6 הסרטים האהובים עליכם בכל הזמנים
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
6 הסרטים האהובים עליכם בכל הזמנים
הגעתי למסקנה ש5 זה קצת מדי ו10 זה הרבה מדי. אגב, לא חובה לפי סדר. מותר סדרות בתור סרט אחד.
לא לפי סדר: (חוץ ממספר 1 שהוא באמת מספר 1)
1. אוואטר
2. שר הטבעות
3. שודדי הקאריביים
4. שרלוק הולמס
5. הרוזן ממונטה קריסטו
6. זומבילנד
לא לפי סדר: (חוץ ממספר 1 שהוא באמת מספר 1)
1. אוואטר
2. שר הטבעות
3. שודדי הקאריביים
4. שרלוק הולמס
5. הרוזן ממונטה קריסטו
6. זומבילנד
את שרלוק והרוזן לא ראיתי, pending. אווטאר = פקהונטס, ממה שהבנתי, וכל השאר בינוניים מינוס.
אה סליחה, חוץ מזומבילנד שהיה גרוע בצורה מחרידה.
לא לפי הסדר (למרות שהראשון הכי טוב):
American Gangster
Shawshank redemption
The Matrix
Requiem for a Dream
Aladdin
את הסרט האחרון אני ממש רוצה לפצל לאיזה 15-20 שאני ממש אוהב, אבל לכל הכתובים למעלה יש ערך סנטימנטלי (אהמ אלאדין).
נ.ב
לא מאמין שאני משתתף בדיון שקרואן פתח...
אה סליחה, חוץ מזומבילנד שהיה גרוע בצורה מחרידה.
לא לפי הסדר (למרות שהראשון הכי טוב):
American Gangster
Shawshank redemption
The Matrix
Requiem for a Dream
Aladdin
את הסרט האחרון אני ממש רוצה לפצל לאיזה 15-20 שאני ממש אוהב, אבל לכל הכתובים למעלה יש ערך סנטימנטלי (אהמ אלאדין).
נ.ב
לא מאמין שאני משתתף בדיון שקרואן פתח...
*some witty quote that's out of context*
-
- The man for which no god waits
- הודעות: 539
- הצטרף: 22/8/2010 , 21:53
- מיקום: ערד
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
אווטאר? אני ממש לא אהבתי את הסרט. הוא היה צפוי, משעמם, ודי דפוק. אז סבבה שיש אפקטים יפים...
אני ממש הצטערתי שראיתי את הסרט בקולנוע...
And now, to the topic at hand
1. lucky number slevin
2. trainspotting
3. the pick of destiny
4. rock star
5. lord of the ring trilogy
6. fight club
הם לא מדורגים, אי לא ידע להגיד איזה אני מעדיף מעל איזה...
אני ממש הצטערתי שראיתי את הסרט בקולנוע...
And now, to the topic at hand
1. lucky number slevin
2. trainspotting
3. the pick of destiny
4. rock star
5. lord of the ring trilogy
6. fight club
הם לא מדורגים, אי לא ידע להגיד איזה אני מעדיף מעל איזה...
נערך לאחרונה על ידי Lord_Ouriel ב 19/2/2012 , 21:36, נערך פעם 1 בסך הכל.
"The door can see into your mind!!! The door can see into your soul!!!"
-
- Legendary Guy
- הודעות: 8851
- הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
לא ידעתי שחלק מהת'רד הזה זה להעביר ביקורת על הטעם של מי שהגיב לפניך בסרטים
בכל מקרה, הנה הסרטים שלי:
1. Twilight.
2. Justin Bieber: Never say Never.
3. Passion of the Christ.
4. Star Wars, אבל רק ה-3 החדשים, הישנים פשוט באיכות נורא גרועה והעלילה פחות מעניינת.
5. X-Men Origins: Wolverine, כי דדפול שם ממש מגניב.
6. Watchmen, כי הוא יותר טוב מהמקור.
זהו, אני חושב שהצלחתי להרגיז כל בן אדם שאכפת לו מסרטים בפורום הזה
עכשיו הנה הרשימה האמיתית:
1. The Mask.
2. Scott Pilgrim vs. the World.
3. Mystery Science Theater 3000.
4. Batman: The Dark Knight.
5. Mr. Nobody.
6. Who Framed Roger Rabbit.
בכל מקרה, הנה הסרטים שלי:
1. Twilight.
2. Justin Bieber: Never say Never.
3. Passion of the Christ.
4. Star Wars, אבל רק ה-3 החדשים, הישנים פשוט באיכות נורא גרועה והעלילה פחות מעניינת.
5. X-Men Origins: Wolverine, כי דדפול שם ממש מגניב.
6. Watchmen, כי הוא יותר טוב מהמקור.
זהו, אני חושב שהצלחתי להרגיז כל בן אדם שאכפת לו מסרטים בפורום הזה
עכשיו הנה הרשימה האמיתית:
1. The Mask.
2. Scott Pilgrim vs. the World.
3. Mystery Science Theater 3000.
4. Batman: The Dark Knight.
5. Mr. Nobody.
6. Who Framed Roger Rabbit.
So true...Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
-
- Moderator
- הודעות: 2410
- הצטרף: 03/9/2001 , 2:00
- מיקום: עמק חפר (ח.צ)
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
1. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
3. American History X
4. inception
5. O Brother, Where Art Thou?
6. Full metal jacket
הסדר לא משנה. אני דיי מתלבט לגבי 4 ולגבי 1
שווים איזכור:
fight club, se7en, fargo, the sting, The Butterfly Effect, memento, the matrix, snatch
2. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
3. American History X
4. inception
5. O Brother, Where Art Thou?
6. Full metal jacket
הסדר לא משנה. אני דיי מתלבט לגבי 4 ולגבי 1
שווים איזכור:
fight club, se7en, fargo, the sting, The Butterfly Effect, memento, the matrix, snatch
-
- The man for which no god waits
- הודעות: 539
- הצטרף: 22/8/2010 , 21:53
- מיקום: ערד
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 572
- הצטרף: 01/10/2011 , 16:16
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
אני יכול פשוט להמליץ על סרטים?
1. forest gamp
2. Life Is Beautiful
3. donnie darko
4. the legend of 1900
5. city god
6. city of angels
8. back to paradise
9. the beach
10. 8 pounds
11. my name is sam
12. inception
13. american beauty
14. the body
15. food inc
16. blood diamonds
17. shake hands with the devil
18. the truman show
19. braveheart
20ץ The Basketball Diaries
1. forest gamp
2. Life Is Beautiful
3. donnie darko
4. the legend of 1900
5. city god
6. city of angels
8. back to paradise
9. the beach
10. 8 pounds
11. my name is sam
12. inception
13. american beauty
14. the body
15. food inc
16. blood diamonds
17. shake hands with the devil
18. the truman show
19. braveheart
20ץ The Basketball Diaries
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 915
- הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- SWAMP MASTER
- הודעות: 674
- הצטרף: 04/7/2006 , 5:02
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אווטר זה לא פוקהונטס, זה "רוקד עם זאבים" וזה גם אחד הפרקים הכי מצחיקים של סאות' פארק שראיתי בחיים.
ולרשימה שלי:
1. scott pilgrim
2. מטריקס
3. טרילוגיית שר הטבעות
4. batman -the dark knight
5. noises off - קומדיה בריטית קטנה ואדירה עם מייקל קיין - לותיקים שבינינו
6. bugsy malone - הסרט שגילה לעולם את ג'די פוסטר
ובגלל שאני שובר מוסכמות:
7. נוטינג היל - כי אני לא רק שובר מוסכמות, אני גם רומנטיקן.
ולרשימה שלי:
1. scott pilgrim
2. מטריקס
3. טרילוגיית שר הטבעות
4. batman -the dark knight
5. noises off - קומדיה בריטית קטנה ואדירה עם מייקל קיין - לותיקים שבינינו
6. bugsy malone - הסרט שגילה לעולם את ג'די פוסטר
ובגלל שאני שובר מוסכמות:
7. נוטינג היל - כי אני לא רק שובר מוסכמות, אני גם רומנטיקן.
"Give a man a fire, he is warm for a day. Set a man on fire, he is warm for the rest of his life."
-
- SWAMP MASTER
- הודעות: 674
- הצטרף: 04/7/2006 , 5:02
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
-
- Dead On Craft
- הודעות: 979
- הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- The man for which no god waits
- הודעות: 539
- הצטרף: 22/8/2010 , 21:53
- מיקום: ערד
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 636
- הצטרף: 03/1/2006 , 19:15
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
תתייחסו לרשימה הזו בגדר המלצה לאלה שמחפשים סרטים טובים.
כל סרט כאן הוא פשוט מדהים.
1. titus
2. dancer in the dark
3. gran turino
4. unforgiven
5. million dollar baby
6. v for vendetta
7. mystic river
8. the godfather
9. silence of the lambs
10. lotr
11. the life of others
12. carrington
13. apocalypse now
14. no country for old man
15. the big lebowski
16. the straight story
17. the remains of the day
18. bram stoker's dracula (francis ford coppola)
19. dogville
20. the dark night
21. pans labyrinthe
22. the fountain
23. monthy pythone's holy grail
24. hero
25. shindlers list
26. edwards scissors hands
27. fight club
28. chicago
29. donnie darco
30. driving miss dazy
כל סרט כאן הוא פשוט מדהים.
1. titus
2. dancer in the dark
3. gran turino
4. unforgiven
5. million dollar baby
6. v for vendetta
7. mystic river
8. the godfather
9. silence of the lambs
10. lotr
11. the life of others
12. carrington
13. apocalypse now
14. no country for old man
15. the big lebowski
16. the straight story
17. the remains of the day
18. bram stoker's dracula (francis ford coppola)
19. dogville
20. the dark night
21. pans labyrinthe
22. the fountain
23. monthy pythone's holy grail
24. hero
25. shindlers list
26. edwards scissors hands
27. fight club
28. chicago
29. donnie darco
30. driving miss dazy
"you dont frighten us english pig dogs!"