תגובות השופטים על האתגרים - אתגר III פורסם

זה המקום לכל נושא שאינו מתאים לאף פורום אחר, כולל דיונים בנושאים שאינם קשורים למג'יק.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

הבא בתור- rif-raf -
rif-raf כתב:Decomposing Corpse 4B
creature- zombie comon
suspend 1B 5
When Decomposing Corpse comes into play, if you control no tapped lands sacrifice it then put 4 1/1 green insect tokens with haste into play
4/4
לא חזק מדי בשביל קומון. אפקט נחמד, אפשר או את הגופה 4\4 במחיר רגיל או את החרקים שיוצאים ממנה כעבור מספיק זמן. אולי היה יותר הגיוני לעשות את זה vanishing מבחינת flavor אבל זה יותר מתאים לקומבו שאני מנסה ליצור.


Might of the Wild 2GG
sorcery rare
creatures u control get +X+X until end of turn, where X is the number of creatures that came into play this turn
טוב לוויני דקס, טוב מאוד לחבילות סאספנד, טוב לחבילות עם הייסט ולכן חשבתי לעשות את זה אדום ו- +X+0 אבל החלטתי שאם זה תלוי יצורים זה חייב להיות לבן או ירוק. בדרך כלל בחבילות ללא סאספנד או טוקנים יהיה רק איזה יצור אחד לפני הקסם הזה לכן זה לוא דווקא חזק ב- limited אבל בקונסטראקטד זה יכול להיות נחמד לקומבואים כאלה או אחרים.

הקומבו הנוכחי נותן ל 4 יצורים +5+5 וכבר יש להם הייסט וזה ללא הוספת עוד יצורים. זה קורה בתור שביעי קח שזה לא חזק בטירוף או שובר פורמטים אלא רק חזק ונחמד.
[/quote]
תגובתו של זוהר -
הזומבי שלך מעניין מבחינת פלייבור. אני יכול לראות אותו בתור כישוף שמנסה ליצור זומבי, אבל בתנאים מסויימים הגופה שלו מושכת חרקים ממישור אחר שחיסלו אותה ויצאו במקומה, או משהו כזה. רק לא ברור לי למה הם ירוקים? יש חרקים שחורים, וזה היה יותר הגיוני.
אגב, יש עוד דרכים חוץ מסאספנד שהוא יכול להיכנס ושלא יהיו לך לנדים בטאפ, אבל זה כבר עניין אחר.

הרר בסדר. ירוק שמחזק יצורים שבשליטתך לפי מספר היצורים שנכנסו התור.
שני דברים בקשר לזה - דבר ראשון בזמן האחרון זאת יכולת שמתאימה יותר ללבן, אם כי גם ירוק זה בסדר. ודבר שני, הקומון הזה מיותר בסינרגיה לגמרי. למה אני צריך לשחק זומבי שחור עם רר ירוק, כשלא חסרים לי יוצרי טוקנים בירוק?

תגובתו של שפר -
זה שיש ב-PC יצור שחור שמביא Deadly Insect token זה לא מסביר לי למה Decomposing Corpse מביאה דווקא tokens ירוקים, כאשר Maggot tokens היו מתאימים יותר (או משהו בסגנון).
לגבי ה-rare - שוב, Gaea's Anthem היא יוצאת מהכלל, שהוא ש-All creatures get +x/+x שייך ללבן מבחינת pie.
אני שוב אומר - אין בעיה עם זה שאתה יוצא מה-pie לצרכים מיוחדים, אבל ממש לא ראיתי סיבה שה-decomposing corpse הזה לא יהיה יצור סגנון Siege-Gang Commander ויביא 4 Goblins עם haste ושה-rare יהיה לבן. במקרה הזה, כמו שזוהר (אולי) רמז, momentary blink היה עושה לך אחל'ה שירות.

תגובתו של זינגר -
הגופה המתפרקת נחמדה, אבל אני לא אוהב את הניסוח שלה. הכוונה נראית ברורה, אבל זה מכוער לי שהיא נכנסת למשחק ואז מוקרבת. הכי מפריע לי שהאפקטים בלתי תלויים, ושאפשר להגיב לטריגר, ושהתנאי הוא על האדמות בלי המצאותה במשחק. ניסוח נכון:
When ~this~ comes into play, if you control no tapped lands and this is in play, sacrifice ~this~. If you did, put 4...
וגם הייתי מעדיף בכלל להחליף את הכניסה שלו למשחק בחרקים, משל נרקב בחוץ ואז נכנס מגעיל.

עוצמת הפרא זה קלף קצת משעמם לדעתי. הוא יקר מדי להיות בעל ערך, האפקט שלו חלש מכדי לבנות סביבו דק (פרט לחרקים כמובן), והניסוח קצת מלוכלך. קודם כל, כמו שהוא כרגע סוג האפקט לא מוגדר. זה כאילו סטטי אבל ה"עד סוף התור" יוצר בעיות.
חוץ מזה, כמו שהוא כרגע, אם זה במשחק ואני משחק יצור ראשון ואז שני, שניהם מקבלים +2/+2 עד סוף התור למרות שהשני לא היה במשחק כדי לקבל את הבונוס מהראשון. האם לזה התכוון המשורר?
הרעיון נחמד, אבל לא מספיק מלהיב, ויש בעיות ניסוח בהמוניהן.

ממוצע הציון של השופטים - 5 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

נקנח את האתגר ה-IV עם עוד שחקן חדש - BLCrazzy
BLcrazzy כתב:
card 1 - common
type: land
name: drained oasis
:tap: add :1: to your mana pool.
whenever drained oasis becomes tapped, return it to its owner's hand.

card 2 - rare
type: enchantment
cost: :manar: :manar: :2:
name: Aether's dust
whenever a land leave's play, you may have Aether's dust deal 2 damage to target creature or player.
whenever you feel the land cry in pain, know its a sign for some one else torture - ogger shaman
תגובתו של זוהר -
drained oasis היא הלנד הגרועה ביותר שראיתי, ואני כולל בזה גם לנדים שלא נותנות מאנה.
את Aether's dust אני דווקא יכול לראות משוחק ב LD, ואולי גם בדקים שמשתמשות בפאצ'-לנדס ואפקטים דומים. יש פוטנציאל. הקלף הזה דווקא מוצא חן בעיני.
השילוב בינהם... בעייתי. אם הייתי בונה דק הייתי משתמש בלנדים אחרות לגמרי. בינתיים אני מקפיץ את הלנד בשביל עוד 2 נזק, אין לי מספיק מאנה לשחק את הדברים הרציניים שאני רוצה, והיריב הורג אותי.

תגובתו של שפר -
ה-Rare - לעומת Dingus Egg, הקלף הזה יותר חזק - הוא כולל כל Leaves play והוא עושה נזק גם ליריב וגם ליצורים ויותר מכך - רק לפי בחירת ה-controller... במקרה הזה צריך יותר מסתם Stone Rain כדי להפעיל אותו טוב, כשגם מדובר ב-Wildfire הוא הופך להיות פוטנציאל של 16 נזק מחולקים ל-8 קבוצות... זה נשמע לי ממש טוב מהבחינה הזו.
לסיכום - ה-rare הזה שחיק באופן די far fetched ולא מתאים להכול, אבל יש לו את זה. אפילו עם Obliterate יש לו סיכוי לראות משחק.

האדמה פה זוועתית - היא יותר "עשיתי אותה כדי לוודא הריגה". מה שכן, היא מזכירה לי שתי אדמות - Ghost Town and Undiscovered Paradise, ששתיהן יותר טובות, אבל הן Uncommon and Rare (בהתאמה).
אני לא אחזור על מה שזוהר אמר, אבל אני אתן רעיון חליפי - אם המאנה שומשה ל-spell תחזיר ליד. אם ל-ability - לא.
הערת מתודית - במידה ואנחנו מדברים על חבילה שמשחקת עם ה-rare, הרי שהאדמה הזו לא תעצור את הטמפו הראשוני (שקרוב לודאי שיגובה ב-signets / lens וכו') כל עוד היא לא ביד הפותחת. חוץ מזה, היא נותנת colorless mana ולכן היא גם לא שמישה יתר על המידה ולכן כ-common היא מתאימה לי כקלף שמסתנכרן עם ה-rare בשני עותקים. חוץ מזה, שהיא יכולה גם להציל את עצמה מ-LD או Annex (למשל) ובזה היא דווקא טובה... אבל לא ממש מקורית (Ghost Town).
לסיכום - rare לא רע, common רע, סינרגיה פשוטה ושחיקה אבל לא יתר על המידה יעילה.

תגובתו של זינגר -
האדמה: פוי. פחות טובה אבסולוטית מהרבה קלפים שהיו שחיקים בצורה מאד צרה. מה שכן, אפשר להרגיז עם זה וFree Spells כמו Rewind משהו משהו. טוב, לא להרגיז, אבל נראה לי שזו בעית ניסוח, אלא אם אני לא מבין נכון את הכוונה של יוצר הקלף.
ההקסמה: חמוד, ובמחיר הנכון. זה לא האפקט הכי מקורי בעולם, והשילוב גם עם הקלף הקודם די צולע, אבל כבר בנו דקים על Ankh Of Mishra אז לכו תדעו.

ממוצע הציון של השופטים - 7 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

אתגר V - התאמת קלפים לאתגרים

נתחיל עם Banuni, כי, דוגרי מגיע לו... הוא שלח 5 קלפים...
Banuni כתב:שוב שלום...
אתגר I
תמונה
אתגר II
תמונה
אתגר III
תמונה
חשבתי שכולם ילכו על משהו בסגנון Humility אז...
אתגר IV
תמונה
אתגר V
תמונה
בנוני=]
תגובתו של זוהר -
I - מילאת את האתגר כלשונו - מצאת תחליף לחלק של ההטלה, אבל הקלף הזה נופל במקרים של הטלות שלא מעניין אותן מי זוכה-מפסיד, אלא הטלות של עץ-פלי. חוץ מזה מתאים לי שכחול מטפל ביכולת שהיא אדומה, רק למה קלף עם אפקט כל כך מוגבל עולה כל כך הרבה?
II - בעייתי. ואם אף אחד לא משחק יצורים? איך זה מקדם את המשחק אז? חוץ מזה אין כאן משהו חדש או בומבסטי, והאפקט מתאים לרר.
III - נחמד מאד. להיפתר מכל מה שעושה בעיות. לבן-שחור כבר היה תפוס אז הלכת על אדום? אולי לבן-כחול היה יותר מתאים - כבר יש לנו בשחור-לבן את Culling Sun שלא הורס את הכל אלא רק יצורים מסויימים, ואני לא בדיוק רואה את אדום כאפקט של הרס אלגנטי, אז הלכתי על כחול.
IV - אפקט coffers. יכול לעבוד עם כמה קומובואים. הוא נדיר, אבל קיים בשחור.
V - הלכת כאן רחוק. המצאת יכולת שתחייב שחקן ל 5 הצבעים, ככה שלא יהיה ניתן לשחק אותו בשום דרך אחרת. היא קצת בעייתית, כי השיחוק של הקלף כולל כמה שלבים, ואחד מהם הוא תשלום, מה שמרוקן את הפול, אבל אפשר לפתור את זה. עמדת באתגר בצורה טובה מאד.

תגובתו של שפר -
אתגר ראשון - מה שזוהר אמר, אין לי מה להוסיף.
אתגר שני - זה מגביר רק את הקצב שלך ועד שהוא מגיע לוקח שעה - יש סיבה ש-Orcish Oriflamme הוא היום uncommon. זה קלף קומבו ל-pandemonium, אולי. מתאים לי דווקא ה-uncommon, כי הוא לא כזה שמיש כמו שהוא נראה. תשווה עם Trumpet Blast.
אתגר שלישי - בשביל להרוס יצורים לבן-שחור וגג אדום זה בסדר, מה כחול? מה שכן, עוד humility באמת היה מאכזב. מה שכן - רעיון בסדר עם עלות טובה, למרות ש-2WB נראה לי מתאים יותר.
אתגר רביעי - יפה שלא יצאת מה-color pie, האפקט חביב מאוד ומזכיר לי את City of Shadows, אבל קשה יותר לשמירה. מה שכן, עלות נכונה, rarity נכון - אהבתי.
אתגר חמישי - סתם הגזמת, אבל אהבתי את ה-keyword ואת הרעיון ככלל. הבעיה היא שאני לא מבין למה אני חייב שיהיה לי RBU באותו זמן... אולי כחלק מהאפקט? הקלף הזה, אגב, ירוק. אין לו קשר ללבן.

תגובתו של זינגר -
אתגר I - לא ככה הבנתי את האתגר של שפר, חשבתי שהכוונה היא למנגנון שמוסיף אקראיות למשחק באופן שהוא לא רנדומיות טהורה. מחמת הספק לא ישוקלל, וזה לטובתך, כי האפקט שלו חלש ממש והוא עולה הרבה יותר מדי.
אתגר II - סוג של Castle הפוך? לדעתי מבחינת פלייבור היה יותר מתאים שרק יצורים תוקפים יקבלו את הבונוס. בכל מקרה, קלף לא רע, ודי עונה לתנאי האתגר.
אתגר III - הקלף האהוב עלי מהחמישיה. הציור לא לגמרי מתאים, אבל האפקט מאד נחמד, ובניגוד לעמיתי, אני חושב שהצבעים כן מתאימים. לבן ואדום כן משמיד דברים באופן סלקטיבי, אדום כן חותר לפשטות, ביחד זה עובד יופי.
אתגר IV - קלף משעשע, אבל האפקט לא לגמרי זר לשחור, והוא חלש מדי. אפשר לבנות איתו פאן דק, אבל הפאן יהיה מוגבל.
אתגר V - המנגנון הזה מוזר לי. למה אתה מוסיף playing restriction? ולמה הוא מנוסח בצורה שיש בה יתירות? חוץ מזה, אחלה קלף. היה כדאי לנסח טיפל'ה אחרת, רק.

ממוצע הציון של השופטים - 7.5 מ-10
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

הבא הוא amir_be...

The pic

תגובתו של זוהר -
מה הקשר בין אנצנטמנט שחור, ספינות, פיראטים, ו unblockable? אין
מטרת האתגר היתה קלף שחור בעל אפקט לא רגיל. לא אפקט לא קשור ולא בצבע.

תגובתו של שפר -
הבהרתי תוך כדי האתגרים השונים מספר פעמים שתשמרו על color-pie... כאן זו סטייה מוחלטת מבחינתי.
לגבי הקלף - הוא לא קשור לכלום, השם יכול להיות מתאים למשהו הרבה יותר מגניב - קיצר, הוא פשוט לא טוב.

תגובתו של זינגר -
מה הקשקוש הזה? הלחם של חצי Conspiracy ואחת וחצי Intimidation? אז כן, זה שחור, והעלות היא בערך נכונה (אם לשפוט לפי שני אלה), אבל מה הפלייבור פה?
Arr Arr Arr.

ממוצע הציון של השופטים - 2 מ-10.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

נמשיך עם rif-raf
rif-raf כתב:בשביל הקלף הראשון שלי לאתגר זה בחרתי את אתגר ה'. קלף שמחייב את 5 הצבעים.

התמונה היא תמונה מספר 5



תגובתו של זינגר -
מה? אוי ואבוי. קודם כל, מתי בוחרים צבע כדי לשחק את הקסם? "פעם אחת לכל צבע" פג מתי? בסוף המשחק? למה שהקלף הזה יעשה אנטפ בתחילת האפקיפ? ואם הכוונה לזה שהוא נשאר טאפד בתחילת האפקיפ, למה שזה יקרה בדיוק? אין אפקט שגורם לזה.
למרבה המזל, יש לנו הסבר של יוצר הקלף, ולכן ברור שהוא התכוון ש"אם הקלף הזה לא היה טאפד בתחילת שלב האנטפ שלך, תחטוף".
הרעיון חמוד ודי קשור לתמונה, אבל אלוהים ישמור אותי מהניסוח הזה. אילולא הוא שלח לי הסבר איך הוא רוצה שהקלף יעבוד, לא הייתה דרך להבין את זה מהטקסט של הקלף.

תגובתו של זוהר -
הצעת ניסוח חלופי: [/rtl]



אנשים, יש כאן 4 שופטים שהציעו לכם עזרה עם הניסוח. תעזרו בהם במקום לכתוב ג'יבריש באנגלית.
הקלף לא באמת *מחייב* שימוש בכל הצבעים, נכון? אני בכיף יכול להשתמש בו בשביל לשחק כישוף יקר בצבע אחד, ואחרי זה לסלק את כל הפרמננטים שלי.
חוץ מהעובדה שלא עמדת באתגר ושהניסוח איום ונורא, הקלף דווקא מוצא חן בעיני. האפקט שלו מעניין, חזק, אבל לא שבור, ויש כאן איזון. קלף כזה כנראה לא יראה משחק, אבל פוטנציאל יש.

תגובתו של שפר -
קודם כל, אני מצטרף לזוהר - תשמתשו בנו כמנסחים.
לגבי הקלף - אני אהבתי. הוא מקורי, הוא שמיש ואפשר לחגוג איתו, רק שצריך למצוא חבילה שתתמוך בו.
אני מסכים עם זינגר שהיה ראוי שהקלף יהיה יותר בעייתי, או לפחות שהיכולת הייתה עולה מאנה. זה שיש לו 5 אפשרויות בלי עלות, זה על גבול ה-over powered, אבל החיסרון אמור לכסות על זה.
בסה"כ - מקורי, מעניין, לא שגרתי ובעל פוטנציאל משחק

ממוצע הציון של השופטים - 7 מ-10.
שלח תגובה