מספר שאלות בנוגע ל-PS3

זה המקום לכל נושא שאינו מתאים לאף פורום אחר, כולל דיונים בנושאים שאינם קשורים למג'יק.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

מספר שאלות בנוגע ל-PS3

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy »

בכמה הימים האחרונים החלטתי שאני רוצה לקנות PS3, אבל יש כמה דברים שבנוגע לשיטות השידור שלא הבנתי.

באחת החנויות היה רשום שמומלץ לקנות רק מכשירים בשיטת שידור PAL, שכן זוהי שיטת השידור בישראל ואירופה, ושאם לא קונים PAL, יכולות להיווצר בעיות בעת ניגון סרטי Blue Ray ובחלק מהמשחקים שדורשים חיבור לאינטרנט.

מכיוון שישנו פער מחירים בין מכשירי PAL למכשירי NTSC (כאשר מכשירי הNTSC זולים יותר בכ10% ממכשירי הPAL), עד כמה ההבדל הזה קריטי?

האם המשחקים יעבדו ללא קשר לשיטת השידור? האם הקונסולה תעבוד עם טלויזיה בשיטת שידור PAL? האם באמת הבעייה תהיה בעת ניגון סרטים ומשחקי אונליין (שאני גם ככה לא ממש מתכנן לשחק)?

שאלה נוספת- הבנתי שהקונסולה מגיעה עם כונן קשיח, ועם חיבור USB 2. האם אני יכול לחבר לקונסולה HD חיצוני, ובכך להגדיל את הנפח?

תודה על העזרה.
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist »

יש לי PS3 כבר כמה שנים.
לגבי עניין ה-PAL , זה קריטי רק אם תרצה לנגן בלו ריי מתורגמים.
למרות שיש סרטי בלו ריי שמיוצרים מראש לכל האיזורים, יש כאלה שמוגבלים איזורית ולא תוכל לצפות בהם.
מבחינת משחקים זה לא משנה, כי למיטב ידיעתי המשחקים עובדים בכל הקונסולות.
לא כל כך קשור לשיטת השידור של הקונסולה, אבל שווה לדעת שיש בחלק מהמשחקים אפשרות לקנות הרחבות (DLC), בחנות האונליין (PSN) ואז אתה חייב לקנות את המשחקים בחנות של האיזור של הדיסק (משחק PAL קונים DLC בחנות הישראלית או האירופאית, משחק NTSC בחנות האמריקאית). זה לא כל כך משנה אפשר לפתוח משתמש בכל חנות על אותה קונסולה, אבל חשוב לדעת את זה שלא תקנה DLC שלא יעבוד כי קנית בחנות הלא נכונה.
לחבר הארד דיסק חיצוני לקונסולה אי אפשר. רק דיסק און קי. האמת שהנפח קריטי רק אם אתה קונה הרבה משחקים בחנות אונליין, לי יש 40 GB בסה"כ וזה לא ממש מפריע לי. אני לא שומר תמונות או סרטים על הקונסולה, זה רק בשביל התקנות של משחקים.
מה שכן, קונסולת הדור הבא, ה-PS4 הוכרז כבר, ויצא לא עוד המון זמן.
זה אומר שאתה קונה קונסולה בסוף חייה. אם אתה יכול לקנות יד שניה בזול או משהו ואין לך סבלנות, תקנה. אבל אם אתה משלם מחיר מלא, לא עדיף לחכות? הקונסולה הבאה לא תעלה הרבה יותר, תהיה טובה משמעותית מבחינת חומרה, וגם תשמש אותך הרבה יותר שנים.
אני הדורבן שקולע בזמן !
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אפשר לחבר הארדדיסק חיצוני לPS3. כמובן שהוא צריך להיות חיצוני ("3.5 או "2.5)
לינק: http://community.us.playstation.com/t5/ ... p/14303247

נ.ב. נראה לי אני מחכה שPS4 יגיע ואז אני אקנה PS3. אם להסתמך על מה שקרה עם הPS2 כשהPS3 יצא, אז כשהPS4 יגיע הPS3 ירד לסביבות 500-600 שקל והמשחקים ימכרו במחירים זנותיים של 100-150 שקל ומטה. גם עם אונליין לא אמור להיות בעיה למצוא משחקים עם אנשים, כי לוקח לרוב האנשים לפחות שנה לשדרג לקונסולה החדשה; רובם מחכים לירידת מחירים, דגם חדש ודק יותר וכו'. וגם הרבה מהמשחקים שיצאו לPS4 יצאו גם לPS3 בשנה הראשונה לפחות.
תמונה תמונה
שלח תגובה