דיווח PTQ פריז, מקום שני בסוויס

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

שלח תגובה
Canopy Crawler
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 5493
הצטרף: 25/3/2003 , 21:52
מיקום: באר-שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

דיווח PTQ פריז, מקום שני בסוויס

שליחה על ידי Canopy Crawler »

אז ככה, לפני 4 שנים בערך התגייסתי לצבא, די הפסקתי לשחק והייתי מאז במספר חד ספרתי של טורנירים. כמו כל שחקן מג'יק מתבגר התמכרתי לפוקר וזה הרחיק אותי עוד יותר ומנע ממני לשחק גם אחרי השחרור. כמה ימים לפני הפיטיקיו אביעד בן זקן התקשר אליי והציע לי להצטרף, במקרה היה לי חופש מהעבודה (סיכוי של 1 ל-7) והחברה אישרה לנסוע אז הכל הסתדר והחלטתי שדווקא יכול להיות נחמד. באותו זמן גם אריה היה אמור להצטרף ואז בכלל היה טוב. אז ביום שבת בבוקר, אחרי משמרת של 13 שעות בנאפיס באר שבע עד 6:40 בבוקר, אספתי את עצמי, דחפתי משהו לפה ואביעד בא לאסוף אותי. בדרך ראיתי לראשונה קלפים מההוצאה, הסבירו לי את החוקים החדשים (נזק לא עולה על הסטאק, אין מנה ברן וכל זה) וגם את המכניקות החדשות של הסט (חשוב לציין שלא הבנתי נכון מה עושה אינקפט והייתי בטוח שאפשר להחליט אם לגרום את הנזק בצורה של פויסן קאונטרס או בצורה של נזק רגיל וגם ששכחתי מה זה אינטימידייט חצי דקה אחרי שהסבירו לי). אמרו לי שרוב הדקים זה ירוק שחור אינפקט או אדום לבן אגרו ושבתור שחקן לא כל כך מנוסה בסט לשם צריך לכוון. היו עוד דיבורים אבל כנראה שהעייפות כבר השתלטה ונמנמתי קצת. אז אספנו את יניב מצליח, עידו פארן (הילד הקטן הזה שבינתיים שלא הייתי הפך לאלוף היקום במג'יק) ואת ניר קפלן והגענו למקום. מלא פרצופים נורא ישנים היו שם, יבגני גולוברודסקי, אורי פלג, אולפינר, מישל סטרונגין, אילון...אנשים שבאמת לא תיארתי לעצמי שעדיין משחקים. אז היה נחמד לדבר והכל אבל הטורניר צריך להתחיל. אז קיבלתי את הדק שאני אמור רק לרשום ולהעביר והיה שם פליינסווקר לבן אבל חוץ מזה לא היה הרבה, בזמן הבנייה אני שומע את ג'ניה ממלמל כמה הפול שהוא קיבל טוב ואיך יתמזל מזלו של מי שיקבל אותו אחרי הסוואפ. כמובן שאני מקבל אותו אחרי הסוואפ כי כל אחד מעביר את הדק לזה שמולו. כבר טוב. אני פותח את הפול ומגלה שג'ניה טיפה נסחף, בסה"כ מדובר בכמה רמובלים בשחור בלי אף פצצה שגומרת משחק, בלי מאני רר אבל בהחלט פול שמסתמן ממנו דק לא רע. היו כמה דברים ברורים מהרגע הראשון- לבן ואדום נורא חלשים שאין מה לדבר בכלל, שחור חזק מאוד ברמובלים אבל צריך תמיכה של יצורים. נותרה הבחירה של השומן הירוק לבין המעופפים הכחולים ובסוף החלטתי שהמעופפים ניצחו בעיקר כי היה טרינקט מייג' וזה תמיד היה אחד הקלפים האהובים עליי (אה והיה גם שני דארקסטיל אקס להביא איתם =]).
להלן הדק שיצאה לי:
Necrogen Scudder
Grasp of Darkness*2
Flesh Allergy
Skinrender
Neurok Invisimancer
Sky-Eel School*2
Vedalken Certarch
Trinket Mage
Riddlesmith
Argentum Armor
Snapsail Glider*2
Darksteel Sentinel
Golem Artisan
Chrome Steed
Silver Myr
Darksteel Axe*2
Rachet Bomb
Neurok Replica
Corpse Cur

האחרון מודגש בגלל ששמתי אותו בדק רק בגלל שהייתי בטוח שהוא יכול לגרום נזק רגיל ורציתי עוד ארטיפקט...בכל סיידבורדינג החלפתי אותו בInstill Infection שהתגלה כמאוד יעיל.

אם אני צריך לנתח את הדק, יש פה 3 רמובלים מטורפים (סקינרנדר וגראספים), פלאש אלרגי שנועד לטפל בפצצות גדולות מידי כמה יצורים שנועדו להחזיק את הקרקע ולספק לי קארד אדבנטג' (רפליקה כחול, טרינקט מייג', רידלסמיט' וסרטארץ' הטאפר) וכמות מעופפים יפה שאמורה שבעזרת הגרזנים הפסיכיים האלה אמורה לנצח את היריב בשעון של מעט מאוד תורות. הארמור אמנם חזק אבל הוא יקר ולא באמת גומר משחקים, קלף המפתח של הדק הוא גולם ארטיסן שהוא שעון של שני תורות כמעט בכל מצב.
הראתי לאביעד את הדק כי לא ידעתי איך להעריך אותו שהרי זו פעם ראשונה שאני רואה את ההוצאה ואביעד הגדיר אותו כלא רע בכלל והעיר לי שהקורפס קיור לא עושה כלום...(גם אז עוד לא הבנתי שאינפקט לא גורם נזק רגיל).

אני מתנצל מראש שהדיווח יהיה מאוד מתומצת ולא מפורט כי אני לא זוכר שמות של קלפים וכי כאמור לא ישנתי כל הלילה לפני והכל עמום כזה...

סיבוב ראשון- ביי. נו בטח, בנאדם עושה את כל הדרך מבאר שבע בשביל לשחק קצת מג'יק וזה מה שהוא מקבל...טוב שיהיה נלך לדפוק אוחרה במקדונלדס על הבוקר כמו שאנחנו הלא משמינים אוהבים לעשות.

1-0.

סיבוב שני- עומרי טוביאנה. עוד אחד מהותיקים באזור, יותר ותיק ממני אפילו =]
משחקון ראשון- משחקון די שקול שהוא יצר יתרון בתחילתו עד שהורדתו גולם ארטיסן שהיה אמור לתת לי את הניצחון ואז הוא הטיל את הקלף שמשתלט על יצור וכל היתרון עבר אליו. היה לי עוד סיכוי לשרוד אבל עשיתי מיספליי ולא ספרתי את המיר שהיה לו במשחק כמנה וזה מה שהיה חסר לו בשביל לתת עוד 1 נזק עם הארטיסן ולהוריד אותי ל-0.
משחקון שני- אני עם פתיחה די מסחררת מוריד אותו למעט חיים עם מעופפים ורמובלים, תור לפני שהוא מת הוא משחק איזה משהו שנותן לו לשלוף שני קלפים, מטפדק גראספ ונשאר בחיים. כמה תורות אחרי שוב יש לו שעון של תור והוא מטפדק איזה רמובל. בפעםפ השלישית אני שולף אלרגי, שבדיוק מספיק בשביל להוריד לו את 2 החיים האחרונים. מי היה מאמין, פלאש אלרגי בתור וין קונדישן.
משחקון שלישי- לא זוכר כלום אבל זה היה אחד מהיר, המעופפים שלי כנראה מעכו אותו (עומרי, אני אודה לך אם תזכיר לי מה היה...).

2-0.

סיבוב שלישי- יניב מצליח. דרבי באר-שבעי ראשון.
משחקון ראשון- מה שאני זוכר זה שהיה די שקול, היה מרוץ שהלך קצת לטובתי עד שהוא שלף רמובל וניצח עם איזה שני 1/1ים שתקפו אותי למוות.
משחקון שני- אני שולף טוב ומתחיל חזק אבל אז הוא משחק ונסר (הפלייסווקר המזוין הזה) ויחד עם הארטיםקט שנותן קאונטר -1 כדהוא בא למשחק ומכפיל אותו ב4 מנה עשה קומבו מטורף, ניסיתי עוד לתקוף את הונסר אבל כבר אז ידעתי שאני רק דוחה את הקץ, בסוף נגמרו לי הכלים בהתקפה, היכולת הקטלנית שלו הופעלה ושם זה נגמר.

2-1.

סיבוב רביעי- גדי היינמן. עוד דינוזאור, שחקן שאני מעריך ואוהב לשחק מולו.
משחקון ראשון- פתיחה מוחצת שלי. משהו כמו- אקס תור ראשון, מנה מיר תור שני, מעופף 3/3 תור שלישי ועוד מעופף 3/3 תור רביעי מלווה ברמובל ביד. ניצחון קל.
משחקון שני- גדי מייצר טוקנים 1/1 עם הארטיפקט שמטעין את עצמו וזה מחזיק אותו עד שהוא מוריד כמה יצורים יותר חזקים והוא מנצח בקלות כמה שזכור לי על פויסן קאונטרס.
משחקון שלשי- גדי עושה מוליגן ועושה טעות של ילדים ושומר יד עם אדמה אחת ושולף את השנייה כשאני כבר עם 3 יצורים על הלוח. ממש לא נעים לנצח ככה, בטח אחרי שני משחקונים באמת טובים.

3-1.

סביב חמישי- טל או גל, בקיצור הבחור היחיד בטורניר שחבש כובע.
משחקון ראשון- אני מתחיל חזק עם הטאפר שלי תור ראשון, עוד איזה יצור תור שני, נסאפסייל תור שלישי וגרזן בתור רביעי שמרביץ לו למוות. תור אחד לסוף אני עושה לו טאפ לסוואמפ באפקיפ וזה מונע ממנו לשחק משהו שלדבריו היה מציל אותו, עוד יש לי ניצוצות של שחקן =]
משחקון שני- הוא מועך אותי עם אינפקט לפני שאני מספיק למצמץ.
משחקון שלישי- אני זוכר שהיה מאוד שקול ונגמר או בארמור +6/+6 או בארטיסן גולם, בכל מקרה אני מנצח.

4-1.

בשלב הזה ניב מבטיח לכולם ש4-1-1 עולה בטוח וזה נורא משמח הרבה אנשים אבל אז תולים סטנדינגס ומסתמן שבין שחקן אחד לשני שחקנים עם 13 נקודות נשארים בחוץ. מתחתיי יש שלושה שחקנים עם טייס פחות טובים ואני יכול להרשות לעצמי תיקו. הבעיה היא שהיריב שלי, ניר קפלן עם טייס 37% כשהמינימום האפשרי בכלל הוא 33%, לא ידעתי שאפשר לרדת כל כך נמוך. בקיצור אנחנו חייבים לשחק וזה קצת מעצבן אבל אני מזכיר לעצמי שאני לא טס לשום פרו טור גם ככה ובאתי לשחק ולהנות, מילא.

סיבוב חמישי- ניר קפלן. מנצח עולה לטופ 8.
משחקון ראשון- הוא מנצח ומהר, זה מה שהמוח שלי מאפשר לי לזכור.
משחקון שני- אני מנצח אפילו יותר מהר ממה שהוא ניצח קודם, פתיחה מוחצת של מעופפים.
משחקון שלישי- משחקון מעניין שהיתרון עובר מצד לצד ובסופו של דבר הלוח מתנקה ועוברים לקרב טיפדוקים. אני צובר יתרון ורואה את הניצחון כבר, אבל הוא משחק סקינרנדר והיתרון עובר אליו. כשנשאר לי עוד תור אחד על השעון אני תופס סקינרנדר משלי, הורג את שלו, וזה נראה גמור. בשלב זה הוא על מספר חד ספרתי של חיים, אני מצמיד ארמור לרנדר ותוקף ל-9, הוא משחק את הקלף שנותן +1 ואינפקט על היצור שלי כ"מפלט אחרון" בלי לשים לב שהוא עושה לעצמו בדיוק 10 פויסן קאונטרס ולא 9 כמו שהוא חשב ואני לותץ לו את היד ורושם טופ 8.

5-1.

אז אני מסיים את הסוויס במקום השני, מקבל 13 בוסטרים הכל נראה זוהר ואני מנסה לחשוב על איך לעזאזל נראה דראפט בהוצאה הזאת. בינתיים מקריאים את הטופ 8, אורי חורב בחוץ ואני מתבאס בשבילו. פתאום אני שומע את אורי צורח משמחה ורואה אותו מחבק אנשים כאילו הוא זכה בלוטו. מסתבר שהייתה טעות בדיווח והוא בפנים. בשלב זה אני בטוח שאולפינר בחוץ כי הוא היה מדורג שמיני לפני, אבל כמה דקות אחרי מתחוור שאביעד בן זקן בחוץ. אני קצת בשוק כי הוא באר שבעי וגם כי האו הטרמפ שלי הביתה וממש לא התאים לי לתפוס רכבות ואוטובוסים שבכלל לא ידעתי אם יש ומאיפה הם יוצאים. אז מצד אחד אם אני פורש אני מחכה לאביעד גם ככה ומתעכב, אבל אם אני לא פורש אני מזדיין עוד יותר. וכמובן יש את הפרט הקטן שאני לא הולך לטוס לשום פרו טור כי אני בכלל לא מחשיב את עצמי שחקן מגי'ק. אני מחליט לתת לאביעד את ההזדמנות ולפרוש מהטורניר כי באמת שלא היה לי סיכוי בדראפט הזה ורציתי לנסוע הביתה באוטו כמו בן אדם, אחרי הכל החברה מחכה.

אז מה שהפסקתי לראות זה שלאביעד הייתה דק די זוועתית ולניב הייתה דק פסיכית ואז איכשהו אביעד מנצח ברבע גמר וניב מפסיד ואז אביעד מפסיד בחצי גמר לזיו, שלו אגב הייתה דק עוד יותר זוועתית ופה נגמר מבחינתנו היום, שאני בהחלט מסכם כמוצלח.
אני מתנצל שוב על רמת הדיווח הנמוכה, פעם, כשהכרתי יותר מ-2 קלפים בהוצאה בשם, כתבתי דיווחים ממש מוצלחים.

דני.
Krosan
מארגן טורנירים
הודעות: 2808
הצטרף: 26/7/2004 , 15:31
מיקום: מזכרת בתיה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Krosan »

זה רק מראה ששחקן טוב נשאר שחקן טוב גם אחרי שנים שהוא לא שיחק
כל הכבוד אחלה דיווח
וכן זכיתי בלוטו כי ההורים שלי נתנו לי אולטימטום רק עם אני מגיע לטופ8 הם נותנים לי את הכסף לטוס לGP
מה?
Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

כן זכיתי בלוטו כי ההורים שלי נתנו לי אולטימטום רק עם אני מגיע לטופ8 הם נותנים לי את הכסף לטוס לGP
ברצינות??
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks »

רוסי טוב שחזרת אחי,רק תגיע יותר לטורנירים.
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
עומרישוני
MTGil Wizard
הודעות: 832
הצטרף: 05/11/2001 , 2:00
מיקום: ראשל"צ
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי עומרישוני »

בקשר למשחקון השלישי שלנו - מה שקרה זה שהייתי בפלאד מטורף, גם אתה לא הורדת יותר מדי אבל מכיוון ששלפתי איזה שלושה קלפים ומליון לנדים זה הספיק כדי להוריד אותי לכמות חיים מספיק נמוכה כדי שאני לא אוכל לצאת מזה, הרגת אותי עם מעופפים.

בקשר למשחקון השני - מודה שטפדקתי, אבל השליפה הייתה מרפליקה שחורה שהייתה על הלוח, לתוך לנד וגראספ אוף דארקנס, הטפדוק האמיתי היה אח"כ כשהורדת יצור ואני טיפדקתי VOLITION REINS, שלא ממש עזרו. נו שויין.
Canopy Crawler
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 5493
הצטרף: 25/3/2003 , 21:52
מיקום: באר-שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Canopy Crawler »

TrUnks כתב:רוסי טוב שחזרת אחי,רק תגיע יותר לטורנירים.
אל תבנה על זה יותר מידי...לא מאמין שתראה אותי במשהו שהוא מעבר לסילד.

דני.
Krosan
מארגן טורנירים
הודעות: 2808
הצטרף: 26/7/2004 , 15:31
מיקום: מזכרת בתיה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Krosan »

Orb כתב:
כן זכיתי בלוטו כי ההורים שלי נתנו לי אולטימטום רק עם אני מגיע לטופ8 הם נותנים לי את הכסף לטוס לGP
ברצינות??
כן
אבא שלי אמר שעם אני יהיה מספיק טוב בטורניר הוא יתן לי כסף לזה P=
מה?
שלח תגובה