שחקן חדש

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
tipaxe
MTGil Apprentice
הודעות: 1
הצטרף: 10/7/2014 , 23:05
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שחקן חדש

שליחה על ידי tipaxe »

היי, אני שחקן חדש. והדבר היחיד שאני מבין בו הוא בחוקי המשחק. עד עכשיו שיחקתי עם חברים, אבל אני לא מבין בסוגים השונים של החבילות, פעילויות הקהילה והאירועים של המשחק וכו'
מישהו יכול להסביר לי קצת על כל העולם והקהילה של משחק המג'יק?
artillery
MTGil Wizard
הודעות: 276
הצטרף: 07/10/2012 , 11:21
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Re: שחקן חדש

שליחה על ידי artillery »

למג'יק יש ארבעה פורמטים (צורות משחק) מרכזיים:
סטנדרט- פורמט שמשחקים בו את השני בלוקים (קבוצה של שלוש מהדורות) האחרונים שיצאו ועוד מהדורה שנקראת קור סט.
מודרן- פורמט שמותר לשחק בו את כל הקלפים שיצאו מאז המהדורה: 8th edition למעט רשימה מיוחדת של קלפים שאסור לשחק
וינטג'\לגאסי- פורמט שאפשר לשחק בו כמעט את כל הקלפים שיצאו אי פעם במג'יק (למעט רשימה מיוחדת של קלפים אשר שונה בין וינטג' ללגאסי)
לימיטד- פורמט שבו אתה פותח את הקלפים אותם אתה משחק מבוסטרים שאתה מקבל במקום. שתי הצורות העיקריות לפורמט הזה הן סילד- אתה מקבל כמות בוסטרים (בדרך כלל 6), פותח אותם ומרכיב רק מהקלפים שבהם חפיסה ולאחר מכן משחק נגד שחקנים אחרים.
הפורמט השני נקרא דראפט. כל שחקן מקבל 3 בוסטרים ובכל סיבוב של הדראפט כל שחקן פותח בוסטר אחד. מהבוסטר הזה הוא לוקח קלף אחד, ומעביר לשחקן אחר. השחקן הבא לוקח גם קלף אחד ומעביר וככה זה ממשיך עד שנגמרים הלקפים ואז פותחים את הבוסטר הבא (אני יודע שזה נראה קצת מוזר אבל מבינים את זה מהר)

יש בכל הארץ ליגות שפועלות ומשחקות את הפורמטים האלה על בסיס שבועי. תמצא את האחת שהכי קרובה לבית שלך ותתחיל להגיע על בסיס שבועי! יהיו שם הרבה אנשים שיוכלו ללמד אותך ולענות לך על שאלות
שלח תגובה