5 הסדרות האהובות עליכם ביותר
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
5 הסדרות האהובות עליכם ביותר
אני אמנם ידוע בתור אחד שאוהב סימטריה (כל הת'רדים האחרים הם טופ 3), אבל יש פשוט כ"כ הרבה סדרות טובות שלא יכולתי לעשות רק טופ 3.
בלי סדר: (חוץ ממספר 1 שהוא באמת מקום ראשון)
1. Supernatural
2. House
3. Sherlock
4. How I Met Your Mother
5. American Dad
בלי סדר: (חוץ ממספר 1 שהוא באמת מקום ראשון)
1. Supernatural
2. House
3. Sherlock
4. How I Met Your Mother
5. American Dad
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1236
- הצטרף: 17/2/2010 , 6:57
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Sliver Overlod
- הודעות: 5941
- הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
רשימה קשה, אז אני פשוט אתייחס לכמה סדרות ולא אעשה טופ 5 כי אני ממש לא יודע.
אף איזכור ל AGOT ? אצלי היא בטופ.
מבחינתי גם באפי איפשהו בטופ.
אני כרגע רואה את arrow. סדרה טובה, אבל לא הייתי שם אותה בטופ 5.
והאוס... מאד אהבתי, אבל בעונה 8 כבר הרגשתי שכל פרק הוא עם עלילה יותר מגוחכת מהקודם ונמאס לי. מבחינתי היה עדיף לסיים בסוף עונה 7.
אף איזכור ל AGOT ? אצלי היא בטופ.
מבחינתי גם באפי איפשהו בטופ.
אני כרגע רואה את arrow. סדרה טובה, אבל לא הייתי שם אותה בטופ 5.
והאוס... מאד אהבתי, אבל בעונה 8 כבר הרגשתי שכל פרק הוא עם עלילה יותר מגוחכת מהקודם ונמאס לי. מבחינתי היה עדיף לסיים בסוף עונה 7.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
קשה במיוחד... יש לי הרגשה שאני שוכח אחת חשובה, but nvm:
entourage
six feet under
mirai nikki
fullmetal alchemist
death note
honorable mentions to
buffy & angel, למרות שבצפיה שניה (או שלישית או רביעית לא זוכר) קצת התאכזבתי.
scrubs
ומוצלחות עם עונה בודדת (dams you television!)
freaks & geeks
life as we know it
במקום ראשון נמצאות אצלי השתיים הראשונות. הפוכות אחת מהאחרת, אבל מדהימות.
entourage
six feet under
mirai nikki
fullmetal alchemist
death note
honorable mentions to
buffy & angel, למרות שבצפיה שניה (או שלישית או רביעית לא זוכר) קצת התאכזבתי.
scrubs
ומוצלחות עם עונה בודדת (dams you television!)
freaks & geeks
life as we know it
במקום ראשון נמצאות אצלי השתיים הראשונות. הפוכות אחת מהאחרת, אבל מדהימות.
*some witty quote that's out of context*
-
- Solemn master
- הודעות: 10683
- הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
תאמת....שמאז האוס אני לא מצליח להנות מסדרה כל כך.... אבל אני אנסה לתת כמה-
1. האוס
2. שרלוק (הבריטי)
3. csi miami (אני פשוט אוהב את הסגנון הזה...אני יודע שזה לא נחשב לסדרה ברמה גבוהה כל כך)
4. הפרקליטים
1. האוס
2. שרלוק (הבריטי)
3. csi miami (אני פשוט אוהב את הסגנון הזה...אני יודע שזה לא נחשב לסדרה ברמה גבוהה כל כך)
4. הפרקליטים
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
http://www.twitch.tv/nivshm
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 1225
- הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- PNINIM
- הודעות: 898
- הצטרף: 04/11/2003 , 21:24
- מיקום: מזכרת בתיה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני חייב לציין שלאחרונה כשהיה לי הרבה זמן בבית, עשיתי מרתון של The Walking Dead וזו פשוט סידרה גדולה.
אין ספק ש-Prison Break היא איפשהו בטופ 5.
שום מילה על Game of Thrones? אני מאד נהנה.
Heroes היתה סידרה סבירה, לא יותר מזה.
Rome ללא ספק בטופ 5 אצלי.
והומלנד... אך... ללא ספק אחת הסדרות.
Lost גם בטופ 5 אצלי, אנשים התעצבנו ונטשו, אני מהמעטים שנשארו נאמנים.
Jericho גם ראויה לציון אצלי, אני מאד נהנתי ממנה, מומלץ! לא יודע אם זה בטופ 5 אבל בהחלט מומלץ.
אין ספק ש-Prison Break היא איפשהו בטופ 5.
שום מילה על Game of Thrones? אני מאד נהנה.
Heroes היתה סידרה סבירה, לא יותר מזה.
Rome ללא ספק בטופ 5 אצלי.
והומלנד... אך... ללא ספק אחת הסדרות.
Lost גם בטופ 5 אצלי, אנשים התעצבנו ונטשו, אני מהמעטים שנשארו נאמנים.
Jericho גם ראויה לציון אצלי, אני מאד נהנתי ממנה, מומלץ! לא יודע אם זה בטופ 5 אבל בהחלט מומלץ.
SHOW TIME !