חבילות

בין אם זה קלף בודד או הקומבו הלוהט בשוק, חבילה תחרותית או משחק בין חברים זה המקום

מנהלים: Navidshi, kabanist

שלח תגובה
טסוקימארו
MTGil Apprentice
הודעות: 2
הצטרף: 05/10/2012 , 15:44
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

חבילות

שליחה על ידי טסוקימארו »

חבילות בכללי:
1) איזה חבילות יש לכם? הכוונה- אקסלטד, אינפקטד, פליינג וכו, וגם צבעים.
2) האם למישהו יש חבילת 3 צבעים או יותר? למה יש חשש כל כך גדול מחבילות כאלה?
3) מה לדעתכם סוג החבילה הכי טוב?
4) מה העקרונות לבניית חבילה, כלומר מה אני צריך לדעת כדי להפוך אוסף קלפים אקראי לחבילה משתלמת?
5) מאנות- איפה יש? איך משיגים? כמה שמים בחבילה? ולמה לעזאזל כולם אומרים ש"זו לא בעיה להשיג לנדים- כל אחד ימכור לך" ולאף אחד אין?!

חבילת גובלינים שאני מנסה לבנות:
באייקון שהיה קניתי הרבה קלפים, וביניהם הרבה גובלינים.
1) האם חבילת גובלינים משתלמת?
2) מה אני צריך לדעת כשאני מרכיב חבילת גובלינים?
3) מה אני צריך לדעת כשאני משתמש באחת?
4) האם חבילת גובלינים מיועדת ספציפית לגובלינים, או שרצוי להכניס כל יצור זול?
5) האם אני צודק בחשיבה שחבילה של יצורים חלשים בלבד לא תהיה טובה מספיק?
6) אם כן- מה אני צריך להוסיף\לשנות?
7) האם כדאי להוסיף הרבה "לא יצורים" לחבילה כזאת? מה ספציפית כדאי?

תודה.
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist »

אני אענה על חלק מהשאלות:

2. החשש מחבילות שיש בהן שלושה צבעים או יותר, הוא שיהיו לך ביד קלפים שדורשים מאנה בצבע מסוים, אבל לך יהיו אדמות שמפיקות מאנה מצבעים אחרים, ואז למעשה אתה "תקוע" עם קלפים ביד שלא תורמים לך כלום. אפשר להתגבר על זה עם קלפים שמביאים לך אדמות מסוימות למגרש אבל צריך שתהיה סיבה מספיק טובה בשביל לשחק יותר משני צבעים.
3. אין כזה דבר, אם היה כולם היה משחקים את אותו סוג. באופן מאוד כללי יש שתי סוגים עיקריים של חבילות: אגרו וקונטרול. אגרו זו חבילה שמנסה להיות אגרסיבית ולנסות לנצח כמה שיותר מהר (כמו לדוגמא גובלינים) וקונטרול זה חבילות שמנסות למנוע מהיריב לבצע את התכניות שלו, עם קאונטרים וקלפים שהורגים לו את היצורים, ובינתיים לשלוף קלפים כדי לשחק איומים משמעותיים ואתם לנצח. יש גם סוג שנקרא קומבו שעובדות על שילוב של כמה קלפים שמביאים לך יחד ניצחון, לדעתי הם גם נחשבות אגרו כי המטרה היא להגיע לקומבו כמה שיותר מהר.
4. באופן כללי: לשים 4 עותקים מהקלפים החזקים ביותר כדי להגביר את הסיכוי לשלוף אותם, לשים כמה רימובלים כדי לשבש את התוכניות של היריב, ולבדוק שהעלות הממוצעת של הקלפים היא לא גבוהה מידי (נגיד סביבות שלוש) כדי שלא תיתקע עם הרבה קלפים יקרים ביד שלא תוכל להטיל בתורות הראשונים.
5. לגבי הכמות מספר טוב להתחיל ממנו הוא 23 אדמות בחבילה של 60 קלפים, כמובן שזה משתנה בהתאם לאופי החבילה. לגבי הבעיה בלהשיג אותם, אני מציע לך לפנות למדריך ליגה באיזור מגוריך שיעזור לך עם זה.

לגבי הגובלינים, בגדול זה תלוי לאיזה פורמט אתה בונה. בטייפ 2 לדעתי החבילה מאוד נחלשה כי יצאו ברוטציה קלפים מאוד משמעותיים כמו Goblin Chieftain .
אבל כן הודפסו קלפי גובלינים טובים כמו Krenko's Command וכמובן Krenko, Mob Boss .
אחד היתרונות בחבילת גובלינים הוא שהיא זולה יחסית לבניה וגם פשוטה יחסית למשחק, אז אתה בהחלט יכול לבנות אותה, אולי לפורמט מודרן.
בגדול כשמשחקים גובלים המטרה היא להוריד כמה שיותר מהר כמה שיותר גובלינים ולתקוף עם כולם כל תור. לא מומלץ לשחק יצורים שאינם גובלינים כי יש קלפים שמושפעים מכמות הגובלינים במשחק (כמו קרנקו לדוגמא).
משלבים בה הרבה קלפי נזק ישיר כמו Lightning Bolt ואז יש לה הרבה יצורים קטנים מהר, ויחד עם נזק לראש, היא בהחלט יכולה לנצח.
אני הדורבן שקולע בזמן !
טסוקימארו
MTGil Apprentice
הודעות: 2
הצטרף: 05/10/2012 , 15:44
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי טסוקימארו »

תודה רבה!
שלח תגובה