.

Twist of Redemption W
Sorcery - Uncommon
Target Opponent reveals a card at random from his or her hand.
If that card is black, <THIS> becomes black and destroy target creature, it can't be regenerated.
If that card is blue, <THIS> becomes blue and return target creature to its controller's hand.

Twist of Honor B
Sorcery - Uncommon
Target Opponent reveals a card at random from his or her hand.
If that card is white, <THIS> becomes white and put 2 1/1 black soldier tokens into play under your control.
If that card is green, <THIS> becomes green and search your library for a basic land card and put that card into play tapped.

Twist of Mayhem R
Sorcery - Uncommon
Target Opponent reveals a card at random from his or her hand.
If that card is blue, <THIS> becomes blue and draw 2 cards then discard a card.
If that card is black, <THIS> becomes black and target creature gets -1/-1 until end of turn.

Twist of Purity G
Sorcery - Uncommon
Target Opponent reveals a card at random from his or her hand.
If that card is white, <THIS> becomes white and remove target creature from the game.
If that card is red, <THIS> becomes red and destroy target artifact

-------------------

Perhaps inspired by the latest Time Spiral color-bleed extravaganza,
These spells peeks and pokes inside the other player's "brain" (his hand) and probes for a certain kind (colors) of spells,
if it find any of them it serves as a "hose" to those spells, and actually "transform" themselves into another type of spells, based on their findings.
Basicly they "suck" the "style" of other spells and use them as their own.
Each spell seeks-out 2 colors, and not only 1, as to not make them a total sideboard cards. Although each spell has the potential of being a waste, it
also have a high potential of being very powerful, the blue one, for example, if it finds a card which is both green and red, would act as both a
Lightning Bolt and a Giant growth for a single mana. In the right hands and in the right enviromnments those cards could be powerful.
The "change of color upon resolution" was a last touch, and I'm not 100% sure as to its legality, but AFAIK, there's nothing illegal about it.


- Yuval

תגובתו של שפר -
נראה לי שהוא פשוט טעה בצבעים של חלק מהקלפים וב-"יריבויות" שלהם. מה שכן, כל צבע מופיע פעמיים. הניסוח איום והבעיה היא שהמטרה עלולה להיות כאן אותה מטרה מבחינה זו.
לדעתי, צריכה להיות פה בחירת מטרות לאחר שינוי הצבע, כש-קינטור הוא של הלחש המקורי, לפני שינוי הצבע ובחירת המטרות.
הרעיון מקורי, אבל קצת רנדומלי מדי ולכן לא ממש סינרגטי לכלום.
ה-power level מתאים לי, בסה"כ, אבל פה מתחילות בעיות SB ומה שהן יוצרות - כמעט בהכרח. אין פה קורלציה בין האפקטים - Lightning Bolt and Swords to Plowshares and bury נגד shatter, catalog, -1/-1 ?!
אני מוכן להניח שה-color-pie במקום והרעיון של SB Cards מתאים ומקורי, אבל ההבדלים לא תואמים את ה-power level הכללי של ה-cycle, שהיה יכול להיות בקלות instant.
ספציפית -
את הכחול אהבתי - שני אפקטים טובים ומתאימים לצבעים הנגדיים ולעבודת SB נגדם - הוא היה ה-10 של ה-cycle אם הוא היה Instant.
הלבן בסדר גמור - איך השחור מסתדר במאנה אחת לעומת השאר... אין לי מושג (גם הירוק בעייתי);
לשחור יש יכולת אחת בת'כלס - לא נראה לי שמישהו ישחק את הקלף בשביל אולי למצוא אדמה, לדעתי.
האדום סביל בקושי - או catalog או 1-/1- זה בסדר.
גם לירוק יש יכולת אחת בת'כלס - StP... בשביל השנייה אין למה לטרוח בכלל.
סה"כ - cycle מקורי חסר סינרגיה, בעל power level משתנה בקיצוניות, שהיה צריך להיות instant.

תגובתו של זוהר -

אני מנסה לרדת לסוף דעתו של יובל. יש כאן קסם שהרזולוציה שלו תלויה בקלף שנבחר על ידי היריב. אני יכול לדמיין קוסם שמטיל קסם כחול, והקסם מגיב לפי משהו של הקוסם היריב, משנה את אופיו לירוק או אדום, ורק אז עושה ריזולב לגמרי. מן קסם כאוטי שכזה. זה מקורי, זה מגניב, ובהחלט מבחינתי הוא מקבל בונוס. אני אפילו יכול לראות סט עם סייקל של קסמים מטורפים כאלה. מפריע לי באמת שבחלק מהמקרים מדובר בצבעים שכנים ולא יריבים.
אני לא רוצה לגלוש לעוצמה, אבל אני מרגיש שאני חייב כי זה הכרחי לפלייבור. חלק מהעניין בקסמים בעולם של מג'יק הוא האיזון, ואני רואה כאן איזון מעניין. אתה יכול להטיל יצור 5/5 ב אבל הוא יגיע רק עוד כמה וכמה תורות, או שאתה יכול לגרום 5 נזק ליצור ב אבל אתה צריך לזרוק בשביל זה משהו. כאן האיזון הוא בקסם זול עם אפקט חזק, אבל הסיכוי שהוא באמת יקרה הוא משהו כמו 20%-30%. בשביל זה הייתי אפילו מחזק את האפקטים כדי שיהיו שווים משחק - לדוגמא הכחול, למה רק +3/+3 אם Giant Growth יכול לעשות אותו דבר בעלות 1 ובאינסטנט? שיקבל את הבונוס ב3 קאונטרים של +1/+1, ושהאדום יגרום גם 3 נזק לשולט של היצור. בואו נחזק את הקסמים, שיהיה להם סיכוי לראות משחק.
עוד רעיון שעלה לי - אפשר גם להוסיף אפקט של Back-fire בשביל לאזן עוד יותר. אם היריב חושף קלף כחול אז הכישוף הבא שאני אשחק יקונטר. זה נראה לי הגיוני שכישוף כאוטי כזה יכול לעשות משהו עוצמתי, לא לעשות כלום, או להתפוצץ למטיל בפנים.
אז כן, הקלפים כאוטים ולא ברור למה התכוון המשורר. האם יצור המטרה אכן נבחר בעת הטלת הכישוף וממתין לראות איזה צבע יוצא, או שרק לאחר שהצבע נחשף הוא נבחר בשביל האפקט? לדעתי השני, אבל זה יהיה יותר נכון לבחור באפשרות הראשונה. זה חלק מאלמנט המזל, ובכלל ככה קסמים עובדים במגי'ק.

תגובתו של דני -
להוסיף Back-fire מסבך את הקלפים יתר על המידה. הביע העיקרית שאני רואה עם הסייקל היא שהוא יכול לראות משחקי רק בסיידבורדים של Limited Decks (אפילו עם אפקטים מחוזקים...זה לא משנה), בגלל שבקונסטרקטד ברוב המקרים יהיה שימוש רק לחצי אחד של הקסם, והסיכוי שייחשף קלף מהצבע הנכון נמוך מידי. חוץ מהפרט הזה (שמתגלה כקריטי בסופו של דבר) הרעיון די מגניב ואני מניח שהוא התכוון שהמטרה תבחר בResolution ולא בזמן ההטלה. בקשר לעוצמה- אני מסכים עם שפר, חלק מהאפקטים חזקים מידי וחלקם חלשים מידי.
לסיכום - עוצמתיות לא מאוזנת, בעיות עם קולור פיי, סייקל לא שחיק במיוחד אבל המון מקוריות.

תגובתו של זינגר -
כפי שכבר דנו פה, יש בעיות ניסוח בקלפים עד כדי איבוד המשמעות המקורית שלהם. אני לא אחזור על הנקודה הזו, אבל היא כן משפיעה על השיפוט שלי. זה במיוחד בעייתי כי גם ניסוח שעובד טוב (אם אתם צודקים והוא התכוון שיבחרו מטרות אחרי הפתירה, הניסוח האידיאלי הוא לדעתי ליצור קסמים חדשים עם התכונות החדשות על הסטאק) יהיה מורכב לשחקנים להבין.

הסייקל בכללותו, אבל, ממש מגניב. המכניקה הזו בעיקר מתאימה לכחול, אבל הרעיון של לשאוב את הכוחות של הצבעים שאתה נלחם בהם מקורי ומעניין, ולא חזק יותר מדי.
Twist of Fate לדעתי הוא המייצג המושלם של הסייקל. כל אחד מהאפקטים שלו הוא סבבה, העלות הנמוכה מאוזנת על ידי העובדה שהוא sorcery (כinstant הוא היה ממש חזק), והוא ממש מתאים לצבע ולflavor.
Twist of Redemption אפילו יותר מגניב, אבל טיפה חזק מדי. הייתי משנה שיעשה Terror במקום ממש להשמיד יצור. יש גם בעית ניסוח - לא מחזירים יצורים ליד של מי ששולט בהם, אלא לowner's hand.
Twist of Honor - כאן בבירור נגמרו לו השמות
לדעתי יותר מתאים שהאפקט הלבן ישים חיילים לבנים במשחק, כמו שזה זה קצת פוגם בflavor.
האפקטים שלו יותר חלשים מאלה של הקלפים הקודמים, אבל עדיין סבירים מאד. גם השם קצת יותר מעפן.
Twist of Mayhem - את הקלף הזה אני פחות אוהב כי הוא פחות בקטע של לתת לצבעים גישה לאפקטים שאין להם. זה כנראה נובע מהעובדה שהוא התבלבל בצבעים, שחור הוא לא נגד אדום. הייתי עושה את זה לבן וdestroy target enchantment ואז זה היה אפילו מתאים לקונסטרקטד, אולי. הוא מהווה סטייה מה-cycle.
Twist of Purity - אפילו יותר חמור מהקודם. ירוק כבר יכול להרוס ארטיפקטים הרבה יותר טוב, וללבן אין ממש אפשרות להרוג יצורים אלא אם הם תוקפים אותו או חוסמים או טועים בדרך דומה.
סייקל ממש מגניב שאפשר לתכנן לו קלפים עם הרבה פוטנציאל. נקודות ירדו על העובדה שהקלפים שהוא בחר כדי להציג את הסייקל היו יכולים להיות יותר טובים, ועל זה שהמנגנון קצת מסובך מדי.

ממוצע הציון של השופטים - 6 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

קבלו את Master of Puppets -
Master of Puppets כתב:טוב, אז ככה.

Doubtless Avenger 2WW
Cleric Spirit
Flash
When Doubtless Avenger comes into play, you gain X life, where X is 2 plus 2 for each Cleric card in your graveyard.
Clericcycling 1W
2/2

Heedless Strider 2GG
Elf Spirit
Flash
When Heedless Strider comes into play, target creature gets +X/+X until end of turn, where X is 1 plus 1 for each Elf card in your graveyard.
Elfcycling 1G
2/2

Nameless Sorcerer 2UU
Wizard Spirit
Flash
When Nameless Sorcerer comes into play, counter target spell unless its controller pays X, where X is 1 plus 1 for each Wizard card in your graveyard.
Wizardcycling 1U
2/2

Reckless Incinerator 2RR
Goblin Spirit
Flash
When Reckless Incinerator comes into play, it deals X damage to target creature or player, where X is 1 plus 1 for each Goblin card in your graveyard.
Goblincycling 1R
2/2

Soulless Polluter 2BB
Zombie Spirit
Flash
When Soulless Polluter comes into play, target creature gets -X/-X until end of turn, where x is 1 plus 1 for each Zombie card in your graveyard.
Zombiecycling 1B
2/2
תגובתו של זוהר -

יש לנו פה יצורי 2/2 עם Flash, שכשהם מגיעים למשחק הם עושים משהו בהתאם למספר קלפי היצורים שלהם בבית הקברות, ויש להם יכולת cycling שמביאה יצור מהסוג שלהם, שהיא בעצמה סינרגטית עם היכולת הקודמת. לא נשאר מקום לפלייבר טקסט.
מבחינת פלייבור הם מעניינים, אבל סתם לקחת יצורים ולהלביש עליהם 3 יכולות בשביל להשיג את זה לא נראה לי כמו הכיוון הנכון ללכת. אני גם לא חושב שהיה נכון לתת לכולם את סוג היצור Spirit רק בשביל להעיד על אינטראקציה עם בית הקברות. זאת לא המהות של Spirits במג'יק.
היצורים עצמם מעניינים וחזקים בטירוף, ברמה של ררים שבורים. Reckless Incinerator יכול להרוג את היריב רק מזה שהוא נכנס, אז מומלץ שהיכולת שלו תהיה מוגבלת ליצור בלבד. (אם זה טוב ל Gempalm Incinerator זה טוב גם לו). חוץ מההבדל הקטן הזה, Goblin Spirit דומה יותר מידי ל Zombie Spirit, ולדעתי זה צריך לעלות בנקודות על מקוריות. CreatueCycling ללא קשר לעלות היא יכולת שבורה לגמרי, כשכל יצור שלך הופך כאן ל Tutor לפצצות שבדק. צריך להעלות את העלות שלה, מאד, או עדיף לבטל אותה לגמרי ולחזור ל Cycling רגיל. היצורים מספיק חזקים כבר ככה, אז האם Flash באמת הכרחי כאן? מלבד אצל Nameless Sorcerer שבלעדיה הוא לא ממש יכול לעשות את הקינטור, שאר הקלפים יכולים לתפקד במהירות רגילה, כשהעובדה שהם לא Combat Trick יכולה לאזן אותם. אגב, יש במג'יק יצור שדומה ל Nameless Sorcerer ובשביל פרופורציות הוא עולה 6 מאנות, לא רק 4, והוא רר.
לסיכום: קלפים מעניינים וסינרגטיים, שהם חזקים מידי וצרכים איזון, ובדיקת הפוטנציאל של יכולת ישנה קיימת (CreatueCycling).

תגובתו של זינגר -
זה הסייקל הכי מושקע מבין אלה שקיבלתי עד עכשיו. גם השמות של הקלפים חמודים, גם הוא המציא מכניקה חמודה שתלך איתם (טיפה יותר מדי חזקה במקרים מסוימים, אבל עדיין) וגם הקלפים יותר קשורים לצבע שלהם. הייתי משנה את כל הקלפים מהניסוח המסורבל "where X is one plus one for each ..." לאחת משתיים:
I) הטמפלייט הקבוע, הווי אומר "where x is 1 plus the number of ...".
II) נדגים על הקלף הראשון: "gain X life, where X is 2 plus 2 for each Cleric card in your graveyard. " יהפוך ל"gain X+2 life, where X is the number of Cleric cards in your graveyard. "

בכל מקרה, הקלפים.
Doubtless Avenger - פשוט וטוב. Flash היא יכולת שהיא לא נורא לבנה, אבל צריך את זה כדי ללכת עם הסייקל. קצת מציק לי שאפשר לזרוק שלושה כאלה לקבר כדי להביא את הרביעי ואז לקבל בטוח 8 חיים, אבל lifegain זה לא לגמרי שבור, וזה עולה מספיק מנה כדי שלא כל דק לבן יעשה את זה, למרות שזה מדלל את הדק יופי. זאת, אגב, ביקורת על כל הסייקל, לא רק על הקלף הזה.

Heedless Strider - פה מתחילים להסתבך. אמנם בסטנדרט אין איזה אלף להיט שאפשר להביא, אבל הדבר הזה מבטיח Caller of the Claw ביד כדי להגיב לWrath. נחמד, אבל לא מוגזם.

Nameless Sorcerer - זה כבר לא משהו. מעבר ללהשלים את הסייקל, אין לקלף הזה ממש זכות קיום -- הוא קאונטר חלש במחיר יקר.

Reckless Incinerator - והנה הקצה השני של הסקאלה. גם היכולת שלו מאד חזקה (קצת יותר מדי חזקה, לדעתי, והייתי מגביל אותה לגרום נזק ליצורים בלבד) וגם הtutoring במקרה שלו הוא מאד שימושי -- עוד ארבעה של Goblin Ringleader זה דבר שישמח מאד כמה דקים באקסטנדד, ואם אחד מארבעת העליונים יהיה זה, אפילו יותר משמח. רמת הכוח מוגזמת.

Soulless Polluter - עוד קלף סביר ללימיטד (חלש בגלל הקוסט הכפול, אבל היכולת חזקה גם בלי זומבים אחרים, והיכולת להביא מקל הרבצות ליד בטח לא מזיקה). אין לו ערך בקונסטרקטד ולכן זוכה לציון של קלף סולידי.

תגובתו של שפר -
כל ה-cycle הזה הוא אותו דבר עם אפקט שונה ומתבסס על אותו דבר בלי תשומת לב להבדלים בין צבעים מבחינת עוצמה באותה נדירות.
זה נראה כמו "כמה יצורים עם flash + יכולות". הרמה שלהם, ככלל, מתאימה ל-Uncommon, אבל לא מבחינת ה-PT שפשוט זועק... ירוק וכחול 2/2 באותה עלות ובאותה נדירות?!
הלבן נותן חיים, הכחול עושה power sink, השחור מינוסים, האדום נזק והירוק פלוסים... אפס מקוריות גם מבחינת סינרגיה. שמישהו יתן לי סיבה אחת לשחק אותם ב-constructed מלבד ה-creaturecycling?
אם היצורים הללו נועדו לחפש סוג יצור, היה אפשר פשוט לתת cycle של instant שעולים 2Xשיש להם creature-cycling ובפתירה הם נותנים אפקט וב-GY הם נחשבים כיצור מהסוג האמור. זה היה לפחות יותר מעניין.

לסיכום -
rarity - סביר, כי ה-PT עשוי רע.
סינרגיה - בהנחה שאני מסתכל על Onslaught Block בהתאם למה שהלך שם, האדום פשוט חזק מדי יחסית לשאר, הירוק טיפש עם קיומו של Timberwatch Elf אבל מפתיע, הלבן והכחול משעממים אותי לצורכי משחק והשחור שמיש, אבל לא יודע עד כמה צריך אותו עם ה-Noxious Ghoul ודומיו בבלוק שם ולכן ה-creature cycling יהיה פה גולת הכותרת.
color pie - יש flash בלבן וגם בכחול ולעיתים די רחוקות בירוק, אבל באדום ובשחור אין לה סיבת קיום, למעט ב-rares.
ושוב - האתגר היה "מכנה משותף אחד חזק (ב-text box) ואפשר להוסיף מכנה משותף נוסף (שאינו ב-text box). רצוי מאוד שכל השאר יהיה שונה." - הדבר היחיד שאינו משותף הוא האפקט עצמו וגם הוא "משותף", כי האפקטים צפויים מדי.
סה"כ - לדעתי ה-creature cycling היא יכולת חזקה מדי בשביל 1X, יש כאן הבדלים שמיים וארץ בין חוזק היצורים ומבחינת סינרגיה שלהם, אבל ה-cycle מתאים ל-uncommon, הוא מעניין ועם כמה minor adjustments הוא היה מקבל אצלי לפחות עוד 2 נקודות.

תגובתו של דני -
אני לא מבין למה יצור 2/2 עם פלאש ב-4 מנה שעושה Force Spike הוא יצור חלש בעיני זינגר, כי הוא לא פחות טוב מהיצור השחור בסייקל ולדעתי הוא אחלה קלף בלימיטד. אני לא אעבור קלף-קלף כי זה כבר נעשה פה בצורה יחסית מדוקדקת. חוץ מהכחול, שקיבל ציון נמוך מידי, אני מסכים עם הניתוח של דורון. האדום הרבה יותר מידי חזק וכל השאר די אחלה. אני מסכים גם עם שפר שלעשות את כולם 2/2 זה לא מגניב בכלל, הייתי משנה דברים בקטע הזה.
סה"כ העוצמה המוגזמת של האדום וה-P/T הן הבעיות היחידות.
ממוצע הציון של השופטים - 6.75 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

הלאה לאילון -
lasting crusader ww2
creature- human soldier
2/4
if you have more cards in your graveyard than an opponent lasting crusader gets +1/+1 and has vigliance
"battles are won by a brave soldier fighting when others have fallen"

enduring conjurer uu2
creature- human wizard
2/3
if you have more cards in your graveyard than an opponent lasting crusader gets +1/+1 and has flying
"battles are won by one mind resisting while others have been corrupted"

rageful surviver r3
creature- human barbarian
if you have more cards in your graveyard than an opponent lasting crusader gets +1/+1 and has first strike
4/1
"battles are won by a crazed attacker who fights when everything else is destryoed"

dauntless butcher bb2
creature- zombie knight
if you have more cards in your graveyard than an opponent lasting crusader gets +2/+0 and has fear
2/3
"battles are won by an assassin who kills while others flee from the dark"

relentless crusher gg2
creature-beast
if you have more cards in your graveyard than an opponent lasting crusader gets +2/+2 and has trample
3/3
"battles are won by a big stomping creature while others have perished"

This is my cycle of uncommons for the main set, I felt that keeping things fairly simple for the first challenge is reasonable, I think that the flavor is good and simple and the cards are pretty simple but make for some sophisticated in play decisions and therefore are uncommons.
תגובתו של שפר -
המכניקה הזו בסדר גמור - מזכירה לי את ימי Odessey העליזים, קצת לא מקורית גם עקב Kami Block (למי יש יותר גדול), אבל מנוסחת בסה"כ טוב ונראית מתאימה לסט שמשתמש ב-GY, או לחבילות שעושות cycling מהיר לקלפים שלהם, שזה בדר"כ combo, control ובקיצור - לא מכניקה שמתאימה יותר מדי ל-aggro ו/או ל-aggro-control, כפי שנראה על-פניו לפחות.
כשלעצמם היצורים די חסרי ערך, אבל עם היכולת יש לנו ככה:
לבן - 3/5 עם Vigilance; כחול - 3/4 עם Flying; אדום - 5/2 עם First Strike; שחור - 4/3 עם Fear; ירוק - 5/5 עם Trample - אין ספק שה-color pie בסדר כאן, גם לגבי העלויות אני מוכן לקחת.
הלבן והירוק פשוטים וטובים, כשאת הכחול והשחור הייתי פשוט דוחף ל-UB Aggro-Control.
האדום - אויה... קודם כל הוא היה צריך לבוא עם Haste מוכן מהבית ולהיות Lightning Elemental משופץ - מלבד זה, יצור 5/2 עם FS טוב ל-Limited בלבד ומלבד זה הוא די חלש - לצערי הוא מעיב על ה-cycle.

תגובתו של זוהר -
אני קורא ונרדם משיעמום - Threshold פוגש את Saviors. כאילו, אין כאן שום דבר חדש - היצורים מתאימים, מקבלים את הבונוסים שמתאימים להם, רק מסיבה חדשה שמוסיפה 0 פלייבור למשחק, וצריך כל פעם לספור מה יש לי בגרייביארד. אולי זה פשוט נראה רע לעומת כל הדברים המגניבים שקיבלנו?
או שפשוט אילון גאון מידי עבורי, ואני לא מסוגל לתפוס את הגדולה שבקלפים הללו מבחינת משחק. גם זה אפשרי...

תגובתו של זינגר -
מפאת קוצר הזמן, אני לא אתייחס לכל קלף בסייקל בנפרד.
מה יש בסייקל? מנגנון לא הכי מסעיר של השוואת graveyard, ויצורים שמתחילים סולידיים ונהיים שווים ויותר attuned לצבע אם שלך יותר גדול. סה"כ נחמד אבל לא משהו לכתוב עליו הבית, שזה מינוס באתגר מהסוג הזה.
את האדום אני פחות אוהב מהאחרים, פשוט כי הוא מרגיש לי פחות אדום, וגם כי 1 קשיחות זה נורא מעט, תשוו לקלפים מפגרים כמו Giant Cockroach כדי להבין את הכוונה.
אין ממש בעיה עם אף אחד מהקלפים, אבל המחבר כיוון נמוך. אין בעיה לעשות סייקל של חמישה יצורי 1/1 במנה צבעונית אחת שיש להם איזה יכולת זניחה שקשורה לצבע שלהם, מאתגר מצפים שהקלפים יהיו באמת מגניבים.

תגובתו של דני -
מאוד מתאים לאילון לעשות סייקל כזה. לבנות 5 קלפים, לא הכי מקוריים, אבל חזקים יחסית בפורמט שהוא אוהב. הכל כבר נאמר פה, האדום לא משהו, כל השאר בסדר. יש פלייבור חביב, השמות סבירים ו...זהו בערך.

ממוצע הציון של השופטים - 6.75 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

ונקנח את האתגר הראשון עם rif-raf -
Harmony Enforcer G
elf druid
at end of your turn, if you played no lands this turn youu may search your library for a basic land card, reveal it and put it into your and, then shuffle your library
1/1
"if the you dont go to the mountain..."
טוב כפיקסר למנה בלימיטד או במנה סקרו, ונותן אפקט במילא אם נגמרה המנה ביד.
Violence Enforcer RR
goblin shaman
at end of your turn, if no damage was dealt this turn by sources you contro you may have Violence Enforcer deals 1 damage to target creature or player
1/1
"rocks, the gift that keeps on giving"

spark mage apprentice לתור הראשון וגם לא רע לשאר המשחק, במיוחד עם היריב משחק הגנתי.
Wisdom Enforcer 2UU
merfolk wizard
at end of your turn, if you played no spells this turn, you may draw a card
1/1
"wait and the answer will come to you"
אפקט מצוין במיוחד בכחול, לכן הקלף הזה יותר יקר מהאחרים.
Army Enforcer WW
human soldier
at end of your turn. if no creature came into play under your control this turn you may put a 1/1 white soldier token into play under your control
1/1
"reinforcements are our only chance"

סביר למקרה שלבן נתקע ללא יצורים, פועל טוב עם יצורים בפלאש וקסמים שמביאים טוקנים או icatian crier. כדי להוריד לזה את הכוח דאגתי שזה לא יהיה creature spell אלא יצורים שמגיעים למשחק בכלליות.
Undeath Enforcer BB
zombie minion
at end of your turn, if no card was sent to a graveyard from play this turn you may pay BB if you do return target creatre from your graveyard to your hand
1/1
"death permanent? Ha!"
לקלף הזה יש גם מחיר כי אחרת האפקט נראה לי קל מדי, וגם יש אופציה ליריב לשבש את זה שזה יכול להיות מעניין, שחקן אחר מחכה עם קסם כדי שהשני לא יחיה.

כל הקלפים האלה מאוד הריגים בכוונה, כי לרובם יש אפקט טוב מדי אם הוא נשאר במשחק יותר מדי זמן.
לכל היצורים האלה 2 creature types שיכולים להיות רלוונטים בגיימפלי.
היצורים האלה גם מעודדים לשים 4 כאלה בחבילה כי שניים במשחק מפעילים את היכולת פעמיים.
[/quote]
תגובתו של שפר -
הרעיון של "בסוף התור אם לא עשית עד עכשיו, תקבל פיצוי" נראה לי משהו חביב ביותר, שיכול לתת יתרונות אסטרטגיים במשחקי stalemate.
הירוק טוב, למרות שגם אם הוא היה common לא הייתי אומר כלום. סינרגית לא ברורה לי ההתאמה שלו... אולי ל-UG Aggro-Control ודומיהן.
האדום סביר, כי Slith Firewalker הרבה יותר חזק ועולה RR והוא 1/1 כשהוא נכנס והוא uncommon. היכולת בסוף התור חלשה מדי בשביל uncommon והיצור גם ככה לא אמור לשרוד... לא רואה פה שימוש ממש.
הכחול מבחינת עוצמה - common. עם כל הכבוד לשליפת קלפים, 4 מאנות ליצור 1/1 זה חלש מדי ו-3 מאנות (הבדל משמעותי בעיני) היה יותר מתאים - האפקט של Temporal Adept שעולה 3 הרבה יותר חזק ולכן הוא rare.
הלבן והשחור - פשוט טובים. אין לי ממש הערות.
keyword מגניב היה מוסיף הרבה לאחד ה-cycles היותר טובים שנתקלתי בהם.

תגובתו של זינגר -
הירוק - קלף ממש חזק אבל לא שבור. הוא טיפה יותר לבן מאשר ירוק (land tax) אבל לא בצורה בעייתית. אין לי שום דבר רע להגיד עליו.
האדום - אותו כנ"ל. מצד אחד הקלף הזה יותר חלש מפינגר אדום אקראי וגם יותר חלש ממקל הרבצות אדום אקראי, אבל בתור שילוב של שניהם הוא ורסטילי ולכן לדעתי המחיר נכון, היכולת נכונה, כולם שמחים.
הכחול - טיפה חלש מדי -- תשוו לarchivist. זה גם בעייתי שאם אתם צריכים להגן עליו עם קאונטר או משהו, לא תקבלו קלף.
הלבן - ושוב יצור סבבה.
השחור - פה הוא קורס קצת על בעיות ניסוח. גם בגלל שהניסוח "if no card was sent..." הוא עילג ויוצר בעיות חוקים (מה אם קלף "נשלח" לשם אבל לא הגיע?), וגם בגלל שממש לא ברור פה הintervening if clause לדעתי, וזה ייצור בעיות במשחק.
חוץ מזה, מה זה הפלייבור הזה? (:

תגובתו של זוהר -
הרעיון ממש נחמד, הביצועים מתאימים ליצורים, אפשר אגב לעקוף את המגבלה של היצורים - בסוף תורי היכולת עולה ועושה ריזולב, ואז אני שוב מקבל קדימות, מפציץ עם char, יצורים ב flash, משתמש ביצור הירוק שבטאפ נותן לי לשים לנד, הבנתם? אני רק לא מבין למה כל יצור כאן היה צריך לקבל 2 סוגי יצור, אם עומד מאחורי זה משהו...

תגובתו של דני -
רעיון לא רע בכלל, אני אעבור על הקלפים:
ירוק-קלף מעניין, יכול להיות בסיס לדק קומבו כלשהו אולי. אני לא רואה בעיות עם העוצמה והכל, רק הפלייבור טקסט קצת מטופש.
אדום-קלף חלש מידי לטעמי. העלות RR מקשה מאוד לשחק אותו בלמיטד בקונסטרקטד הוא פשוט לא מתאים לשום דק, כי Burn לא יכול להרשות לעצמו להיסתפק ב-1 נזק. צריך לקחת בחשבון שאם יש 2 כאלה במשחק רק אחד מהם ייפעל.
כחול-קלף מגניב, הייתי הופך את העלות שלו ל1UU. שוב לא אהבתי את הפלייבור.
לבן-אין הרבה מה להגיד, קלף מאוזן, פלייבור מטופש.
שחור-בדיוק מה שזינגר כתב.

ממוצע הציון של השופטים - 8 מ-10 - ה-cycle-maker הטוב ביותר באתגר הראשון.

הערות על אתגר שני יתחילו להתפרסם היום.
נערך לאחרונה על ידי Shefer ב 13/2/2007 , 20:29, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

זהו הפרסום הראשון של קלפי האתגר השני - Uncommon לבחירתכם.
הראשון הוא happyhappya -
happyhappya כתב:
Scorched Woodland

Land - Forest (U)

Scorched Woodland comes into play tapped.

T, put a fire counter on Scorched Woodland: Add R to your mana pool for each fire counter on Scorched Woodland.

When there are three or more fire counters on Scorched Woodland, sacrifice it. If you do, you may put a card named forest from your hand into play tapped.
הרעיון הוא Forest fires. ביערות אמיתיים יש לפעמים שריפות טבעיות, שלא הורסות את היער לגמרי אבל עוזרת לצמחים לצמוח מהר יותר. זה כמו שאם מתגלחים השיער החדש צומח מהר יותר.

מקווה שהבנת.
תגובתו של שפר -

יש לי שלוש מילים על הקלף הזה - פשוט, מקורי ומעניין.
הרעיון הוא Forest Fires - עכשיו השאלה היא איך מתאימים אותו ל-cycle, כי אם הוא כשלעצמו, בעל רעיון ייחודי - זה מקום ל-Rare, אבל העוצמה מתאימה ל-uncommon מבחינתי.
אין פה ממש color-pie אבל אני חייב לציין, שירוק שמפיק אדום יותר הגיוני מהפוך - כך שאפילו כקלף יחיד הוא טוב.
סינרגיה - אם אני צריך לתת דוגמה, אז הוא מעולה ל-GRuul Aggro וגם טוב ל-Dragonstorm ולחבילות קומבו שרוצות מאנות - הוא עובד כמו Lotus Bloom מהבחינה הזו - תור רביעי הוא מפיק 3 מאנות מצבע יחיד.
מה שכן - מבחינת ניסוח הייתי רוצה ניסוח קצת יותר כמו של Gemstone Mine לגבי ה-counters, כלומר:
Scorched Woodland
Land - Forest
({Tap}: Add {G} to your mana pool)
~this~ comes into play tapped.
{Tap}, put a Fire counter on ~this~: Add {R} to your mana pool for each Fire counter on ~this~. If there are three Fire counters on ~this~, sacrifice it.
When ~this~ is put into graveyard from play, you may put a card named Forest into play, tapped.
לסיכום - זה קלף שהייתי רוצה בסט.

תגובתו של זוהר -
גם אני מאד אהבתי את הקלף, והרעיון של יער שנשרף בהחלט מקורי.
אפשר בקלות להפוך את הקלף לסייקל - נכון ששריפה ביער היא האופציה הכי הגיונית, אבל (כמעט) כל מקום אפשר לשרוף, או להציף, או לקבור במפולת בוץ, או שיצמחו שם פתאום שדה או גידולי פרא.
ככל שהשריפה מתחזקת המאנה האדומה שאפשר להפיק גדלה בהתאמה, וגם בזה יש הגיון. אני גם מסכים עם היוצר שהיער צריך לצמוח מחדש, אבל מבחינתי לא בסיבוב הנוכחי של המשחק.
לדעתי לאחר שהלנד נוצלה עד הסוף היא צריכה להיות מושמדת, וזהו. לא מספיק שהיא מספקת מאנה בצורה אקספוננציאלית, היא גם מצמצמת את הדק ומביאה יער במקומה? היער שנשרף צריך עוד זמן להתאושש... זה חזק מידי בהשוואה ללנדים שיש במג'יק.

תגובתו של דני -
הרעיון מגניב. באמת יהיה קצת קשה להפוך את זה לסייקל, אבל תמיד אפשר לעשות סייקל שהדבר היחיד שמקשר בין הקלפים בו הוא העובדה שכולם נכנסים למשחק בטאפ, מוקרבים בסופו של דבר ומוחלפים באדמה בסיסית.
קלף די מגניב, מאוזן מבחינת עוצמה ומנוסח בצורה טובה (למרות שאולי הניסוח של שפר עדיף, כי אז LD מוקדם לא יפגע בטמפו יותר מידי).

תגובתו של זינגר -
הרעיון חמוד, אבל מזכיר לי את הקלפים שאנשים עושים בעקבות סדרות/סרטים שהם אוהבים, כאילו הוא בחר איזה אפקט הוא רוצה לשים על קלף ואז התחיל לזרוק יכולות על הקלף עד שזה נהיה דומה.
מבחינת משחקיות, הייתי מוריד את הקטע של לשים פורסט מהיד למשחק, זה די הרצחת וגם ירשת. קיבלת מלא מנה אדומה, אל תתלהב. מGemstone Mine היית מפיק פחות. חוץ מזה הקלף מנוסח טוב מאד ונמנע מהבעיות שלפעמים צצות כתוצאה מmana abilities.
סה"קלף טוב ומעניין, אבל טיפה חזק מדי.

ממוצע הציון של השופטים - 8.75
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

ונמשיך עם נוני -
Banuni כתב:תמונה
אז הקלף: קלף שימושי בשני האיזורים,אמנם הגוף שלו שברירי, אבל יצור עף עם 2 כח ב2 זה שווה
לימיטד-קלף שמחזיק בפני עצמו כקלף מעולה, קלף מעופף שיורד בתור היריב ומשאיר אותך פתוח,עם כח משתלם ביחס לעלות ומהווה כקומבט טריק מצויין.
קונסטרקטד-יצור אגרסיבי איכותי שמשמש כקומבט טריק,כפינישר(בערך) וכתוקף מעופף משתלם.
תגובתו של זוהר -
ושוב הוא עשה את זה... בערך.
תמונה
אנקומון 2/1 מעופף משופר. רק שבעלות הזאת עם כל מה שהוא נותן הוא בומבסטי מידי.
אני מנסה לראות את היצור הזה כחייל מעופף שמגיח מאמצע שום מקום ומרים לאוויר יצור אחר, כשהוא "מעניק" לו בכך תעופה לתור. חבל שהתמונה שנבחרה והפלייבור טקסט לא מסתדרים לי כל כך בתרחיש הזה :-? אבל בקטנה. יצור כזה גם היה הרבה יותר מתאים בכחול (הייתי מוכן אפילו שהוא יעלה :manau::manau:) כי יותר מאשר חייל לוחם, זאת ציפור רכיבה.
היכולות שלו לא עובדות ביחד: יש כאן 2 אפשרויות - לשחק אותו בתור היריב כדי שהוא יהיה מוכן לתקוף בתורך, ולוותר ככה על היכולת שלו לתת ליצור אחר תעופה, או לשחק אותו בתורך כסתם יצור, וכבונוס יצור אחר מקבל תעופה. יש את המקרה המיוחד של לשחק אותו בתור היריב כדי לאפשר לאחד היצורים שלך לחסום מעופף של היריב, אבל לא הייתי מגדיר את זה כקומבט טריק.
פושר.

תגובתו של שפר -
נו, לפחות אין לו Haste
ה-color-pie פה לא מסתדר לי, כי יצור לבן לא אמור לתת flying. אני חושב ש-UU מגביל מדי, 2U עם 2/2 היה מתאים לי (שיפוץ של Wind Drake מ-common ל-uncommon). הוא
היה צריך להיות ולתת first strike, לדעתי (שיפוץ של Youthful Knight).
ה-rarity בסדר גמור - היצור במגבלת ה-Uncommonism מבחינתי - הוא Uncommon מצוין ל-limited ואולי חזק מדי, אבל תמיד יש אחד כזה. הוא גם יותר שווה את מקומו כ-Uncommon ב-constructed, לעומת ה-Charger.
עוד לעומת Charger - אני רואה אותו מסתנכרן לתוך Wx Aggro ומשפר את איכות היצורים שם, כך שהוא גם יותר אטרקטיבי.
בקיצר - ה-color-pie לא טוב, כך גם העוצמה היחסית ל-uncommons קיימים (וחוסר מקוריות) ורוב הציון שנתתי כאן ניתן על העובדה שהוא לקח יצור סביר והפך אותו לטוב מבחינת סינרגיה לחבילות ול-combat tricks וכו'.

תגובתו של זינגר -
הקלף חזק מדי, בתור התחלה. הוא ממש פצצה ללימיטד (עד כמה שיצור שמרביץ ל2 בתור יכול להיות פצצה), והוא בהחלט constructed-worthy. כמו כן, הענקת flying זו יכולת כחולה ולא לבנה. היה יותר מתאים שייתן משהו מעפן כמו 1+/0+ ליצור עד סוף התור, ושיעלה 2W או WW.

תגובתו של דני -
קולור פיי לא נכון ועוצמה לא מאוזנת כמו שצריך - את כל השאר כבר אמרו.

ממוצע הציון של השופטים - 5.25 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

הבא בתור - Urilam
Urliam כתב:
Remorse - WG2

Instant

If no creatures are in play, return all creatures that were destroyed this turn back into play under their owners' control from their owners' graveyards.

"If only I could take it back..."
קונסטרקטד - נותן לישלוב אגרו קלאסי את היכולת להתמודד עם בעיית ההצפת מאס-רמובלים ונותן לאגרו ייתרון למרות שהקלף פועל על שני הצדדים (בהתחשב בכך שקונטרול לרוב לא משחק יצורים באותה הצורה).

לימיטד - בניגוד לקנסטראקטד, הקלף יותר שימושי כאן למצבים מסויימים אחרי קרב בשלבים מוקדמים של המשחק, במיוחד אם היריב שלך השקיע מספר קלפים בשביל לנקות את הלוח ואתה פשוט מבטל את הפעולה שלו.
תגובתו של שפר -
טוב, קודם כל - זו העתקה של Second Sunrise עם תנאי החלשה + צבע, שכל מה שהוא עושה הוא הופך rare ברמה גבוהה ל-rare ברמה פחות גבוהה, שמשמש ליצורים בלבד, במקום גם לשאר ה-permanents, ביכולת של Saffi, שהיא... גם rare, אבל יש אפשרות לראות אותו כ-uncommon קצת חזק מדי ולא כ-rare מוחלש... והנה הסיבה:
מבחינת הגבלה - המגבלה הקיימת מתאימה לי לצורך סיווג ה-rarity - זה ש-"רק" WoG וחבריו ישפיעו פה, לא הופך את הקלף לפחות חזק. אלא, שהמגבלה שכל היצורים ימותו אומר שאחרי combat הלכו כל היצורים וזה לא משהו ברור מאליו. לגבי השאר - ר' להלן בסינרגיה.
ה-color-pie מתאים סבבה... ועכשיו לחלק היותר מעניין -
מבחינת סינרגיה - הוא יצר פה קלף מעולה לחבילות שמקריבות יצורים, אבל אם יש Nantuko Husk שרוצים להקריב לו, הקלף לא עובד! חשבתי מה אפשר לעשות עם השילוב ויש לי כמה רעיונות בראש, אבל לא משהו קונקרטי.

סה"כ - קלף טוב, קצת חזק, קצת לא מקורי, מוגבל בסדר, אחל'ה רעיון. הבעיה היא שאם כל השימוש שלו הוא כ-SB Card נ' WoG וחבריו בנוסף ל-combat, אז הוא פשוט משעמם.

תגובתו של זינגר -
הקלף הזה קצת מוגבל מדי לטעמי.
קודם כל, אני לא חושב שהוא באמת מתכוון לdestroyed, כי אז גם יצורים שקיבלו מינוסים לקשיחות לא יחזרו, וזה מנוגד לכוונה של הקלף כמו שאני מבין אותה.
השם של הקלף לא קשור -- מה ענין חרטה ללהחיות יצורים? במיוחד שיצורים שהוקרבו לא יחזרו, אז אין פה שום פעולה שאתה עושה שמתחרטים עליה.
עוד: אפשר להגיב לדבר הזה בלעשות activate לאיזה bobland או בלשחק משהו עם flash, מה שמחליש אותו עוד יותר. אי אפשר להשתמש בזה לקומבו כי אם ליריב יש Birds במשחק, נדפקת.
בקיצור, זה קלף מצומצם מדי, שבאותה מידה היה אפשר לנסח אותו כ"undo target wrath of God", כי זה בערך השימוש היחיד שלו. גם לא ברור לי למה הוא ירוק, בהתחשב בעובדה שיש קלפים עם אפקט דומה שהם לבנים לגמרי.
לסיכום - בעיות ניסוח, לא ממש מקורי, די חסר תועלת בקונסטרקטד ולגמרי חסר תועלת בלימיטד. זה בטח לא פיק גבוה.

תגובתו של זוהר -
אני מסכים עם כל מילה של זינגר.
גם מה שהוא רשם שם על לימיטד מאולץ - אם היריב השקיע 3 רימובלים בשביל להרוג לי את שלושת היצורים, אז איזה מזל שיש לי את הקלף הזה.

תגובתו של דני -
בהנחה שהוא לא התכוון לDestroyed, הקלף בסה"כ חביב. יש לו פחות שימוש בלימיטד ממה שזה נראה כי הוא מצבי מידי. בקונסטרקטד סביר להניח שזה לא קלף שיראה משחק כי הוא מחזיר רק יצורים ולא הכל כמו Sunrise, כלומר סביר להניח שאי אפשר לשבור אותו. אני חושב שהייתי מוסיף לו At end of turn, כדי למנוע שבירה שלו לגמרי.

לסיכום - קלף די חסר תועלת אבל יחסית מאוזן מבחינת Rarity ולעומת עלות ואפקט.

ממוצע הציון של השופטים - 4.75 מ-10.[/rtl]
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

קבלו שוב את Master of Puupets -
Master of Puppets כתב:Conforming Squire W/B W/B
Creature - Knight
W Allegiance - If more white mana was used to pay this creature's cost than any other color of mana, it is white and has protection from black.
B Allegiance - If more black mana was used to pay this creature's cost than any other color of mana, it is black and has protection from white.
2/2
תגובתו של זינגר -
אני אוהב מאד. היכולת של Allegiance לדעתי צריכה להיות משוכתבת כך שגם תהיה דרישה על זה שיהיה יותר מנה מהצבע הזה מאשר colorless mana, נניח (if more than half of this spell's cost was paid with W, ~this~ gains...) כי כרגע הניסוח בעייתי טיפה (מישהו רוצה להגיד לי מה יקרה אם ישחקו את היצור הזה ואז humility, נניח?), אבל זה יופי של יצור, בהחלט טוב ללימיטד וכנראה ראוי למשחק בקונסטרקטד.

תגובתו של שפר -
האמת היא? העלות שלו לא מעניינת מבחינת היכולת, אלא היכולת עצמה. צריך לקחת בחשבון שהעלאת עלות ההטלה (Sphere of Resistance) תאפשר לך לשלם WWB עבורו, למשל.
סינרגיה - פשוט יצור טוב, שלעומת Orzhov Guildmage (אם צריך הקבלה), הוא גם יראה constructed כנראה.
color pie and rarity מתאימים לי בול.
מקוריות - אחל'ה יכולת, רעיון טוב וישים.


תגובתו של זוהר -
היצור סבבה - מדובר ב-White Knight ו Black Knight באחד. אביר שהנאמנות שלו היא לצבע ששיחק אותו, והיכולות שלו בהתאם.
מבחינת סיבוכיות על העניין עם המאנה הג'נרית כבר עליתי כשדיברתי איתו, אבל יש עוד בעיות שיכולות לצוץ. נאמר שיש כמה אבירים כאלה, אז יהיה קצת קשה לעקוב מי באיזה צבע, האם הצבע של הכישוף נקבע על הסטאק או רק כשהוא במשחק? והיכולת Allegiance - למרות שהחלק הראשון משותף לכולן, בפועל כל אחת היא שונה ונותנת בונוס אחר. זה אומר הרבה מקום על הקלף.
half-mana היא משהו שייחודי לרווניקה, אז היא גם לא מתאימה לי כאן. הייתי מעדיף wording על האביר שאומר שאפשר לשלם עליו רק עם מאנות לבנות או שחורות. זה גם יפתור את בעיית המאנה חסרת הצבע.

תגובתו של דני -
יכולת מגניבה ומקורית, קלף מאוזן מבחינת עלות מול עוצמה וגמיש בגלל שהוא משני צבעים. קצת בעיות ניסוח, ואני ממש לא רואה אותו כפיק גבוה מידי בלימיטד. בקונסטרקטד לעומת זאת יש לו פוטנציאל גבוה.

הניסוח הנכון של הקלף -
Conforming Squire - 2
Creature - Knight
Spend only black and/or white mana on ~this~
W Allegiance - ~this~ is white and has protection from black.
B Allegiance - ~this~ is black and has protection from white.
If no Allegiance cost is paid, ~this~ is black and white.
2/2
ממוצע הציון של השופטים - 8.75 מ-10

המשך מחר...
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

הבא בתור - אילון
אילון כתב:split card:

side1 murdered bb
sorcery
destroy target nonblack creature

side2 betrayed bbb
sorcery
draw 3 cards, you lose 3 life


I think this uncommon is deffinitly a high pick in limited since the murdered side alone is a high pick for limited and the addition of card advantage is just gravy and makes the card likely a star in any heavy black deck. in constructed this card will deffinitly see play in any deck that can support heavy black requirements since in a generalized way the murdered side helps against aggersive decks or situations in which there's a problematic creature in play and the betrayed side helps in any long game attrition battles in which card advantage is key.

תגובתו של שפר -
עם כל הכבוד לשחקן טוב כמו אילון, הוא יצר קלף ל-limited, שלא יראה משחק ב-constructed לדעתי מעבר ל-MBA (Mono Black Aggro), כי יש removals טובים יותר וה-Ambition's Cost שלו פשוט לא מתאים לי לשום דבר אחר... + חוסר מקוריות.
מלבד זה אין בעיות - ה-rarity and colorpie במקום וב-Block constructed של הסט הזה כנראה שהוא יראה משחק, אבל שוב... אין לי מושג איפה.
תגובתו של זוהר -
הקלף לא רע כשלעצמו - נותן בחירה בין לחסל יצור או לשלוף קלפים, בסטייל של שחור. אני מסכים עם אילון שהוא טוב, מתאים בהכל, אבל אין לי שום דבר מעבר לומר עליו.

תגובתו של זינגר -
זה כבר הרבה יותר מעניין. קלף utility שחור, שהכוח שלו בלימיטד מאוזן על ידי דרישות מאנה מכאיבות, ובקונסטרקטד מתאים מאד לסוג מסוים של דקים ולא לשום דבר אחר. בניגוד לעמיתי, אני לא חושב שזה כזה נורא, היו מספיק קלפים כאלה לאורך השנים שכן ראויים לציון.
הייתי משנה את הטקסט של Betrayed להיות pay 3 life כנקודה לא נורא מהותית, כי נדיר שזה באמת משנה.
אה, אני גם לא אוהב split cards ששני הצדדים שלהם באותו צבע, אבל בזה אני יכול לבוא בטענות בעיקר לוויזראדס :)

תגובתו של דני -
קלף נהדר לדעתי. לא חזק מידי, אבל בכל זאת חזק מאוד. ראוי למשחק בשני הפורמטים ונותן שני אפקטים טובים. זה שהצד הראשון הוא Sorcery זה גם יפה, כי אחרת זה היה חזק מידי, כנראה.

ממוצע הציון של השופטים - 6.75 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

ונעבור ל-rif-raf -
rif-raf כתב:Lonely Priest WW
cleric
Flash
When Lonely Priest comes into play choose a color.
Lonely Priest has protection from that color.
At the begining of your upkeep reveal the top card of your library, and put it into your graveyard, if that card is Lonely Priest. sacifice Lonely Priest
2/2
הקלף הזה שחיק בלימיטד, במיוחד כי סביר להניח שיהיה לך רק אחד כזה.
בקונסטרקטד הוא טוב במיוחד לחבילות ששולפות קלפים, אבל גם לחבילות וויני למרות החיסרון שלו.[/quote]
תגובתו של שפר -
המוקד שלי להשוואה - Silver Knight -
אוקיי, כשלעצמו, הוא חלש יותר. יש לו flash כטיב, any color כהבדל ו-Upkeep שלא מובן לי הקשר שלו ללבן כחסרון עם תוספת ו-wording שיכול להשתפר.
קיצר - רעיון חביב, לא מקורי מי יודע מה.
אני רואה אותו משתלב בכיף בכמה חבילות, אבל לא נראה לי שהוא יגיע ל-cut.
מבחינת rarity ו-color-pie הוא בסדר, למרות שאני לא סגור איך החסרון קשור ללבן.
מה שכן, הייתי שם אותו בסט,כי יחד עם היצור הלבן השני שהוא נתן לנו, אפשר להתחיל לראות WW סבירה.
לא נפלתי, הורדה על סינרגיה, חסרון, עוצמה ו-color pie לא ברור

תגובתו של זוהר -
מתחילים כאן לתת יותר מידי Flash ליצורים. צריך לשים לזה סוף.
משהו בכוהן הזה לא מוצא חן בעיני ואני לא בטוח מה. אבל זאת כנראה היכולת ששמה קלף בגרייביארד, והסיבה שמה משנה לו אם הקלף ששמים הוא בעל אותו שם?

תגובתו של זינגר -
קודם כל השם לא נורא מתאים, כי יכולים להיות שניים כאלה במשחק. הייתי עושה אותו legendary או מונע בדרך אחרת את הענין הזה. זה בעייתי במיוחד כי אם יש שניים במשחק אז היכולת קורית פעמיים, אבל אם מגלים באמת Lonely Priest רק אחד מהם מוקרב. לא יודע אם זה מה שמחבר הקלף התכוון.
המנגון לאיזון האיכות שלו הוא בהחלט מעניין, אבל יותר חלש ממה שהמחבר חושב, לדעתי. כל תור שולפים אחד ומגלים אחד, ולכן הסיכוי לשלוף עותק שני שווה לסיכוי להצטרך להקריב את הראשון, ולכן הייתי מריץ ארבעה עותקים בכיף, כי ההסתברות שב15 קלפים הראשונים יהיו שניים לפחות וגם שהעותק יתגלה כשעושים mill ולא כששולפים היא לא כזו נוראית.

אז מה היה לנו? רעיון מעניין ומקורי, קלף נחמד, בעיות ניסוח, בעיית flavor וflash לא ברור - הראשונים גוברים על האחרונים.

תגובתו של דני -
הכל נאמר פה כבר בערך, Flash מיותר, קצת בעיות ניסוח, חסר Legendary בשביל שהשם יתאים לקלף והוא גם נראה לי טיפה חזק מידי (drawback זניח).

ממוצע הציון של השופטים - 6 מ-10.

ניסוח נכון לקלף -
Lonely Priest WW
Creature - Cleric
Flash
As Lonely Priest comes into play choose a color.
Lonely Priest has protection from the chosen color.
At the begining of your upkeep put the top card of your graveyard into your library. If that card was named Lonely Priest, sarcifice Lonely Priest
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

נמשיך עם Kroen -
Kroen כתב:Counsil the Vedalken :manau::manau:
Sorcery (U)
Draw two cards.
תגובתו של שפר -
טוב, מדובר כאן בהעתקה מה-thread הראשי, כי קורן לא מקשיב למה שאומרים לו וגם ככה הוא לא הולך לקבל feedback טוב.
אני חייב להודות שאני רואה בקלף כפוטנציאל ל-constructed ונתתי לו בהתחלה יותר קרדיט ממה שמגיע לו (וחטפתי על זה), אבל ככל שהסתכלתי על הקלף מעבר לסינרגיה והמקום שהוא תופס. המסקנה שלי בסופו של יום היא שהקלף אולי מתאים לסט, אבל הוא ללא שום ייחודיות מבחינתי ומתאים למקום של common ל-Limited.
ה-Rarity קצת בעייתי פה - Councel of the Soratami שולף 2 ב-2U והוא common. אם נשווה ל-Concentrate הוא שלף 3 ב-2UU והיה uncommon. קיצר, מדובר בקלף שאין לו rarity מוגדר, אבל אפשר לראות אותו כ-uncommon חזק.
סינרגיה - לא יודע אם הייתי שם אותו בכל חבילה כחולה, שבה כחול אינו צבע משני מדי.
אני אוהב את הקלף, אבל הוא לא קלף בשביל התחרות הזו, מבחינת האתגרים הקיימים.

תגובתו של זינגר -
לא נראה לי שהקלף ישוחק בחבילת control - הוא סורסרי! בשלב מוקדם אתה לא משחק אותו כי זה במקום להיות מסוגל לקנטר. אז אתה משחק אותו בסביבות תור שש, ואז אתה מקבל עוד קלף. וואו. יש כל כך הרבה דברים עדיפים לשים בסלוט הזה.
בלימיטד זה בטח לא יראה משחק. דאבל צבע שלא עושה מספיק ומבזבז טמפו? פיכס.
כמו כן, הקלף סופר לא מקורי.

תגובתו של זוהר -
משעמם ולא מקורי. להשקיע מאנה בשביל לשלוף קלפים...

תגובתו של דני -
חוסר מקוריות מוחלט. סה"כ קלף סולידי, טוב מאוד בלימיטד (לשלוף קלפים תור שני>>>סקונד דרופ) ואני לא רואה בו הרבה תועלת בקונסטרקטד. אולי רק במגניבור ודקים טפשיים כאלה. בקיצור, זה לא מהקלפים שהייתי רוצה לראות בתחרות הזו.

ממוצע הציון של השופטים - 3 מ-10.
עידו גיא
Legendary Guy
הודעות: 8851
הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי עידו גיא »

הייתי משנה את הטקסט של Betrayed להיות pay 3 life כנקודה לא נורא מהותית, כי נדיר שזה באמת משנה.
אני מניח שאילון התבסס על קלפים כמו Dark Confidant, Phyrexian Arena ו-Night's Whisper שדומה לקלף יותר מכל שאר הדוגמאות כאשר הוא קבע את הוורדינג המדויק. וויזארדס הוציאו רק קלף אחד בצבע הזה שדורש תשלום חיים (ולא אובדן חיים) בשביל שליפה למרות שלא מדובר ביכולת מופעלת, והקלף הזה הוא Necrologia, שתשלום החיים במקום אובדן החיים היה הכרחי לתפקוד שלו. סכ"ה אילון עשה את הבחירה הנכונה עם הוורדינג הזה, כי זה לא נראה כאילו יש הרבה סיכויים שוויזארדס היו מוציאים את הקלף לפי הוורדינג של אנטרקס, אם הם היו מוציאים אותו בכלל.
שמתי לב שכל התגובות כאן פורסמו ע"י שפר, אז אם לא הייתי אמור לפרסם את התגובה הזאת כאן אלא במקום אחר, אני מתנצל על כך ואשמח אם תעבירו אותה למקום אליה היא שייכת.
Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
So true...
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

והבא בתור... יובל -
Essence of the Wild 1G
Enchantment
Spells you play cost {1} less to play for each creature you control.
U: Add one mana of any color to your mana pool.

For limited - the green player would be happy to make his mid-game spells cheaper, with the help of his critter friends. The blue player would be happy to fix his mana.

For Constructed - would be usefull in decks with lots of creatures, such as decks that produce lots of tokens. Also have potential for numerous other constructed combos.


תגובתו של זינגר -

בעיות כוח - תשוו לסייקל של הfamiliars, שהוזילו עלויות רק לשני צבעים ספציפיים ולא נתנו לך המרת מאנה בחינם. כמו כן, אותם היה יותר קל להרוג. זה כאילו מתאזן כי הקלף הזה לבדו עושה מעט מאד, אבל עדיין לדעתי הוא עושה הרבה יותר מדי.

תגובתו של זוהר -
זה לא אנקומון עם פוטנציאל גבוה, זה רר סופר חזק.
איך משהו שנותן כל כך הרבה עולה כל כך קצת? שיעלה יותר, הרבה יותר. Mycosynth Golem עולה 11 למען השם, והוא תקף רק לארטיפקטים. במילא אחרי שאתה מוריד אותו אתה יכול להטיל כמעט הכל וניצחת...
עוד 2 הערות יש לי כאן - הורדת עלות היא לא יכולת ירוקה (למעט מקרים מיוחדים כמו Krosan Drover) בעוד שהצד השני של המטבע, האצת מאנה, היא כן. למה לא שכל היצורים שלך יקבלו יכולת להוסיף {1} בטאפ? נשמע לי קצת יותר מאוזן, כי ככה לא תוכל לשחק כמה Demonfire ענקיים ברצף.
וההערה השניה - באפקטים כאלו ירוק נוטה להשפיע לא רק עליך. Heartbeat of Spring, Shizuko, Caller of Autumn, Vernal Bloom כולם משפיעים על שני הצדדים.

תגובתו של שפר -
נקרא לקלף בשמו - 1G, Enchantment, Spells you cast have affinity for creatures
זה ת'כלס מה שכתוב שם - מהבחינה הזו יש לי בעיה אחת - מספיק יצור אחד בשביל להפוך כל combo deck לחזקה יותר. באה השאלה אילו חבילות combo טובות משתמשות ביצורים? אין כאלו שצריכות אותו (saffi/champion לא צריכה אותו ממש). האמת? אם אני שחקן ירוק, אני אמצא איך. אני לא בטוח שאני ארצה. החבילות של היום מסתדרות טוב מאוד גם בלעדיו.
לסיכום -
rarity and color-pie - מה שלא יהיה, זה rare. זה שהקסם ירוק עוד סביל, אבל הוא היה צריך להיות כחול (ולעלות פי 2) והיכולת הייתה צריכה להיות ירוקה.

תגובתו של דני -
נראה חזק בטירוף, אני די בטוח שאפשר לשבור אותו איכשהו. בלימיטד דרך אגב, זה נראה לי כמו קלף רע, לא הייתי משחק אותו באף דק בגלל שהוא קלף מת אחרי תור חמישי.

ממוצע הציון של השופטים - 5.25 מ-10.

יש עוד, לא כרגע...
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

עידו גיא כתב:
הייתי משנה את הטקסט של Betrayed להיות pay 3 life כנקודה לא נורא מהותית, כי נדיר שזה באמת משנה.
אני מניח שאילון התבסס על קלפים כמו Dark Confidant, Phyrexian Arena ו-Night's Whisper שדומה לקלף יותר מכל שאר הדוגמאות כאשר הוא קבע את הוורדינג המדויק. וויזארדס הוציאו רק קלף אחד בצבע הזה שדורש תשלום חיים (ולא אובדן חיים) בשביל שליפה למרות שלא מדובר ביכולת מופעלת, והקלף הזה הוא Necrologia, שתשלום החיים במקום אובדן החיים היה הכרחי לתפקוד שלו. סכ"ה אילון עשה את הבחירה הנכונה עם הוורדינג הזה, כי זה לא נראה כאילו יש הרבה סיכויים שוויזארדס היו מוציאים את הקלף לפי הוורדינג של אנטרקס, אם הם היו מוציאים אותו בכלל.
שמתי לב שכל התגובות כאן פורסמו ע"י שפר, אז אם לא הייתי אמור לפרסם את התגובה הזאת כאן אלא במקום אחר, אני מתנצל על כך ואשמח אם תעבירו אותה למקום אליה היא שייכת.
יש עוד קלפים לפי הוורדינג "שלי" - Necropotence, Yawgmoth's Bargain. מבחינת פלייבור, תמיד חשבתי שהקטע של שחור של לשלוף קלפים תמורת נקודות חיים הוא סוג של הקרבה עצמית של הקוסם השחור, ולא איזה אפקט צידי מזיק שקורה כתוצאה משליפת קלפים שחורה. לכן Pay יותר מתאים מLoss. בכל מקרה, זו הייתה הערה ולא נקודה מהותית.
אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אילון »

סתם ככה לגבי זה זינגר בקלף שלי יותר מתאים loss מpay מבחינת הflavor משום שהflavor הוא שהקוסם זוכה לידע אך betrayed בכך שהוא סופג נזק גופני.
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.
עידו גיא
Legendary Guy
הודעות: 8851
הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי עידו גיא »

אנטרקס, אני הוצאתי יכולות מופעלות שגורמות לשליפה בתור דוגמאות בגלל שאי אפשר לשים cost של lose 1 life. גם כתבתי על זה בהודעה הראשונה.
Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
So true...
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

אפשר לעשות
:0:: draw a card and lose one life.
ההסבר של אילון סביר, ולכן אני שמח שזה לא היה גורם מהותי בציון שנתתי :)
שלח תגובה