ליגות, מג'יק תחרותי ושאר ירקות

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

קודם כל, אף אחד לא אמור לדסקס את הקלפים שלך או האיכות שלהם במהלך משחק בטורניר (למעט היריב), כך שמי שעמד מאחורי אשתך חרג לא רק מכללי הנימוס.

מעבר לזה, יש הרבה משתנים שחסרים לי בסיפור הזה (האם זו הייתה תקרית בודדה או משהו שקרה שוב ושוב? מה היה גילו או גילם של ה"עבריין/ים"? איך אחרים בסביבה התייחסו לזה?) כך שקשה לי להגיד האם זה היה ביטוי מחפיר של זלזול, או ביקורת בונה שהובעה בצורה בוטה (וישראלית מאד, למרות ששוב, לא בהתאם לחוקי הטורנירים). אבל אין ספק שזה לא מצב אידיאלי ויש מקום מצד המארגנים והשופטים לפקוח עין על התנהגות פוגעת שכזו.
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

התקרית של האמירות היתה תקרית לא בודדת. גיל העבריין לא היה גבוה. ההסכמה היתה גורפת, כנראה שבאמת הקלף לא היה טוב, אבל אז מה.
השחקנים הצעירים יותר (כמו כמות גדולה של הילדים שהיו בPR האחרון) יכולים להיות נוראיים. השחקנים המבוגרים יותר יכולים להיות מתנשאים בטירוף. באותו טורניר אולי שניים באמת נתנו ביקורת בונה.

זה חלק מהדברים שצריך לשנות כדי שעוד שחקנים יהיו מוכנים לעשות את הקפיצה הנוספת מלימיטיד לקונסטרקטד. אין לי שום ספק שאם אני אבוא עם החבילה שהיא בעצם בין קאז'ואל לבין חבילת בלוק, אני אפסיד. אם אני לא אהנה בזמן שאני מפסיד, אני לא אבוא ואשאר רק בלימיטד.
MORNING DRAGON
MTGil Wizard
הודעות: 1062
הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי MORNING DRAGON »

אני התחלתי לשחק בערך בגיל 18 בגלל שהתעניינתי עוד קודם במשחקי קלפים/פנטזיה, וגם בגלל שהתמונות נראו לי יפות. אני זוכר שקניתי בוסטר בכנס ביגור בחיפה דרכם שמעתי על הפורום ומשם על הליגה שהייתה אז באוניברסיטה.
פעם הייתי משחק יותר קבוע, כשהיה לי זמן וניידות, עכשיו כאני כבר לא גר בחיפה קצת קשה להגיע לליגה (בייחוד שצריך להיות חזרה בדירה עד 11:30, אבל זה כבר משהו אחר).

עד כה היו לי שני הישגים משמעותיים (משמעותיים עבורי בכל אופן), זה שניצחתי את פרה-רליס דיסנשן, וזה שהגעתי לחצי הגמר בפיטיקיו סן-דייגו, שניהם כמובן סילד. חוץ מזה מדי פעם אני מגיע לפרסים (כמו בשבת באחרונה) וכבר שנה וקצת שלא הייתי בדראפט (בגלל חסרי זמן, כסף, וכו') בכללי אני יודע שאני לא שחקן כל-כך טוב, אבל לפעמים יש לי מזל טוב מאוד בפתיחת פול בסילד :)
jamanta
MTGil Wizard
הודעות: 1783
הצטרף: 26/5/2004 , 9:36
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי jamanta »

תקשיב נמרוד אני מבין לליבך... ואני אומר את זה בתור אחד שכמעט לכל טורניר קונטראקטד מגיע עם איזשהי חבילה מקורית משלי וגם ברובם אני מפסיד כמו כלב... וגם עליי ירדו כל מיני יריבים ואנשים שהסתכלו מהצד אבל זה באמת באמת שטויות... אני ממש אוהב קונטראקטד וממש אוהב לבוא עם הדק הלא צפוייה... שלאנשים לא יהיה מושג מה לעשות מולה... אני רוצה ממש שתנסו להגיע לטורניר קונסטראקד הבא... אני מוכן לעזור לכם להשיג קלפים והכל :)
הגודל אוהו קובע....
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

לעניין הפוסט המקורי: למיטב ידיעתי דני יוסף היה אלוף הארץ פעם אחת. הגדולה שלו כשחקן הייתה בעיקר באלמנט הפסיכולוגי/מידע החלקי של המשחק, שזו טקטיקה מאד אפקטיבית אבל לא נגד השחקנים שבדרך כלל פוגשים בטופ 8 של אליפות הארץ.
אני (וכנראה גם אחרים) די מזועזע מהסיפור של אני ולא אחר.
נא לא לשלוח לי יותר מה"פ אחת בכל פעם. לפני השליחה, מומלץ לעיין בחוקי הפורום ובשיטת האימות אם עוד לא קראתם אותם.
HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight »

konortov כתב:
אני ולא אחר כתב:בואו אני אקח את הצד השני, לצורך הדיון, כדי שיהיה לנו יותר מעניין.

אשתי ואני הגענו לראשונה לטורניר וקיבלנו שוק טוטאלי. לא בגלל שהפסדנו, זה בסדר, היה כיף לראות חבילות טייר 1 וגם טייר 2. העניין זה השחקנים ה"מקצועיים" שפשוט צחקו עלינו, על מה שאנחנו משחקים, איך שאנחנו משחקים, שאנחנו פשוט מטומטמים וכו' וכו'. מישהו עמד מאחורי אשתי וכשהיא שיחקה משהו הוא אמר לה "מה זה? אני אמות ובחיים לא אשחק את הקלף הזה!!" אפילו שהיא ניצחה במשחק, כל הגישה היתה מגעילה ופשוט חסרת ספורטיביות. כל חטאינו היה שבאנו כדי להינות.

זה היה כל כך שוק שלקח לנו שנה וחצי בערך והרבה לחץ מצד החברים שלימדו אותנו, עד שחזרנו לשחק. עכשיו זה רק לימיטד (פריריליסים, מלכי הבועז וכו') כי שם התנאים שווים.

אני אישית רוצה לשחק קונסטרקטד גם, אשתי בנתה אחלה של חבילה שאני ממש נהנה לשחק איתה ואפילו עובדת בצורה לא רעה גם נגד חבילות האקסטנדד שלנו (אפיניטי, קאונטר רבלס, סייקטוג וכאלה). אבל כשאני מסתכל על כמה עולים קלפים, זה טירוף. מי רוצה להשקיע כל כך הרבה כסף בפילרים? לנדים מיוחדות, ג'ייסים וכל זה... המצב הכלכלי שלי לא זהה לשל בחור בן 15 ולא בן 18 וגם לא בן 28 ממוצע, אבל צריך למתוח את הקו במקום מסוים.
א)בסילדדים הסיכוים לא ממש שווים עדיין צריך להעירך נכון בצורה נכונה אני אישית בפריריליס האחרון קיבלתי פול די נוראי (נכון היה שם ורכמיל אנגינ שבלעדיו הייתי באמת מפסיד) אבל שום צבע חזק ובלי רימובל רציני פשוט לתקוע את היריב שנים.. ומה עדיין למדתי מהר איך לשחק עם הדק מה המהירות שלה ואיזה קלפים מצתאימים לאסטרטגיה ואיזו לא אילו מיומנות שדורשות פיתוח וכן עם הפול הבאמת זועתיי הזה שחשבתי שאני אהיה מקסימום 2-4 הייתי 3-3 שמשחק אחד פשוט לא שיחקתי ורק רציתי לאכול...
בקשר למה שאמרת צוחקים עליכם זה דרך לא ממש ידודתית אומנם אבל עדיין להסביר לכם שכנראה אתם לא עושים משהו בסדר וכשבאים לטורניר טייפ טו לא מצפים שמישהו יבוא עם דק של קורסט שהדרך לנצח היא פלטינום אנג'ל (סתם דוגמא)
גם לי היה פול חלש יחסית והפצצה היחידה שלי הייתה NIM DEATHMANTLE אבל אני הלכתי על 4-2 וסיימתי מקום 19 מ 63 שזה מאוד מכובד
אז לאמר שאין סיכוי בגלל שזה לא שיוויוני זה לא נכון !
אתה צריך ללמוד להוציא את המקסימום ממה שיש לך
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
raynor
MTGil Apprentice
הודעות: 117
הצטרף: 25/3/2010 , 23:28
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי raynor »

Navidshi כתב:
raynor כתב:Navidshi קל לך להשיג את הקלפים שלך לא? ממה שהבנתי אתה גר בקנדה?
אני לא בטוח מה לענות על זה. היה לי קל יותר להשיג את הקלפים שלי בארץ, כי אנשים בדרך כלל רצו עליהם הרבה פחות כסף. בקנדה זול יותר לקנות מוצר סגור, אבל מוצר סגור זה הימור שמתאים יותר לשחקני קז'ואל מאשר לשחקנים תחרותיים.
תגידו, יש לי להשקיע 400 שקל.
זה אמור להספיק לאונליין + מציאות ?
תלוי מאד בחבילה שאתה רוצה לבנות. אפילו חבילות זולות יחסית (דהיינו, נטולות Planeswalkers) נוטות לכלול כמה קלפים יקרים כמו Mox Opal או Stoneforge Mystic שבקלות יכולים לדחוף אותך מעבר לתקציב, בעיקר אם אתה מתכוון לבנות חבילות גם במציאות וגם באונליין.
אז אני חושב שווה לי להשקיע את ה400 שקל האלה באונליין.
לא ככה?
TV-R-US
MTGil Wizard
הודעות: 3010
הצטרף: 10/12/2006 , 1:33
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TV-R-US »

אוסיף את הסיפור שלי, כי למה לא.
אני פגשתי לראשונה את המשחק בגיל 12 (היום אני 24) כשאחיות שלי קנו גליון של ראש1 ונפל ממנו דיסק עם תמונה מוזרה והקלף faceless butcher . הדיסק לא עבד. אחרי כמה חודשים הגיע אליי דיסק נוסף של המשחק (מגליון אחר), הוא כן עבד, ולמדתי לשחק. אבל לא היה לי עם מי לשחק ומאיפה להשיג קלפים ככה ששיחקתי רק אונליין בגירסה החינמית (גירסה 7 הייתה אז) וקראתי מאמרים באתר הישן של וויזארדס.
fast forward לגיל 18, אני עתודאי בטכניון, אני וחבר ללימודים ראינו חנות בזיו שמוכרת קלפים, קנינו כל אחד דק (הוא נינג'ות, אני נחשים, עונת קאמיגאווה) ושיחקנו קצת, הכרתי עוד אנשים שמכירים את המשחק אבל לא היה עם מי לשחק ממש עדיין.
סמסטר לאחר מכן, אני הולך להרצאה בגרמנית וכשיוצא ממנה רואה פוסטר מולי על הלוח מודעות: Magic the gathering במק"ק, מפגש ראשון..
כמובן שהלכתי, ומאז פספסתי מעט מאוד מפגשים. הגעתי אני הקטן עם דק נחשים בינונית, ואני פוגש את רועי צזנה, דני יוסף, שפר, ושחקנים טובים נוספים (שאז לא הכרתי אף אחד מהם), קניתי קצת קלפים (התחיל רבניקה), שיחקנו, הפסדתי הרבה, חלק ניצחתי, לאט לאט הליגה התחיל לגדול עוד וכמה שבועות אחרי שהיא התחילה (שיחקנו רק קז'ואל+פרסים לפי נקודות עד אז) החליטו להתחיל לעשות דראפטים והליגה נעשתה יחסית תחרותית ועוד שחקנים הגיעו.
אני עדיין שחקן בינוני לטעמי, אני משחק נגד שחקנים טובים (היתרון הגדול של ליגת הטכניון לטעמי, יש לנו כמה שחקנים טובים ביותר, לשחק נגדם זה כיף באותה מידה שזה מעשיר) ולומד מהטעויות שלי, אני עדיין קצת גרוע בלהעריך קלפים חדשים לגמרי בדראפטים אבל לא משנה :P
מג'יק בשבילי זה קודם כל משחק כיפי, אני לא בא לנצח בד"כ, אני בא לשחק. אני משתתף בדראפט אולי פעם בחודש אבל עדיין מגיע לליגה באופן סדיר, בייחוד עכשיו שEDH פורח וזה פורמט כל כך מהנה.
בגלל השבת לצערי אני לא מגיע לPR-ים וטורנירים אחרים.. לאליפות השנה היות והיא פתוחה יש מצב שאגיע, רק עם דק מוזרה בטח ולא טיר 1 :) (מאיפה להשיג 4 ג'ייסים עכשיו למונו ירוק?)
בקיצור, לכל הצעירים שמפחדים לבוא ולהתחרות נגד שחקנים טובים, מג'יק זה לא רק דראפטים וPR-ים. זה קודם כל: משחק טוב, אפשר תמיד לבוא "סתם" עם דקים שבניתם בבית, או להשאיל אחת ממישהו אחר (אצלנו יש 3 שחקנים עם 2 דקים של EDH), לשחק, ליהנות, ללמוד מהטעויות ולהשתפר. כמו בכל משחק טוב אחר, המפתח להתקדמות הוא לשחק כמה שיותר, ללמוד את המשחק היטב, והדרך הכי טובה לדעתי היא בליגה קבועה עם שחקנים טובים, שלמרבה השמחה נראה שיש התפתחות טובה בכמויות הקבוצות שמשחקות מג'יק בארץ.
אישית אני מקווה שבע"ה אחרי שאסיים את התואר אוכל לפתוח ליגה צפונית יותר מחיפה, באיזור עכו נהריה ככה, אבל יש זמן עד אז.. :)
חפרתי XD
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank
מרווין
מארגן טורנירים
הודעות: 3918
הצטרף: 12/7/2005 , 14:16
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי מרווין »

TV-R-US כתב:אני פגשתי לראשונה את המשחק בגיל 12 (היום אני 24) כשאחיות שלי קנו גליון של ראש1 ונפל ממנו דיסק עם תמונה מוזרה והקלף faceless butcher . הדיסק לא עבד
רק תיקון: Torment יצא לפני 9 שנים, אז היית בן 15 לכל הפחות :P
Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

אז אני חושב שווה לי להשקיע את ה400 שקל האלה באונליין.
לא ככה?
גם החבילות הטובות באונליין יכולות לעלות הרבה מאוד כסף.
באיזשהו מקום זו שאלה של מה עושה לך את זה יותר. אם כיף לך לשבת בבית מול המחשב, אז אונליין זה סבבה. אם אתה מעדיף סיטואציות חברתיות, להכיר אנשים חדשים, לשחק עם חברים במציאות, אז עדיף לך קלפים אמיתיים.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
TV-R-US
MTGil Wizard
הודעות: 3010
הצטרף: 10/12/2006 , 1:33
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TV-R-US »

מרווין כתב:
TV-R-US כתב:אני פגשתי לראשונה את המשחק בגיל 12 (היום אני 24) כשאחיות שלי קנו גליון של ראש1 ונפל ממנו דיסק עם תמונה מוזרה והקלף faceless butcher . הדיסק לא עבד
רק תיקון: Torment יצא לפני 9 שנים, אז היית בן 15 לכל הפחות :P
אז יכול להיות שאת הקלף עצמו קיבלתי יותר מאוחר.. אני זוכר אבל שאת הדיסק היה לי בכיתה ח' ככה. :)
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank
raynor
MTGil Apprentice
הודעות: 117
הצטרף: 25/3/2010 , 23:28
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי raynor »

Orb כתב:
אז אני חושב שווה לי להשקיע את ה400 שקל האלה באונליין.
לא ככה?
גם החבילות הטובות באונליין יכולות לעלות הרבה מאוד כסף.
באיזשהו מקום זו שאלה של מה עושה לך את זה יותר. אם כיף לך לשבת בבית מול המחשב, אז אונליין זה סבבה. אם אתה מעדיף סיטואציות חברתיות, להכיר אנשים חדשים, לשחק עם חברים במציאות, אז עדיף לך קלפים אמיתיים.
בכיף הייתי מגיע למפגשים וכאלה, אבל אני גר בחולון ואין משהו באזור שלי.
ואם יש, איך אני אמור להשתפר בזמן שאין כלום? ז"א הזמן שאני בבית לבד, אני והקלפים...
Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

בעיקרון אם תתחיל להגיע למפגשים וליגות אז יהיה לך גם צ'אנס להשתפר, וגם להכיר אנשים חדשים לשחק איתם בזמנך הפנוי.
אתה צודק שכרגע אין יותר מדי דברים באזור המרכז. בתקווה בקרוב תיפתח מחדש ליגת פריק ואז זה בת"א אז זה יחסית קרוב אליך.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
konortov
MTGil Wizard
הודעות: 711
הצטרף: 27/4/2006 , 21:37
מיקום: רעננה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי konortov »

HedgeKnight כתב:
konortov כתב:
אני ולא אחר כתב:בואו אני אקח את הצד השני, לצורך הדיון, כדי שיהיה לנו יותר מעניין.

אשתי ואני הגענו לראשונה לטורניר וקיבלנו שוק טוטאלי. לא בגלל שהפסדנו, זה בסדר, היה כיף לראות חבילות טייר 1 וגם טייר 2. העניין זה השחקנים ה"מקצועיים" שפשוט צחקו עלינו, על מה שאנחנו משחקים, איך שאנחנו משחקים, שאנחנו פשוט מטומטמים וכו' וכו'. מישהו עמד מאחורי אשתי וכשהיא שיחקה משהו הוא אמר לה "מה זה? אני אמות ובחיים לא אשחק את הקלף הזה!!" אפילו שהיא ניצחה במשחק, כל הגישה היתה מגעילה ופשוט חסרת ספורטיביות. כל חטאינו היה שבאנו כדי להינות.

זה היה כל כך שוק שלקח לנו שנה וחצי בערך והרבה לחץ מצד החברים שלימדו אותנו, עד שחזרנו לשחק. עכשיו זה רק לימיטד (פריריליסים, מלכי הבועז וכו') כי שם התנאים שווים.

אני אישית רוצה לשחק קונסטרקטד גם, אשתי בנתה אחלה של חבילה שאני ממש נהנה לשחק איתה ואפילו עובדת בצורה לא רעה גם נגד חבילות האקסטנדד שלנו (אפיניטי, קאונטר רבלס, סייקטוג וכאלה). אבל כשאני מסתכל על כמה עולים קלפים, זה טירוף. מי רוצה להשקיע כל כך הרבה כסף בפילרים? לנדים מיוחדות, ג'ייסים וכל זה... המצב הכלכלי שלי לא זהה לשל בחור בן 15 ולא בן 18 וגם לא בן 28 ממוצע, אבל צריך למתוח את הקו במקום מסוים.
א)בסילדדים הסיכוים לא ממש שווים עדיין צריך להעירך נכון בצורה נכונה אני אישית בפריריליס האחרון קיבלתי פול די נוראי (נכון היה שם ורכמיל אנגינ שבלעדיו הייתי באמת מפסיד) אבל שום צבע חזק ובלי רימובל רציני פשוט לתקוע את היריב שנים.. ומה עדיין למדתי מהר איך לשחק עם הדק מה המהירות שלה ואיזה קלפים מצתאימים לאסטרטגיה ואיזו לא אילו מיומנות שדורשות פיתוח וכן עם הפול הבאמת זועתיי הזה שחשבתי שאני אהיה מקסימום 2-4 הייתי 3-3 שמשחק אחד פשוט לא שיחקתי ורק רציתי לאכול...
בקשר למה שאמרת צוחקים עליכם זה דרך לא ממש ידודתית אומנם אבל עדיין להסביר לכם שכנראה אתם לא עושים משהו בסדר וכשבאים לטורניר טייפ טו לא מצפים שמישהו יבוא עם דק של קורסט שהדרך לנצח היא פלטינום אנג'ל (סתם דוגמא)
גם לי היה פול חלש יחסית והפצצה היחידה שלי הייתה NIM DEATHMANTLE אבל אני הלכתי על 4-2 וסיימתי מקום 19 מ 63 שזה מאוד מכובד
אז לאמר שאין סיכוי בגלל שזה לא שיוויוני זה לא נכון !
אתה צריך ללמוד להוציא את המקסימום ממה שיש לך
אחי זה בדיוק מה שאמרתי להוציא את המקסימום ממה שיש לך ולכן זה לא על מזל מזל זה אם תפתח פול לא סבירים עם 5 רימובלים טובים באותו צבא ופצצות זה לא סביר לכן עליך פשוט להיות שחקן טוב..
HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight »

konortov כתב:
HedgeKnight כתב:
konortov כתב: א)בסילדדים הסיכוים לא ממש שווים עדיין צריך להעירך נכון בצורה נכונה אני אישית בפריריליס האחרון קיבלתי פול די נוראי (נכון היה שם ורכמיל אנגינ שבלעדיו הייתי באמת מפסיד) אבל שום צבע חזק ובלי רימובל רציני פשוט לתקוע את היריב שנים.. ומה עדיין למדתי מהר איך לשחק עם הדק מה המהירות שלה ואיזה קלפים מצתאימים לאסטרטגיה ואיזו לא אילו מיומנות שדורשות פיתוח וכן עם הפול הבאמת זועתיי הזה שחשבתי שאני אהיה מקסימום 2-4 הייתי 3-3 שמשחק אחד פשוט לא שיחקתי ורק רציתי לאכול...
בקשר למה שאמרת צוחקים עליכם זה דרך לא ממש ידודתית אומנם אבל עדיין להסביר לכם שכנראה אתם לא עושים משהו בסדר וכשבאים לטורניר טייפ טו לא מצפים שמישהו יבוא עם דק של קורסט שהדרך לנצח היא פלטינום אנג'ל (סתם דוגמא)
גם לי היה פול חלש יחסית והפצצה היחידה שלי הייתה NIM DEATHMANTLE אבל אני הלכתי על 4-2 וסיימתי מקום 19 מ 63 שזה מאוד מכובד
אז לאמר שאין סיכוי בגלל שזה לא שיוויוני זה לא נכון !
אתה צריך ללמוד להוציא את המקסימום ממה שיש לך
אחי זה בדיוק מה שאמרתי להוציא את המקסימום ממה שיש לך ולכן זה לא על מזל מזל זה אם תפתח פול לא סבירים עם 5 רימובלים טובים באותו צבא ופצצות זה לא סביר לכן עליך פשוט להיות שחקן טוב..
חייבים לקצר את הציטוטים האלה......חחחחחחחחחחחחח
ורק שיהיה ברור אני לחלוטין מסכים
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

זה די קל לקצר את הציטוטים האלה, פשוט מוחקים את הציטוט שבתוך הציטוט מההודעה לפני ששולחים אותה. לא יודע איך, אחרי כל כך הרבה שנים שהמדיום קיים, אנשים עוד לא הפנימו משהו כל כך פשוט.
שלח תגובה