הסבר על Exile

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
avikorengold
MTGil Apprentice
הודעות: 11
הצטרף: 22/4/2014 , 14:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

הסבר על Exile

שליחה על ידי avikorengold »

מישהו יכול להסביר לי בבקשה על התכונה הזאת
ובנוסף להסביר על הקלף Terrus Wurm
Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

Re: הסבר על Exile

שליחה על ידי Y »

ל-Exile יש שתי משמעויות:
1. אזור משחק שבו יכולים להיות קלפים.
2. הפעולה של להעביר את הקלפים לאזור המדובר.
אזור ה-Exile הוא אזור מיוחד, שאינו בית הקברות, שדה הקרב, היד או החבילה (ספריה). קלפים שהועברו לשם לא משפיעים על המשחק ולא ניתן להשתמש בהם. קלף שעבר לאזור ה-Exile לא יכול לחזור משם, אלא אם יש אפקט שמאפשר את זה. קלפים שנמצאים ב-Exile נראים לכל השחקנים, אלא אם האפקט ששם אותם שם אומר אחרת.
כאשר רשום על קלף Exile Zone, מדובר על אזור המשחק. אם רשום Exile בהתייחסות לקלף כלשהו, מדובר על להעביר את הקלף לאזור ה-Exile.

לגבי [card]Terrus Wurm[/card]:
מדובר ביצור 5/5 שעולה :b: :6:, אבל את זה אני מניח שאתה כבר מבין. היכולת Scavenge אומרת שאם הקלף נמצא בבית הקברות, אתה יכול לשלם את העלות ( :b: :6: ) ולהעביר את הקלף לאזור ה-Exile. אם עשית את זה, אתה בוחר יצור ושם עליו Counters של 1+/1+. כמות ה-Counters נקבעת לפי הכוח של היצור (במקרה הזה 5). אתה יכול להפעיל את היכולת הזו רק בכל זמן שבו היית יכול לשחק Sorcery (בתורך, באחד השלבים הראשיים).

שים לב שכשאתה רושם שם של קלף, אתה יכול לעטוף אותו בתגיות card (כמו שאני עשיתי) כדי להפוך את שם הקלף לקישור (עם תצוגה מקדימה). זה מאוד עוזר למי שיקרא את ההודעה ולא מכיר את הקלף. זה חשוב במיוחד בשאלות חוקים, בגלל שהטקסט המדויק של הקלף הוא קריטי לתשובה מדויקת.
בנוסף, מקומן של הודעות מסוג זה הוא בפורום חוקים (הועבר).
שלח תגובה