קרה לי עכשיו משהו מוזר בM14, ואני רוצה לוודא שזה לא באג: היה לי בשדה הקרב Halcyon Glaze, ואז שיחקתי Clone. כשהקלון היה על הסטאק הגלייז הפך ליצור. עד כאן טוב ויפה. אבל אז כשהקלון נכנס לשדה הקרב בחרתי שיעתיק את הגלייז, אבל הקלון הפך לאנצ'נטמנט עצמו, ולא ליצור כפי שחשבתי שיקרה. זה באמת עובד ככה?
עריכה- ועוד משהו מוזר שקרה: יריב הגלה לי יצור עם Fiend Hunter, ואז הפסיד, אבל לא קיבלתי את היצור בחזרה. גם זה אמור לעבוד ככה?
Halcyon Glaze ו-Clone; ו-Fiend Hunter ב3+ שחקנים
-
- Sliver Overlod
- הודעות: 5941
- הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
ה Clone מגיע בתור Halcyon Glaze במצב המקורי שלו, כלומר כאנצנטמנט.
זה כמו לדוגמא להכניס אותו כעותק של Mutavault או Gideon Jura מונפשים, ולקבל אדמה/פליינסווקר (רגע לפני שקורה מה שקורה כשיש שני גדעונים במשחק).
לגבי המצב השני, אני יכול לדמיין שנעשה הטריק של להגלות לך את היצור לתמיד (היכולת האחרונה של הפינד קורית לפני הראשונה), ואז בתיאוריה גם כשהפינד הולך זה לא אותו הפינד שהגלה לך את היצור ולכן לא קיבלת אותו. אחרת זה לא אמור לעבוד ככה.
זה כמו לדוגמא להכניס אותו כעותק של Mutavault או Gideon Jura מונפשים, ולקבל אדמה/פליינסווקר (רגע לפני שקורה מה שקורה כשיש שני גדעונים במשחק).
לגבי המצב השני, אני יכול לדמיין שנעשה הטריק של להגלות לך את היצור לתמיד (היכולת האחרונה של הפינד קורית לפני הראשונה), ואז בתיאוריה גם כשהפינד הולך זה לא אותו הפינד שהגלה לך את היצור ולכן לא קיבלת אותו. אחרת זה לא אמור לעבוד ככה.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 3529
- הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
- מיקום: Tel aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
במאמר של היום על השינויים בחוקים מוזכר שבמשחק multiplayer כששחקן מת, אפקטים בסגנון O-Ring לא עובדים - בגלל שהאפקטים בשליטת השחקן שעזב את המשחק, הם לא עולים על ה-stack כשהיצור עוזב את שדה הקרב יחד עם בעליו. זו הסיבה שהם החליטו ליצור את החוק החדש ויצורים כמו Banisher Priest.
איתי - השינויים ששמואל הזכיר אינם תקפים לגבי קלפים ישנים (כגון Fiend Hunter) שיש להם שתי יכולות שונות. הם נוגעים רק לקלפים החדשים שיצאו מעכשיו ואילך.
איתי - השינויים ששמואל הזכיר אינם תקפים לגבי קלפים ישנים (כגון Fiend Hunter) שיש להם שתי יכולות שונות. הם נוגעים רק לקלפים החדשים שיצאו מעכשיו ואילך.