Halcyon Glaze ו-Clone; ו-Fiend Hunter ב3+ שחקנים

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Halcyon Glaze ו-Clone; ו-Fiend Hunter ב3+ שחקנים

שליחה על ידי Kroen »

קרה לי עכשיו משהו מוזר בM14, ואני רוצה לוודא שזה לא באג: היה לי בשדה הקרב Halcyon Glaze, ואז שיחקתי Clone. כשהקלון היה על הסטאק הגלייז הפך ליצור. עד כאן טוב ויפה. אבל אז כשהקלון נכנס לשדה הקרב בחרתי שיעתיק את הגלייז, אבל הקלון הפך לאנצ'נטמנט עצמו, ולא ליצור כפי שחשבתי שיקרה. זה באמת עובד ככה?

עריכה- ועוד משהו מוזר שקרה: יריב הגלה לי יצור עם Fiend Hunter, ואז הפסיד, אבל לא קיבלתי את היצור בחזרה. גם זה אמור לעבוד ככה?
תמונה תמונה
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver »

ה Clone מגיע בתור Halcyon Glaze במצב המקורי שלו, כלומר כאנצנטמנט.
זה כמו לדוגמא להכניס אותו כעותק של Mutavault או Gideon Jura מונפשים, ולקבל אדמה/פליינסווקר (רגע לפני שקורה מה שקורה כשיש שני גדעונים במשחק).
לגבי המצב השני, אני יכול לדמיין שנעשה הטריק של להגלות לך את היצור לתמיד (היכולת האחרונה של הפינד קורית לפני הראשונה), ואז בתיאוריה גם כשהפינד הולך זה לא אותו הפינד שהגלה לך את היצור ולכן לא קיבלת אותו. אחרת זה לא אמור לעבוד ככה.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

תודה, והפינד הגלה לי את היצור הרבה לפני שהשחקן מת.
תמונה תמונה
Itay Winkler
MTGil Wizard
הודעות: 3529
הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
מיקום: Tel aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Itay Winkler »

זוהר, לפי מה ששמואל פרסם לגבי הFAQ הטריק הזה כבר לא אמור לעבוד בגלל שינויי החוקים - זה כבר לא טריגרים אלא איזור מוגבל בזמן, ואז אם היצור המגלה נכנס ויוצא מיד שהוא אפילו לא יגלה יצור.
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

במאמר של היום על השינויים בחוקים מוזכר שבמשחק multiplayer כששחקן מת, אפקטים בסגנון O-Ring לא עובדים - בגלל שהאפקטים בשליטת השחקן שעזב את המשחק, הם לא עולים על ה-stack כשהיצור עוזב את שדה הקרב יחד עם בעליו. זו הסיבה שהם החליטו ליצור את החוק החדש ויצורים כמו Banisher Priest.

איתי - השינויים ששמואל הזכיר אינם תקפים לגבי קלפים ישנים (כגון Fiend Hunter) שיש להם שתי יכולות שונות. הם נוגעים רק לקלפים החדשים שיצאו מעכשיו ואילך.
שלח תגובה